Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Mun mielestä Metal Gear Solidin, Kojiman sekä ylipäätänsä peliteollisuuden historian typerin juttu löytyi MGS4:sta ja se on
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Mun mielestä Metal Gear Solidin, Kojiman sekä ylipäätänsä peliteollisuuden historian typerin juttu löytyi MGS4:sta ja se on
Tämä x 100000000000.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Vaikkei tuosta nyt kauheasti saanut selkeyttä, että onko peli nettimoninpeli, RTS, tasohyppely vai näitä kaikkia, vaikuttaa aikas mielenkiintoiselta ja vähintään kokeilun arvoiselta. Jaappanissahan peli on jo ulkona.
Ilmaiskanava NHK:lta näin jossain lifestyle-ohjelmassa kun tuota esiteltiin. Vaikutti silloin pelillisesti normi-tasohyppelyseikkailulta, mutta kaikki ympärillä oleva onkin sitten asteen verran oudompaa. Ilmeisesti pelissä aloitetaan valitsemalla jokin eläin, esimerkiksi tipu on se extreme-vaikeustaso, joka sitten täytyy pitää hengissä saalistamalla pienempiä tai etsimällä ruokaa, ja lajina kartalla etsimällä muita lajitovereita.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu