Sony teki Nintendot ja julkaisee heti ekana päivänä päivityksen PS4:lle. Toivottavasti itse päivityksessä ei kuitenkaan kestä 2+ tuntia.
Tällä tavoin konsolinvalmistaja voi julkaista konsolin barebone -käyttiksellä ja varsinaisen softan kehitystä voidaan jatkaa aina lähes julkaisupäivään asti. Alkaa olemaan nykypäivää, myös muutenkin kuin konsolivalmistajilla.
Menee vähän offariksi, mutta aikooko porukka pelata jotain tiettyjä pelejä läpi nyt ennen PS4:n julkaisua? Viisi viikkoa aikaa. Onko jotain back logia, mitä pitäisi kahlata läpi vielä ennen seuraavaa sukupolvea? Itse suunnittelin, että voisin oikeastaan pelata jotain PS2-pelejä viimeinkin läpi, koska PS2 joutuu antamaan tilaa TV-tason uudelle tulokkaalle. Konsolin kaapista kaivamisessa on kuitenkin oma vaivansa, niin voisi nyt yrittää pelata jotain kesken jääneitä pois alta..
PS3 menee makkariin Netflix -laitteeksi pois PS4:n tieltä, joten täytyy koittaa GTAV pelata siihen pisteeseen, ettei siihen tarvitse ihan heti palata. Pelaaminen ollut viimeaikoina aika vähäistä, joten tuo riittänee kuukaudeksi muun sekalaisen pelaamisen (3DS) ohella. Myöskään minulla ei ole mikään kiire ostaa tälle genille multiplattareita, kun niistä joko tulee tai melko varmasti tulee nextgen -versio. Esim Originsista voi sanoa, että eiköhän sieltä käännös ole tulossa paikkaamaan julkaisukauden pelityhjiötä. Oikeastaan tässä kohtaa voisi jo sanoa että GTA V saa kunnian olla minun kohdalla menneen genin viimeinen uutena julkaisuna ostettu peli.