Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Killzone 2 -julkaisu: 25.02.2009
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Aihe: Killzone 2  (Luettu 27214 kertaa)
Vs: Killzone 2 « Vastaus #60 : 30.03.2009 20:25 »
Stavros Jäsen Viestejä: 81 Basaaripisteet: 13 Profiili
Eli siis mitä? Sait avatuksi jonkun kuvan, jonka printtasit, leikkasit ja liimasit kasaan? Aika hauska idea minusta.

Juurikin noin. Printtasin osat vähän paksummalle paperille, jotta ne eivät olisi niin heiveröisiä ja olisi helpompi taitella. Mukana tuli vielä kuvia valmiista mallista ja ohjeet, jotka olivat hyvin tehty. Tosin juuri tuon tankin ohjeissa oli jokin virhe, koska itsellä jäi molemmille puolille rako, josta näkyi tankin sisälle.

Lainaus
Hauskaa olisi myös saada peleissä avattavista konseptitaidegallerioista ne kuvat jollain ilveellä ulos isolla resoluutiolla. Monesti olisi tehnyt mieli laittaa jokin pelissä avattu kuva taustakuvaksi, mutta eihän niitä kuvia löydä netistä kuin postimerkin kokoisina. Tätä ominaisuutta olen salaa toivonut aika kauan. Samoin kuin soundtrackin rippaus.

Noissa muissa avattavissa tiedostoissa oli juuri konseptitaidetta, taustakuvia, helghastien propagandajulisteita ja muuta sälää. Näyttivät vielä olevan kunnon resoluutiolla, joten periaatteessa esim. noista propagandajulisteista voisi saada ihan kunnon julisteen kokoisia, jos olisi vain tarvittavat laitteet.
Elämä on kuin sardiinipurkki - kaikki me etsimme purkin avainta.
tallennettu
Re: Killzone 2 « Vastaus #61 : 20.11.2009 02:50 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Jaahas, oli tämä Killzone melkoinen klassikko, kun ei ole yli puoleen vuoteen mitään tässäkään ketjussa puhuttu.

Testasin tuota demoa tuossa jälleen kerran ja onhan se hieno peli. Piti vain kysyä, että tuliko tuohon koko versioon mitään pätsiä jossa olisi korjattu tuo ohjaus?
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Killzone 2 « Vastaus #62 : 20.11.2009 04:09 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili
Jaahas, oli tämä Killzone melkoinen klassikko, kun ei ole yli puoleen vuoteen mitään tässäkään ketjussa puhuttu.

Testasin tuota demoa tuossa jälleen kerran ja onhan se hieno peli. Piti vain kysyä, että tuliko tuohon koko versioon mitään pätsiä jossa olisi korjattu tuo ohjaus?

Ikävä kyllä. Ohjaus oli paljon parempi ennen tuota korjausta.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Killzone 2 « Vastaus #63 : 20.11.2009 06:05 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ikävä kyllä. Ohjaus oli paljon parempi ennen tuota korjausta.
Jaahas, no itselle ainakin sopii paremmin ripeämpi ohjaus kuin lagittava ohjaus. Tosin osa tuosta paskuudesta johtuu kyllä yksinkertaisesti dualshockista ja sen löysistä paskatateista sekä niiden sijoituksesta.
Play-Asia
tallennettu
Re: Killzone 2 « Vastaus #64 : 20.11.2009 10:58 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Minä yleensä jaksan pelata vähän paskemmatkin fps-pelit läpi, mutta tätä ei vaan jaksa, suurin kiitos paska ohjaukselle.

Kiertäkää kaukaa.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Killzone 2 « Vastaus #65 : 02.05.2010 14:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Gigantti tarjoaa platinumia hintaan 9,90 huomisesta alkaen. Pitäisikö tekele poistaa hyllystä? On se kai ainakin nätti yksinpelikokemus ja samalla saisi tavaraa gamestopin vaihtotarjouksiin  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Killzone 2 « Vastaus #66 : 02.05.2010 16:13 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Kannattaako edes kysyä kun tuohon hintaan sen saat. Itse ostin tämän joku aika sitten muistaakseni parilla kympillä, yksinpelin vuoksi, ja en pettynyt. Eeppistä kamaa.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Killzone 2 « Vastaus #67 : 02.05.2010 19:15 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Kannattaa ainakin demo testata ensin. Itse jätin hyllyyn ihmeellisten kontrollien (+lagi) takia.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Killzone 2 « Vastaus #68 : 02.05.2010 19:36 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili kokopeliin tuli muistaakseni päivitykset jossa nuo kontrollit sai korjattua.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Re: Killzone 2 « Vastaus #69 : 02.05.2010 19:42 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
kokopeliin tuli muistaakseni päivitykset jossa nuo kontrollit sai korjattua.

Eräässä päivityksessä tosiaan tuli uutena kontrollityylinä "Precision" (muistaakseni tuo oli nimi), joka muutti kontrollit normaalimpaan suuntaan eli vähemmän "fyysisiksi".
tallennettu
Vs: Killzone 2 « Vastaus #70 : 03.05.2010 22:28 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Pelin nappasin tänään mukaani. Ehdin pelata yksinpelikampanjasta noin viidenneksen ja noin tunnin verran moninpeliä.

Synkkä se ainakin on! Tulevaisuuteen sijoittuva Saving Private Ryan, näitä fiiliksiä peli onnistui ainakin alussa herättämään. Hienoa, että Killzonen synkässä maailmassa ei tarvitse seikkailla yksin, vaan vähintään yksi toveri avittaa pahisten napsimisessa. Mitä enemmän porukkaa ympärillä pyörii, sitä parempi fiilis pelissä on. Pahimmillaan pakokauhu iskee, kun tuomiopäivän ukkoja vyöryy kimppuun oikealta sekä vasemmalta ja ympäriltä kuolee porukkaa.

Moninpelistä on paha mennä tunnin melko säälittävän räiskyttelyn perusteella mitään sanomaan. Säälittävä oli siis pelisuoritukseni, ei peli. Moninpelissä yleneminen ja uusien ominaisuuksien saaminen vaikuttaisi kuitenkin olevan aika hyvä porkkana pelata moninpeliä. Turpaan kyllä tuli ja kunnolla, kontrollit vaativat vielä jonkin verran totuttelua ennenkuin vakavasti voi lähteä verkkopeleihin pyörimään.

Liekinheittimellä pahisten kärventäminen oli aika päräyttävää, mutta muuten asevalikoima ei ole tarjonnut huippuhetkiä. Mitään suurta suosikkia ei niistä ole, edellä mainittua liekinheitintä lukuunottamatta, löytynyt.

Eiköhän tuokin yllättäen muutamia kymmeniä tunteja imaise kuin huomaamatta...

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Killzone 2 « Vastaus #71 : 12.05.2010 00:45 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Moninpelin osalta pelikello lähenee 25 tunnin lukemia. Viihdettä on piisannut, mutta kieltämättä olen hieman huolissani pelityylistä tästä eteenpäin. Nyt korkeampia titteleitä hallitsevien pelaajien kanssa vääntäminen on tuonut esiin ongelmia: 32 taistelijan mätöt muuttuvat helposti liiaksi räimeeksi, vaikka kentät usein ovatkin kooltaan varsin riittäviä. Kentiltä löytyy pari keskusaluetta, johon jengi usein pakkautuu sotimaan. Noh, itse kiertelen takakujia enkä heti pistä päätäni luotisateeseen - ainakaan aina.


Silti jokin vetää pelin ääreen uudestaan ja uudestaan. On helppo ottaa "muutama matsi", sitten huomaakin hukanneensa Killzonen ääressä viisi tuntia. Rakenne yhden kentän sisällä vaihtuvine alitehtävineen toimii hyvin. Myös hahmoluokat pitävät mielenkiintoa hyvin yllä, jokaiselle löytyy jotakin. Itse tykkään olla eniten ensiapumiehen roolissa. Vastuullista ja asiansa osaavaa mediciä ei aina arvosteta, mutta silti tämän vaikutus tehtävien onnistumiseen voi olla merkittävää.

En ole jaksanut moninpeli-FPS:iä viime vuosina pelata, tämä vaikuttaisi olevan poikkeus. Yksi syy on ehkäpä monien parjaamat kontrollit, joiden raskaus miellyttää. COD:issa menee helposti liialliseksi hosumiseksi kun kontrolleissa ei ole minkäänlaista massan tuntua. Vahva mielipideasia, toki.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines