zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
kokeiltu on jo vuonna 2001 kun olen ps2:lla pelannut unreal tournamentia käyttäen padia ja hiirtä.
hemmetin hyvin se toimi.
ihan sama pitääkö kädessä nuntsaa vai dualshockia, samalta se tuntuu.
Suosittelen kyllä jotain tuntohermo- testejä jos et eroa Nunchassa ja Dualshockissa tunne.
Ja olihan tuo Lost Planet 2 aika meh. Juurikin se pomo matsi ei ollut pomomatsia nähnytkään ja vaan kaikki on väännetty moninpeliä silmällä pitäen... väsytystaistelu, loputtomat spawnit, vitusti aseita joka nurkassa. MEH.
Capcom heittää varmaan DMC5:seenkin moninpelin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Level 5 ja Studio Ghibli yhdistivät voimansa jonkin aikaa sitten ja nyt tulos näyttää vahvasti
tältä. Ainakin oma mielenkiintoni heräsi kohtuu erikoisen oloisen maailman ansiosta jo yksinään, mutta ilmeisesti pelissä olisi tärkeässä osassa myös mahdollisesti ihan mukaan pakattava konkreettinen kirja(?), jonka avulla jotain puzzleja sun muita ratkottaisiin. Kuulostaa peräti ihan hauskalta.
Aivan, tämä oli tämä tapaus. Näyttää upealta, ja kiinnostaa kyllä ehdottomasti. Toisaalta vuoropohja-rpg:t eivät koskaan ole olleet aivan minun genreni, ja hetken ehdin tältäkin puhtaampaa seikkailupeliä toivoa. Pitänee kuitenkin seurailla pelin valmistumista ja makustella asiaa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Bayonetta demo. Loistava. Ruudunpäivitys ei ole täysin sulava 60fps, mutta ainoat kohdat, joissa se tökki todella pahasti, oli niiden Climax-liikkeiden aikana, kun taikoo sen koiran pään syömään väli- ja päälopparin. Muuten se dippailee 30(/45)-60 fps:n välillä. Väittävät, että screen tearingiä on todella paljon, mutta minä en oikeasti huomaa. Unchartedissa, Mirror's Edgessä ja monissa muissa sitä kyllä on, mutta tässä en vain näe sitä. Trailereissa olen kyllä huomannut, mutta pelatessa tätä demoa en.
Toivon mukaan tuo on vanha demo (samoja paikkoja ollaan ainakin demottu jo muutaman kuukauden ajan) ja vaikkei japsi-versioon saataisikaan hiottua tätä täysin kuntoon, niin toivottavasti ne pienetkin viat korjataan viimeistään sitten siihen lykättyyn länsimaiseen julkaisuun mennessä. Ei mulla olis kuitenkaan mitään ongelmia pelata peliä tällaisenakaan.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Nyt kun Trine on koluttu läpi, seuraava pakko-ostos PS Storesta onkin jo selvä:
http://www.vimeo.com/6968689
Tulis ny mahdollisimman pian Eurooppaankin.
iPhonen omistajathan voivat muuten jo ostaakin tuon, se julkaistiin sille jo heinäkuussa (2008).
Jahas, GT5:n surkea vauriomallinnus tulee ilmeisesti paranemaan?
Right now we are adding a brand new real-time deformation engine that will process according to the speed and angle of impact. But doing this in real-time remains truly complex. We could make it an easier way with pre-damaged models but definitely we don’t want to make it that way.
Source: GTPlanet
Julkaisu jouluna 2010 varmistettu...
« Viimeksi muokattu: 10.10.2009 00:31 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu