sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Onhan se hyvä, että 3DS:lle tulee pelejä, mutta mites se Wii U? :rollaus:
EARTHBOUND EARTHBOUND EARTHBOUND
Minulle melkein se kovin juttu tässä Directissä! Sai kyllä harkitsemaan Wii U:n ostoa :3
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Harmi vain ettei Dragon Quest VII saanut mitään mainintaa, toivottavasti tuo peli on kuitenkin joskus saa julkaisun Euroopassa. No, jos Bravely Default tulee tänne, niin miksei myös DQVII?
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
"Life is too short to remove USB safely"
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Saa nähdä. Nykyään tuntuu siltä, että ihmiset alkavat tottua näihin Applelta tuttuihin firmojen omiin konferensseihin. Todella hankala arvioida mikä E3'sten rooli tänä päivänä on tiedonsaannissa, mutta ei Nipa sitä jättäisi väliin ilman konkreettista tutkimusta aiheeseen. Joko directit ovat olleet niin suosittuja, että niillä tavoittaa tarpeeksi ihmisiä, tai sitten Nintendo ei ole ollut tyytyväinen edellisiin E3'siin saavutetun huomion osalta.
Lopultahan suurin osa ihmisistä saa E3 hypen eräsuorasti pelisaittien/blogien kautta, ei niinkään suorana lähetyksenä.
Siis jos on pelaaja, E3 aikana ollaan todella valppaana. Itse en enää seuraa niin tarkasti peliuutisia, jolloin muutamat Nintendo Directit on tulleet aika puskista. E3:n aikaan taas tulee seilattua saitteja enemmän kuin koskaan vuoden aikana.
Itse hiukan epäilin että Sony ja M$ pyyhkisi Nintendolla lattiaa tulevissa E3 -presseissä ja tämän perusteella Nintendokin uskoo niin. Sehän on helposti todennäköisin selitys: Sonyn ja M$:n kortit on niin kovat että Nintendon ja WiiU:n on mahdotonta erottua positiivisesti joukosta siinä seurassa. Kyllähän sen todennäköisesti nytkin huomaa, mutta pressit vain kärjistäisivät lisää koko asetelmaa. Joten Nintendon on teoriassa paljon helpompi kerätä hypeä omilla, suunnitelluilla, leikatuilla ja rytmitetyillä tilaisuuksilla. Käytännössä tuskin saadaan kunnon hypeä aikaiseksi...Tai ainakaan "E3-tasoista".
Oli todellakin puheet vain puheita kun niin puskettiin taas "pelaajan konsolia" puheissa, mutta nyt ei ole pokkaa osallistua täydellä teholla edes pelimessuihin.
No, kyllä mä sitä Bayonetta 2:sta vieläkin odotan.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu