Re: KO: Paras tasohyppely
« Vastaus #67 : 07.02.2012 18:03 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Crash Bandicoot 2
Ape Escape
Donkey Kong 64
Klonoa
Limbo
Sonic Colours
En ole ihan varma, olenko ko. Sonicia edes pelannut, mutta Limbo oli erittäin vahvaa ja palkitsevaa kamaa.
Super Mario 64
Banjo-Tooie
Yksi elämäni rakkaimmista peleistä, ja edelleen 3D-loikinnan suunnannäyttäjä.
Banjo-Kazooie
Mega Man X
Wario Land: The Shake Dimension
Great Giana Sisters
Super Mario World
Jak II: Renegade
Vaikka kuinka Jaskoista pidänkin, niin kamoon.
Crash Bandicoot
Tombi
Tombi ei koskaan napannut ihan satasella.
Mega Man 2
Donkey Kong Country 2
Voi perse, mikä pari. Jos kyseessä olisi ensimmäinen Donkkari, joutuisin varmaan taipumaan sen puoleen, mutta tässä tapauksessa on pakko mennä Megiksellä. Kuten jo todettua, on toinen osa mulle se sarjan kovin ja eniten pelatuin.
Spyro 2: Gateway to Glimmer
Super Meat Boy
En ole pelannut Spyroja aikoihin, mutta veikkaan että nauttisin niistä tänäkin päivänä enemmän kuin Super Meat Boysta.
Mirror's Edge
Super Mario Bros. 3
Abe's Exoddus
Wario Land 3
Yllätys? I think not.
Super Mario Bros: Lost Levels
Super Mario Galaxy
Braid
Sonic the Hedgehog 2
Tästäkin parista yllättävän hajalla. Sonic on ehdoton legenda ja tunteja siihen on upotettu rekkalavoittain, mutta pakko heittää propsit myös luovuudelle. Nautin Braidin nokkelista puzzleista ja maagisesta tunnelmasta erittäin paljon.
Jak & Daxter - The Precursor Legacy
Donkey Kong Country
No johan näitä kamalia pareja riittää. Olisin kovasti toivonut ekan J&D:n pääsevän pidemmälle, sillä peli on parasta 3D-loikintaa sitten Mario 64:en, ja monin tavoin sitäkin parempi. Ikävä kyllä Donkey Kong on silti kovempi.
Donkey Kong Country Returns
Rayman
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: KO: Paras tasohyppely
« Vastaus #80 : 08.02.2012 12:01 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Crash Bandicoot 2
Ape Escape
- Ape Escapea tuli tahkottua aivan törkeät määrät aikoinaan. Hieno peli.
Donkey Kong 64
Klonoa
-Klonoaa en ole pelannut, Donkey Kong 64 jonkin verran. Vaikuttaa hyvältä, mutta häviää Banjo-Kazooielle.
Limbo
Sonic Colours
-Limbo = tyylikäs ja toimiva, Sonic = tylsyys
Super Mario 64
Banjo-Tooie
-Super Mario 64 on klassikko, jota pelaa yhä mielellään. Banjo-Tooieta en valitettavasti ole koskaan päässyt pelaamaan, vaikka olisi kiinnostanutkin.
Banjo-Kazooie
Mega Man X
- Mega Man X -sarjan muistot tulevat lähinnä toisesta osasta. Banjo-Kazooieta olen pelannut huomattavasti enemmän, niin nuorempana kuin vanhempanakin.
Wario Land: The Shake Dimension
Great Giana Sisters
- Wario on hyvä peli, Great Giana Sistersistä en tiedä juuri mitään muuta kuin Machinae Supremacyn coverin (joka on parhautta)
Super Mario World
Jak II: Renegade
- En pidä Super Mario Worldia yhtä korkeassa asemassa kuin moni muu, mutta onhan se selvästi parempi peli kuin Jak II (niin hyvä kuin se onkin). Etenkin tasohyppelynä
Crash Bandicoot
Tombi
- Tombista olen tainnut joskus pelata demoa. Ihan kiva. Kuten Crashikin. Crashia olen silti enemmän pelannut.
Mega Man 2
Donkey Kong Country 2
- En pysty ymmärtämään Mega Manin suosion syytä muulla kuin nostalgia-arvolla, onhan vastassa yksi parhaista (ellei paras) tasohyppelypeli. Musiikit ovat ihan kivat, mutta eivät suurimmalta osin erityisesti sykähdytä tai jää mieleen (Wily's Castle on toki hieno klassikko, johon törmää jatkuvasti kaikkialla). Pelillisesti ei vaikuta mitenkään erikoiselta (tyhjästä ilmestyvät, lähinnä muistia tarvitsevat palikat on tylsintä tylsää ikinä). Muutenkin peli tuntuu mielestäni painottuvan turhan paljon tylsällä tapaa ulkoa muistettavuuteen. Mainittakoon, ettei minulla ollut käytännössä mitään kosketusta (Wily's Castlen musiikkia lukuunottamatta, jota sitäkään en olisi välttämättä osannut peliin yhdistää) Megan Man 2:een (tai muihin sarjan peleihin) ennen kahtakymmentä ikävuotta.
Spyro 2: Gateway to Glimmer
Super Meat Boy
- Olen pelannut aikoinaan Spyron läpi ja pitänyt siitä paljonkin, mutta kun vastassa on Super Meat Boy niin siinä ei rahkeet pitkälle riitä. SMB on paras tasohyppely sitten SNES-aikojen.
Mirror's Edge
Super Mario Bros. 3
- Super Mario Bros. 3 on paras perinteinen Mario-tasohyppely. Mirror's Edge vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutten vieläkään ole testannut, vaikka omistanutkin pari vuotta.
Abe's Exoddus
Wario Land 3
- Abe on kova.
Super Mario Bros: Lost Levels
Super Mario Galaxy
- Mieli tekisi vastata Lost Levels, koska Galaxy ei ole läheskään kaikkien hehkutuksiensa arvoinen. Siitä huolimatta parempi peli.
Braid
Sonic the Hedgehog 2
- Sonic ei edelleenkään maita, Braid on mitä loistavin.
Jak & Daxter - The Precursor Legacy
Donkey Kong Country
- DKC on klassikko, jonka pariin palaa yhä säännöllisesti, vaikka jatko-osat ovatkin pelillisesti parempia. Pidin myös enemmän Jakin jatko-osista, vaikka tasohyppelynä ensimmäinen onkin selvästi paras.
Donkey Kong Country Returns
Rayman
- En ole vieläkään päässyt uutta DKC:ta kunnolla pelaamaan, mutta äänestän kaikkien puheiden perusteella, joita olen kuullut. Rayman on silti loistava peli, jota aikoinaan tuli pelattua paljon.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu