Re: KO: Paras PS1-peli
« Vastaus #94 : 21.11.2009 13:13 »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: KO: Paras PS1-peli
« Vastaus #96 : 21.11.2009 14:02 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Round 2
Silent Hill
Medal of Honor
Edelleen, PS1 + FPS =
Resident Evil 2
Tombi
Vaikka pelin ympäristö ei ehkä ole yhtä hyvä kuin ekan ahdistava kartano, niin Kamiyan kultainen kosketus näkyy tässä muuten todella vahvana. Jos REmakea ei oltaisi koskaan julkaistu, niin tämä olisi ehkä lemppari pre-RE4 ressoista.
Crash Team Racing
Final Fantasy IX
FF-nörttien on tehtävä tehtävänsä.
Final Fantasy VIII
Parasite Eve
FFVIII taitaa olla ainut FF, jota en ole pelannut itse läpi. Muutamaan otteeseen olen kyllä aloittanut sen ja alku on kyllä mielestäni huippu, mutta jotenkin tuo ei vain kanna loppuun asti.
Final Fantasy VII
Resident Evil 3
FF-nörtit FTW.
Castlevania: Symphony of the Night
Dino Crisis
Edelleen se paras Metroidvania kokonaisuudeltaan, vaikka uudemmissa onkin jotain pieniä parannuksia
Soul Blade/Edge
Metal Gear Solid
Ape Escape
Tekken 3
Ugh, paha. En tiedä onko Tekken 6 jotenkin tahrinut mielikuvaa koko pelisarjasta, mutta ääni menee tällä kertaa Ape Escapelle.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
« Vastaus #104 : 21.11.2009 16:58 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Nyt alkaa olemaan jo pelejä joita olen useampaa vähintäänkin testannut
Silent Hill
Medal of Honor
Silent Hillin tunnelma on aika mieleton. Oikeasti kuin kauhuelokuvasta, joten totta kai sen jätin kesken Sotapelit taas eivät ole ikinä minuun oikeasti iskeneet, ja muistelisin että tämä oli muutenkin huono...
Resident Evil 2
Tombi
RE -pelit ennen neljättä osaa ovat (TK:n kuvaavaa sanastoa käyttäen) kuin perseraiskausta, vaikka tunnelma onkin ihan cool. Tombia en muista olenko edes pelannut mutta pelkästään kun Tombi on mukana äänestyksessä voin hyvällä omatunnolla sanoa että nauttisin siitä enemmän.
Crash Team Racing
Final Fantasy IX
Näitä en ole kumpaakaan tainnut testata joten jääkööt pois, vaikka luulen että ääni menisi CTR:lle.
Final Fantasy VIII
Parasite Eve
Helppo. Kauhu genre ei ole erityisemmin mieleeni, vaikka Parasite Eve on kyllä genren parhaimmistoa, mutta FFVIII on vain niin loistava että eihän tätä tarvitse edes miettiä.
Final Fantasy VII
Resident Evil 3
RE -sarjasta tulikin sanottua jo kaikki tarpeellinen ja Final Fantasy VII on minun Top 2-5 helposti joten tätä ei tarvinnut edes miettiä.
Castlevania: Symphony of the Night
Dino Crisis
Castlevaniaa en ole häpeäkseni edes testannut ikinä muistaakseni, mutta Dino Crisis oli niin turhaa meininkiä että 2D-pelien ystävänä pisteet menee helposti Castlevanialle.
Soul Blade/Edge
Metal Gear Solid
Tämä on paha. Soul Edgen olen omistanut, joka oli ihan ok mutta ei ollut mieleeni kuten Soul Calibur -sarja. MGS on ollut testissä ja omistan Twin Snaken joista kumpikaan ei erityisemmin iskenyt...Sanon kuitenkin että MGS, koska Soul Edge ei ole minusta genrensä parhaimpia, mutta MGS on.
Ape Escape
Tekken 3
Ape Escape käytti ovelasti tattiohjaimia hyödyksi ja se toimi paikoitellen jopa hyvin. Mutta vain paikoitellen ja turhautumista tuli. Kun taas Tekken 3 on PSOnen paras 3D-mättö, joten päätös ei ole loppujen lopuksi mitenkään vaikea.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2009 20:26 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #109 : 21.11.2009 20:26 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Soul Blade/Edge
Metal Gear Solid
Tämä on paha. Soul Edgen olen omistanut, joka oli ihan ok mutta ei ollut mieleeni kuten Soul Calibur -sarja. MGS on ollut testissä ja omistan Twin Snaken joista kumpikaan ei erityisemmin iskenyt...Sanon kuitenkin että MGS, koska Soul Edge ei ole minusta genrensä parhaimpia, mutta MGS on.
Nyt tais tulla väärä lihavoitua.
Mitenköhän tuossakin onnistuin...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu