Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Heh, ilmeisesti Bayonettan PS3-porttauksen laatu on Sonyn mielestä haitallinen jo koko PS3:n imagolle, jos Destructoidin juttu siitä on totta, että SONY hoitaa Bayonettan PS3-version kuntoon (ainakin japsi-versiota parempaan) länsimaista julkaisua varten.
According to Gamekyo (translated by Wearetheinternetz), Sega and Platinum Games have "taken responsibility" for the slapdash port and have charged an engineering team from Sony itself with the task of bringing it up to par before the North American release. The team hopes to "guarantee" a version of Bayonetta that is equal to the PS3's considerable power.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Pitkään Sega antoi odottaa, mutta vihdoista viimeinkin saatiin ihan oikea, virallinen uutinen Yakuza 3:n länkkärijulkaisusta. Huhut näköjään olivat oikeassa myös julkaisupäivästä: USA:ssa peli nähdään ensivuoden maaliskuussa.
Harmi, että Kenzan!-sivuosa tulee jäämään ilman käännöstä, mutta kelpaahan tämä näinkin, kait.
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Heh, ilmeisesti Bayonettan PS3-porttauksen laatu on Sonyn mielestä haitallinen jo koko PS3:n imagolle, jos Destructoidin juttu siitä on totta, että SONY hoitaa Bayonettan PS3-version kuntoon (ainakin japsi-versiota parempaan) länsimaista julkaisua varten.
According to Gamekyo (translated by Wearetheinternetz), Sega and Platinum Games have "taken responsibility" for the slapdash port and have charged an engineering team from Sony itself with the task of bringing it up to par before the North American release. The team hopes to "guarantee" a version of Bayonetta that is equal to the PS3's considerable power.
Tää tais olla paskapuhetta kun PAL versio on nyt jo ulkona.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Scarf
Smokin' Sexy Style!!!
Jäsen
Basaaripisteet: 4
Tää tais olla paskapuhetta kun PAL versio on nyt jo ulkona.
Ja sellaisen saa ostettua mistä?
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Ja sellaisen saa ostettua mistä?
Sakemanneilta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Vaikeaahan sitä on olla innostumatta, kun on tullut lapsena katsottua länkkäreitä ja Bonanzaa ja leikitty nallipyssyillä.
Varsinkin kun tämä saattaisi olla vihdoinkin länkkäripeli, jossa kaikki saattaisi toimia kunnolla toisin kun kaikki muut viime aikoina julkaistut genren pelit, ilmeisestikin. . . Ei tälle aavistukselle oikein perustetta ole, jokin noissa julkistetuissa trailereissa vaan näyttää. . . juuri sellaiselta kuin pitääkin.
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
tallennettu
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Braid on nyt ladattavissa PSStoresta. Kipin kapin ostamaan se!
Suositteluni tälle! Lyhyt, mutta ah, niin palkitseva.
Kyllä mä olen saanut tohon ihan kiitettävästi tunteja uppoamaan. Lueskelin paljon viiden tai kuuden tunnin kestosta. Mulla on jo nyt varmaan viisi tuntia pelikellossa ja vasta World 2 on läpäisty kokonaan. Kolmosesta puuttuu yksi pala, nelosesta pari ja lopuista vähän enemmän. Ehkä olen vaan tyhmä, mutta varmaan toiset viisi tuntia saan uppoamaan tohon.
Kävin Steamista lunttaamassa, ja seitsemän tuntia seisoo siellä. Olisin kyllä äkkiseltään väittänyt pelanneeni enemmänkin, kun yhteen palapelinpalaan jumahdin kans hetkeksi.
Ja lisähupia saa kivasti speed-runeista. Varsinkin siitä koko pelin vetämisestä johonkin puoleen tuntiin, joka mulla ainakin taitanee jäädä tekemättä.
tallennettu
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Braid on nyt ladattavissa PSStoresta. Kipin kapin ostamaan se!
Suositteluni tälle! Lyhyt, mutta ah, niin palkitseva.
Kyllä mä olen saanut tohon ihan kiitettävästi tunteja uppoamaan. Lueskelin paljon viiden tai kuuden tunnin kestosta. Mulla on jo nyt varmaan viisi tuntia pelikellossa ja vasta World 2 on läpäisty kokonaan. Kolmosesta puuttuu yksi pala, nelosesta pari ja lopuista vähän enemmän. Ehkä olen vaan tyhmä, mutta varmaan toiset viisi tuntia saan uppoamaan tohon.
Kävin Steamista lunttaamassa, ja seitsemän tuntia seisoo siellä. Olisin kyllä äkkiseltään väittänyt pelanneeni enemmänkin, kun yhteen palapelinpalaan jumahdin kans hetkeksi.
Ja lisähupia saa kivasti speed-runeista. Varsinkin siitä koko pelin vetämisestä johonkin puoleen tuntiin, joka mulla ainakin taitanee jäädä tekemättä.
Ei tuota pituudella tosiaan pilattu ole. Itselläni näyttää Steamissa viittä tuntia, ja koko pelin speed runia lukuunottamatta kaikki tehty. Eipähän ehdi ainakaan kyllästymään. Loistava peli.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu