Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Raiden-aiheinen MGS4 DLC on ollut yksi huhuttu mahdollisuus. Ei siis pelkkä lisähahmo MGO:en, vaan ihan tarinapelitilan laajennos. Ei kuitenkaan olisi täysin oma pelinsä. Tätä voisi tukea sekin, että jossain PS Blogissa Konamin edustaja oli luvannut jotain jännää MGS4-aiheista paljastusta tulevaisuudessa kunhan sen 1-vuotissynttärit ovat hieman lähempänä.
Itse veikkaisin, että sieltä tulee MGS4: Subs-jotain. Ja hyvin mahdollisesti myös Xbox 360:lle.
No jaa, tuo on ainakin kielletty taas Konamin puolelta jo tässä vaiheessa. On sanottu ettei MGS4 ole edelleenkään työn alla XO:lle. Ennemminkin on sitten joku uusi peli, joka on multiplattari tai 360-yksinoikeus. Mutta mistäpä tuon tietää, kun nuo yksinoikeudet ovat melkoisen häviävä luonnonvara PS3:lla ja XO:lla.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Kojiman kellossa on enään yhdeksän tuntia aikaa jäljellä.Okei, mitäköhän tämäkin nyt sitten meinaa. Edellinen kellohan löi loppuun neljältä viime yönä, jolloin ruutuun pamahti 120 tunnin laskuri. Vielä aamullakin luku oli 114h, mutta nyt sitten kellossa näkyy enään 9h 40min. Kuseekohan nettisaitti, vai onko kelloa aikaistettu jostain syystä...?
Mulla näyttää 109h. Ja tulihan siihen saittiin hiukan "päivitystäkin". Nyt S/5 lisäksi siinä välkkyy 3, E ja e.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Kojiman kellossa on enään yhdeksän tuntia aikaa jäljellä.Okei, mitäköhän tämäkin nyt sitten meinaa. Edellinen kellohan löi loppuun neljältä viime yönä, jolloin ruutuun pamahti 120 tunnin laskuri. Vielä aamullakin luku oli 114h, mutta nyt sitten kellossa näkyy enään 9h 40min. Kuseekohan nettisaitti, vai onko kelloa aikaistettu jostain syystä...?
105h näkyy ainakin minulla kellossa.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Prime -sarja kyllä ansaitsisi jonkinlaisen fanipaketin. Toivottavasti EU:ssa julkaisivat yhteispaketin, jossa olisi pelien lisäksi muutakin herkkua.
Tälläinen olisi kyllä aika cool. Olen jättänyt kolmannen Primen ostamatta ihan siksi että pelaisin ne sitten putkeen kun remaket tulee. Tosin 49€ paketista jossa olisi MP1&2&3 on aika turha toivo. Olisihan se todellinen kulttuuriteko Nintendolta jos tuollaisen hinnan määräisi tännekkin (eli about 65€ Suomessa), mutta tyydyn toivomaan edes alempaa hintaa. Eikös Pikminit ainakin tulleet alempaan (reilu 30€) hintaan? Joten tämä on ihan realistinenkin toive.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
tallennettu
tallennettu