Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Ensin meinasin topicin pyhittää kokonaan Super Mario Warille, mutta näin on parempi.
Toisella peliaiheisella foorumilla törmäsin topiciin, jossa keskusteltiin Super Mario Warista. Poletin Samppa teki aikanaan Mario War-pelin, jossa oli simppeli idea. 2-4 pelaajalla pompittiin toisten päälle. Hahmoina oli Mario, Luigi, Giacomo ja Oreste. Kaksi jälkimmäistä olivat Marion ja Luigin veljet. Tätä peliä muuten testasin SMWarin jälkeen, mutta yksinään tätä on vähän paha pelata.
SMWar on pidemmälle viety Mario War-peli. Siitä löytyy monta erilaista pelimoodia (mm. lipunryöstö), pelin mukana tulee Level Editor, jolla pystyy tehdä omia mappeja. Netistä löytääkin tuhansia fanien tekemiä mappeja. Hahmoja on paljon ja netistä niitä voi ladata lisää, tai tehdä vaikka itse. Tämäkin peli varmasti toimii moninpelinä esim. perjantai-iltaisin, tai miiteissä!
Itse olen peliä yksinään pelannut botteja vastaan. Sekin on aikansa hauskaa ajanvietettä, mutta tekisi mieli päästä kavereiden kanssa pelailemaan. Nettipeliä ei löydy, ainakaan vielä. Sellaista on huhuttu. Toivottavasti joskus tulee. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen peli, jonka saa ladattua X-Boxille, DS:lle, PSP:lle jne.
Tässä pelissä olisi ainesta kovaksi nettipeliksi.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Fraeon
/fɹeɪɔnʰ/
Moderaattori
Basaaripisteet: 3
Ylempään vielä, että mitäköhän hittoa pelidistrot tekevät Perlillä? Onko silläkin tehty jotain superhienoja pelejä?
Mainitaanko jossakin Perl? Veikkaisin, että on jotain muuta tarkoitusta varten, kuin nimenomaan pelejä.
LinuxConsolen ja SuperGamerin ominaisuuslistoissa listattiin Perliä aivan kuin se olisi iso ja tärkeäkin ominaisuus (siis jossain peliaiheisessa LiveCD:ssä). Tiedä sitten, onko se jotain ydintason jeesusteippiratkaisuita varten.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2008 10:14 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Basaaripisteet: 2
YouTubesta uusinta 2-Bit Gamingin 4 Games 4 Free jaksoa katsellessa en voinut välttyä halulta testata juuri kyseisessä ohjelmassa esiteltyä Legend of Princessia!
Kuten nimestä voi jo päätellä, on kyseessä Zelda-pelien inspiroima teknisesti peräti ihan jeesh väännös, jossa tuttua tavaraa piisaa. Päähenkilö matkaa muun muuassa ympäri peliä miekka ja kilpi kätösessä vihreät kledjut päällä väistellen muun muuassa kiviä sylkeviä vihollisia ja keräten sinisia, punaisia ja vihreitä suorakulmioita. Erikoisin puoli on kuitenkin se, ettei pelin lajityyppi vastaa yleistä Zelda-sarjan suuntaa niinkään, vaan tarjolla onkin sivultaskrollaavaa tasoloikkaa ja hack n' slashia yhdistävää meininkiä, jota on maustettu muutamilla pomotaistoilla sekä piilotetuilla aarrearkuilla.
Hauskana piirteenä Prinsessan legenda tarjoaa myös hieman eri tapoja pelata muuten lyhykäinen peli läpi. Ennen itse pelaamiseen pääsyä pelaajan täytyy valita kuudesta eri esineestä kaksi, joita käyttää apuna seikkailussaan. Valittavana on muun muuassa bumerangia, jousipyssyä, tuplahypyn antavaa höyhentä, tarttumaköysi sekä ehkäpä hauskimpana kana, jota voi käyttää niin lentämis- kuin hyökkäystarkoituksiin. Jokainen näistä esineitä on rankattu yhdestä kolmeen, mikä viittaa tavaroiden käytön haastavuuteen. Pelaajan annetaan siis ainakin jotenkin päättää itse tahtookoo hän ennemmin kikkailla vaiko vain seikkailla.
Tekele kokonaisuudessaan ei siis ole pitkä, mutta suosittelen lataamaan ja testaamaan sitä silti, sillä se oikeasti jaksoi ainakin minua viihdyttää oman aikansa.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 17:54 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu