Re: Kun ei nappaa...
« Vastaus #35 : 17.12.2007 00:31 »
Tuulisti
"Nurse Joyta vähän väsyttää"
Jäsen
Viestejä: 869
Basaaripisteet: 0
Voin nyt sanoa, että Rogue Galaxy on kahlattu läpi ja en muista koska olisin niin surkeasti investoinut 60 tuntia. Tämä peli vanhentuu yhtä hyvin kuin paketti jauhelihaa keittiön pöydällä: ensimmäiset 10 tuntia vielä ovat hyvää settiä ja tuote on käyttötarkoitukseensa sopiva, mutta 30+ tuntia ja koko paskan voi suosilla heittää roskiin. En ole ehkä koskaan nähnyt modernissa ropessa yhtä paskoja dungeoneja kuin Rogue Galaxyssä. Ne ovat 100% putkia (siinä on suunnittelijoilla ollut ranne kipeänä kun on täytynyt copy-pastettaa käytävän palasia niin perkeleesti), aivan järkyttävän pitkiä ja tylsiä ja järkyttävän täynnä paljon loppupomoja vaikeampia random battleja.
Hahmodesign, jos sitä siksi voi edes kutsua, on ns. "tissidesign", eli kaikessa on menty siitä missä aita on matalin. Naisille tissit ja vähän vaatteita, pahiksille arpia ja ovela hymy, päähahmo on - yllätys yllätys - söpö orpopoika jonka oikeat vanhemmat ovat supertärkeitä tehden hänestä luontaisen maailmanpelastajan... Ja että ne ovat tyhmiä. Voi helkkari sentään.
Olisin lopettanut kesken mutta ajattelin puolen välin jälkeen että pakko sen on kohta loppua. Mutta ei. Käytäviä, käytäviä, käytäviä, random random random... Tämä ei ole peli, tämä on kärsivällisyystesti. Lopputaistelussa, jonka aikana ei tietenkään saanut tallettaa, oli jumatsuikka 10 osaa.
Pelin kantavat osat olivat kaikki se, mikä ei ole pelin kannalta välttämätöntä, kuten sivutehtävät ja minipelit sun muut näpertelyt. Ne korottavat Rogue Galaxyn pelattavaksi, mutta eivät läpipelattavaksi.
Tästä pelistä saa tykätä, sillä mielipiteet ovat mielipiteitä. Mutta jos joku peliarvostelija on antanut tälle roskalle hyvät pisteet, on ainostaan kaksi vaihtoehtoa:
a) hän ei ole pelannut peliä loppuun asti tai
b) hän on täysin aivokuollut ihmiskunnan virhe joka pitäisi abortoida viimeistään nyt.
Että tällaista tänään.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2007 01:03 kirjoittanut Tuulisti »
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kun ei nappaa...
« Vastaus #49 : 11.10.2011 14:22 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu