Re: Hypetys-thread
« Vastaus #1 : 25.06.2007 15:35 »
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Pistäkää pojat tissikalenterit seinälle, kaljat jäähtymään ja lätkät tai rallit telkkariin, koska aina niin ihanan miehekäs Tinglen oma DS-peli julkaistaan Euroopassa. Ainakin niin väittäisi Eurogamer, nimeksi peli saisi täällä päin "Freshly Picked - Tingle’s Rosy Rupeeland", joka kuulostaa aika sopivalta. Aijoo, on tuossa listalla joku Super Paper Mariokin, jos joku sellaisesta sattuisi olemaan kiinnostunut.
Kojima osaa, vaikkei tuossa mitään ihmeellistä olekaan.
Onhan Kojima toki taitava mies, mutta mitenkäs hän Castlevaniaan liittyy?
edit: ääääh.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 15:43 kirjoittanut sleepy »
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
MP3 näyttää tyrmäävältä! Odotukset ehtivät jo tuossa kuukausi, pari sitten laimentua, mutta nyt mennään taas kovilla kierroksilla. Ja E3 on tulossa pian...
Corruption tarvitsee oman aiheensa. Jos kukaan muu ei halua, väsään sen tämän illan aikana.
Minä olen ollut koko ajan kahden vaiheilla mitä odottaa MP3:lta. Saako Nintendo oikeasti ohjauksen hiottua kunnolla? Parempi olisi. Minulla oli samat tuntemukset ensimmäisenkin Primen tullessa. Ajattelin koko ajan että se meni siinä kun projekti vain venyi. Mutta, kokonaisuudessaan pelistä tuli ihan hyvä, vaikkakin minulle ohjaus ei sopint yhtään. Siinä yksi syy lisää miksi odotan peliä. MP-sarja on ollut hieno, mutta kun ohjaus ei onnistu minulta.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Huoltoyhtiö lopetti Xboxien tyyppivian korjaamisen
- pe 29.6.2007 klo 16:28
Tunnettu brittiläinen konsolihuolto kyllästyi Xbox 360 -konsolin tyyppivikaan.
Micromart Ltd -yhtiö kertoo julkaisemassaan tiedotteessa niin sanotun kuoleman punainen ympyrä -vian johtuvan yksinkertaisesti konsolien kokoamistavasta. Vika edustaa niin suurta osaa korjaukseen tulevista konsoleista, ettei laitteiden korjaaminen yhtiön mukaan ole enää mielekästä.
Vikatyyppi tunnetaan englanninkielisellä nimellä Three lights on the Ring of Light, lempinimellä Ring of Death ja se tarkoittaa konsolin etupaneelin valokehän kolmen merkkivalon syttymistä punaisiksi.
Microsoft on julkaissut myös suomenkielisen tietämyskanta-artikkelin, jossa se kehottaa valojen vilkkuessa irrottamaan virta- ja av-kaapelit laitteesta, virtajohdon pistorasiasta ja kytkemään kaapelit uudelleen. Mikäli myös virtalähteen merkkivalo on punainen myös jäähtyneessä laitteessa suosittelee Microsoft laitteen toimittamista huoltoon.
Verkkofoorumeilla ja YouTubessa levisi aiemmin tässä kuussa tieto, jonka mukaan Microsoft on lisännyt huollon yhteydessä konsoleiden sisälle ylimääräisiä jäähdytyslevyjä. Osa käyttäjistä on joutunut lähettämään laitteensa saman vian vuoksi jopa neljä kertaa.
napattu mikropc.netistä
Laskeuma lähestyy. Innolla odottelen 360:sen elinkaaren lopullista pituutta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Laskeuma lähestyy. Innolla odottelen 360:sen elinkaaren lopullista pituutta.
Aika toivottomalta alkaa kuulostamaan. Itse ajattelin että konsolin voisi hankkia kun rauta on saatu luotettavammaksi, mutta laite ei taida pysyä kasassa missään vaiheessa.
Kun ajattelee että X360:n on ollut nyt vajaa 2 vuotta markkinoilla, niin ei M$:n tarvi sinnitellä kuin toiset kaksi vuotta enään niin voi alkaa hyvällä oma tunnolla puhumaan uudesta boksista.
Aivan uskomatonta että tälläinen laite on päässyt markkinoille. Laitteet kun selvästi tuntuvat hajoavan. Jopa EU on kiinnittänyt siihen huomiota. Tai yhteen ongelmaan, eli siihen kuinka pelit hajoaisivat laitteessa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Wii-versio oli sentään ihan mukava uusi käänne.
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
Suurvisiiri
"crevice" is a dirty word, but "security" isn't
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Mielenkiintoinen huhu, varsinkin kohta ekslusiivisesta sisällöstä. Sinänsä minulle on aivan sama, mille laitteille peli julkaistaan, koska kuitenkin jossain vaiheessa aion kaikki omistaa. On se kuitenkin kiva, että mahdollisimman moni pääsee peliä pelaamaan.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Scarf
Smokin' Sexy Style!!!
Jäsen
Basaaripisteet: 4
Ladies and gentlemen, MGS 20th Anniversary Collection:
Siistiä kamaa. Tätä tuskin tullaan näkemään länsimaissa... Pakko se on melkein laittaa tilaus YesAsiaan.
Itse odotin jotain paljon hienompaa. Tuo peltiloota on ruma kuin mikä.
Btw, YesAsiasta ei kannata tilata yhtään mitään. Olen odottanut tässä Ninja Gaiden Sigmaa kolme viikkoa, enkä ole ainoa, jolla toimitusajat ovat venyneet. Kuulemma voivat venähtää jopa pariin kuukauteen.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Andy-O
"Good morning"
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Boxeihin 3 vuoden takuuMS siis käytännössä myöntää tällä tempulla boxien paskan laadun. Ehkäpä se Heinzkin nyt voi heittää sen tekosyynsä mäkeen
. Kyllähän se boxi voi hajota, mutta mitä väliä kun on noin pitkä takuu.
Vaikka takuu olisi kuinka pitkä niin idioottimaisen asiakaspalvelun kanssa taisteleminen ja konetta takuusta monta kuukautta odottaminen varmaan vituttaa silti aika reilusti. Näin kuulopuhepohjalta ajateltuna.
"You must never hesitate!"
tallennettu