A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Viestejä: 993
Basaaripisteet: 1
Dragon Age Origins PS3:lle ja Xbox 360:lle.
E: Ja DJ Max Portable Emotional Sense: Black Square (hc-versio) ja Classiquai (n00b-versio) julkaistaan marraskuussa (PSP:lle). Ilmeisesti eivät tarjoa uutuutena vain uusia kappaleita (+ 1 & 2 biisit, yhteensä yli 100), vaan tätä nykyä voi valita mitä osaa soittaa kappaleissa (laulu, rytmipuoli, syntikka, kitara tms.). Näin moninpelistäkin tulee entistä mielekkäämpää, kun kaverit voivat soitella eri soittimia. Black Box on joku hardcore-versio, joka tarjoaa erit haastavammat uudet kappaleet (+ 8BP) siinä missä Classiquaissa on aloittelijoille sopivampaa materiaalia eikä voi valita vaikeimpia vaikeustasoja, joissa käytettäisiin kaikkia PSP:n näppäimiä.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 22:44 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
tuhis
Vieras
Onhan tuo ollut tuloillaan jo aika kauan. Irkissä pastesin ja botti osasi haukkua melkein 2000 päivää wannnhaksi urliksi.
Sama pasteaja tuolloin.
tallennettu
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Viestejä: 984
Basaaripisteet: 2
Mitä taas Wii Musiciin tulee...
...ScrewAttack yritti kerätä irtopisteitä samaan tapaan kuin niillä hirvittävillä TOP-10 listoilla. Minä en itse voisi välittää Wii Musicista paskaakaan, mutta se on selvää että pelin suhteen on käynyt paljolti se, että monet ovat kantaneet peliä vastaan kantamansa kaunan arvosteluun asti. Erityisen selväksi tämä homma tulee silloin kun katsoo arvostelijoiden ja tavallisten kuluttajien tekemiä Wii Music videoita Youtubessa. Ihmeen hyviä virityksiä porukka on saanut aikaan pelistä jossa ei arvostelijoiden mukaan ei ole mahdollisuutta vaikuttaa säveliin tai oikeasti improvisoida.
Juu kyllä minä nuo ennakkoluulot käsitän, enkä koskaan varsinaisesti (ainakaan muistaakseni) ole epäillyt sitä, etteikö Wii Musicilla voisi oikeasti soittaa jotakin, mutta jättääpi tuo silti kylmäksi. Tosin, eipä se meikäläiselle nyt olekaan suunnattu. Jammailu ja orkesterin johtaminen ei ole aivan minun alaani. Tyydynkin pistejahtiin sillon tällöin GH:n parissa. Piti se nyt kuitenkin vielä vain tarkistaa, että olisiko Wii Musicissa peräti jotain, joka iskisi.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2008 15:40 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
sleepy
o----o
Jäsen
Viestejä: 828
Basaaripisteet: 6
Banjo-Kazooie nuts&bolts (tjsp) -demo nyt marketplacella. Pitänee testailla jos ei vaikka ihan paska olisi.
Demo alkoi ainakin lupaavasti, kun ensimmäisessä latausruudussa luki, että jos et tykkää uuden Banjosta niin osta vanhempi Banjo Live Arcadesta! Välittömästi tuli tunne, että kehittäjätiimi uskoo kehittämäänsä peliin sataprosenttisesti.
Mutta aikalailla tämä Nuts & Bolts on samanlainen keräilymaratooni kuin melkein kaikki N64:n tasohyppelyt, jossa on roinaa ja tasoja ja hahmoja ja ties mitä jokapuolella.
En tykkää roinasta :(
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Viestejä: 993
Basaaripisteet: 1
Rankkasateesta reilu 20 minuutin demonstraatio, jossa näytetään pari tapaa läpäistä aikaisemmin julkaistun trailerin näyttämä pätkä pelistä.
Striimi:
http://www.gamekyo.com/videoen13496_heavy-rain-public-presentation-video.html
DL:
http://www.megaupload.com/se/?d=V06NA2E3 (flv-tiedosto, kokoa 166mt)
Suosittelisin melkeinpä lataamaan, sillä GameKyo toimii tällä hetkellä niin hitaasti, että saa odotella nopeallakin yhteydellä monta tuntia, jos haluaa nähdä koko pätkän.
Saatiin myös hieman lisäinfoa:
-ei lataustaukoja
-useita eri kuvakulmia, ei aina päähahmon takaapäin
-pelaaja kuulee mitä pelihahmo ajattelee -> antaa pientä vinkkiä asioista, joita on mahdollista tehdä
-täysin interaktiivinen ympäristö, voit käyttää kaikkea mitä näet (jollain tapaa)
-ruutu voi jakautua kahtia tietyissä tilanteissa, esim. kun murhaaja liikkuu talossa, peli näyttää toisessa ruudussa päähahmon ja toisessa sen mitä murhaaja tekee ja missä tämä on
-joissain toimintakohtauksissa käytetään QTE:jä
E: lissää infoa:
-demon pelattava pätkä EI OLE itse Heavy Rainista, se on jonkin sortin irrallinen skenaario, jolla ei ole mitään tekemistä itse pelin, sen hahmojan tai sen juonen kanssa. Se on siis käytännössä vain teknologia-demo (kiva, että riittää aika tollaselle, eikä oo mitään kiirettä kehittää peliä loppuun ). Kehittäjät pitävät tarinaa niin tärkeänä osana, etteivät he halua siitä paljastuvan mitään (etenkään demo-pätkässä nähtävän suuruisia spoilereita) ennen kuin pelaaja aloittaa pelin. Anyways, demon naisjournalisti yrittää selvittää jotain murhavyyhtiä ja on saanut vihjeen että demossa nähtävän talon asukki olisi murhaaja.
-demo on melko vanhasta buildista, tasan tarkalleen vuoden vanhaa teknologiaa, joka ei ole kuulemma vielä lähelläkään lopullista (tai tämänkään hetkistä) tasoa
On kyllä hemmetin erikoista, miten tämän Heavy Raininkin kanssa on menetelty. Aluksi näytetään teknologia-demo, jolla ei ole mitään tekemistä varsinaisen pelin kanssa, esittelee vain hämmästyttäviä graffoja. Sitten vuosi(a) myöhemmin näytetään jotain, jota jo voisi luulla itse peliksi, mutta sekin on sitten täysin irrallinen teknologia-demo, jonka erona aikaisempaan on se, että sitä voi jo pelatakin. Jokohan sitä parin vuoden sisällä nähtäisiin jotakin siitä varsinaisesta Heavy Rainistä eikä Heavy Rain teknologia-demo #3:a?
« Viimeksi muokattu: 02.11.2008 01:17 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu