Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Mario Kart Wii -julkaisu: 11.04.2008
Sivuja: 1 2 [3] 4
Tulostusversio
Aihe: Mario Kart Wii  (Luettu 39607 kertaa)
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #60 : 12.04.2008 14:11 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lisäksi pelin timer on kivasti kustu. Odotat 100s, niin se resetoituu jostain syystä ja pystyt saamaan naurettavia aikoja time trial-modessa. Kannattaa katsoa leaderboardesja. Täynnä huijattuja aikoja ja veikkaan, että ei Nintendoa varmaan paljon kiinnosta korjata sitä heti.

Auts. Onpa paha moka. Toivottavasti Nintendo kuitenkin karsii kaikki huijausajat pois. Peli kuitenkin tallentaa ajoista ghostit, joten huijaamiset paljastuu.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #61 : 12.04.2008 14:19 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 977 Basaaripisteet: 1 Profiili
Paitsi että pelissä pystyy edelleen käyttämään sitä. Ei tosin yhtä tehokkaasti, kuin double dashissa, tai DS:n pelissä, mutta silti sen verran, että normaalisti pelaavat eivät voi pärjätä.

Tiedän, joskin pyörien keuliminen ajaa pitkälti saman asian vielä paremmin.

Lisäksi pelin timer on kivasti kustu. Odotat 100s, niin se resetoituu jostain syystä ja pystyt saamaan naurettavia aikoja time trial-modessa. Kannattaa katsoa leaderboardesja. Täynnä huijattuja aikoja ja veikkaan, että ei Nintendoa varmaan paljon kiinnosta korjata sitä heti.

Tiedän tämänkin.

Kolmanneksi möin Wiin helvettiin, joten eipä paljon nyt Kartit muutenkaan kiinnosta.

En yllättynyt.

Odottelen seuraavaa F-zeroa ja katson miten Nintendo saa sen kustua.

Onneksi en omaa minkäänlaista sidettä F-zeroa kohtaan.


Kiva peli tämä vielä on, näkee sitten on onko mukava vielä tulevaisuudessakin vai muuttuuko oodiksi tylsyydelle kuten Brawl. >_>
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #62 : 12.04.2008 14:26 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Lanttu on odotetusti perillä asioista.

Kiva peli tämä vielä on, näkee sitten on onko mukava vielä tulevaisuudessakin vai muuttuuko oodiksi tylsyydelle kuten Brawl. >_>

Sinäkin jo kyllästyit siihen? >_>

En yllättynyt.

Jos Nintendo tekee yhdenkin kunnollisen pelin Wiille, niin ostan sen ehkä takaisin joskus tulevaisuudessa ja samalla tämän Mario Kartin. Brawlin totaalisen kusemisen vuoksihan se lähtikin paremmille metsästysmaille. Eihän tässä Mario Kartissa mitään vikaa ole.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #63 : 12.04.2008 14:37 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 977 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kiva peli tämä vielä on, näkee sitten on onko mukava vielä tulevaisuudessakin vai muuttuuko oodiksi tylsyydelle kuten Brawl. >_>

Sinäkin jo kyllästyit siihen? >_>

Toki. Viime yksinpelikerrasta on yli pari viikkoa. Meleen training modekin tarjoaa enemmän viihdykettä yksin pelattaessa, mitä koko Brawlin sisältö, kun SSE on pelattu läpi. Ei tuota tule pelattua kuin harvoin kavereiden kanssa. Silloinkin neljän pelaajan ffa pelejä tavarat päällä, sillä muuten tuo on tappotylsää. Onneksi on Melee ja kaveritkin tajuavat sen paremmuuden.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #64 : 12.04.2008 15:04 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Sehän on ihan totta, että Mario Kart on aina ollut huono yksinpelinä, mutta moninpeliin (nykyisin nettipeli) nuo on tarkoitettu. Ja sekin on täyttä faktaa, että Crash Team Racing oli ainakin 100-kertaa parempi kuin Mario Kart 64. MK64 oli tylsä, varsinkin yksin. CTR:ää jaksoi jopa yksin välillä pelata juuri sen Adventure-modin takia.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #65 : 12.04.2008 15:14 »
Pyramidhead Vieras Tässä koodi: 3780-9159-2569

Lisäilen kaikki kohta.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #66 : 12.04.2008 17:27 »
tuhis Vieras Ihan toimivaa tuo nettipelaaminen. Autojen ja kuskien availu on yksin hieman tylsää kyllä, mutta eiköhän sitä vähitellen jaksele. Siitä voisi tietysti itkeä ettei taito muka merkkaisi kun voi ykköspallilta tipahtaa viimeseksi sekunnissa, mutta se on pelin henki. Tarkoitus on melskata isolla porukalla, ja lieneekö sitten kuinka paljon tuo syynä sille että maisemat ovat melko karut - eipähän ainakaan jöki vaikka kaikki 12 ampuisivat samalla ruudulla samaan aikaan.

Musiikki on edelleen hirveätä. Saakohan sitä jotenkin pois... Keneltä se olisi ollut pois jos olisi sutasti Galaxyn malliin äänipuoli joka ottaa luulot pois!
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #67 : 12.04.2008 21:05 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Niin. Minun puolesta olisi saatu ottaa muutama kipale suoraan Galaxysta.


Pelasin tuossa porukoiden LCD:llä. Aivan karsealta näytti kun käytössä oli komposiitti ja 50Hz. Jotenkin pelin ruudunpäivitys ei ole kohdillaan kun pelataan 50Hz:llä. Pakko varmaan lahjoittaa sisaruksille komponenttikaapeli.

Mutta nettipeli jaetulla ruudulla on hupaisaa.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #68 : 12.04.2008 21:48 »
tuhis Vieras Juu, alkaa tuntua pitemmän päälle siltä että ystäväporukalla tulee tätäkin tahkottua. Täytyisi vain saada useampi ostamaan Wii.

Voice chatti ois melko ehdoton myös, mutta helpostihan sitä koneen kautta virittelee teamspeakit tai vastaavat ventrilot livejauhantaa varten.

Sulla on migge privamessu.

EDIT:

Nyt kun on enempi jauheskellut niin kyllä tosiaan tarvii ns. peliseuraa. Ei tuo ratingin kerääminen oikein ole kivaa kun tarvii olla käytännössä ykkösenä aina että se nousee, ja sitten jos tuleekin tuommoinen mulkuntuuri että osuu kaikki miinat sun muut pommit ja tippuukin viimeiseksi, niin sitten tuleekin helvetinmoiset miinukset ratingiin. Tuossa hikosin naama irveessä jotain puolalaista matonpesijää vastaan joka vittu aina valitsi Raindow Roadin, ja arpakone vieläpä tuntui aina sen noukkivan kentäksi, niin ne voitot "nollaantuivat" niin että raikaa kun kerran jäi top kolmen ulkopuolelle. Perseestä.

En oikein tajua että pitäisikö pelin oikeasti jotenkin katsoa pelaajat ratingin perusteella kun matseissa on niitä joilla on lähemmäs 4000 ja joillakin melkein 8000, ja kun huomioi että kuinka helvetisti sitä pitää voittaa että saa lähellekään 8000 niin tasoero on valtava niitten kanssa jotka häviävät kokoajan ja joilla tuo 4000 on.


« Viimeksi muokattu: 13.04.2008 15:34 kirjoittanut tuhis »
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #69 : 13.04.2008 17:47 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei sitä rankkia kannata liian tarkkaa katsoa. Itselläni se pyörii välillä 6400-7000. Vaihtelee paljon johtuen pelin luonteesta.

Konsolifinin puolella on ollut jo kovat nettiväännöt. Sinne vain jos säännöllinen seura kelpaa. Tietenkin voidaan pitää ihan lautalaisten kesken GP-karkelot, jos vain saadaan porukkaa kasaan. Lantun kanssa olenkin jo kisaillut.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #70 : 13.04.2008 22:15 »
WeePee Väsynyt kokki Jäsen Viestejä: 70 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ärsyttävintä vaan se, että jos törmäät nurkkaan niin pois pääseminen tuottaa vaikeuksia, kun ratti ei aina välttämättä reagoi oikealla tavalla.
Mitä tarkoitat? Kyllä se ainakin minulla on aina reagoinut oikein. Täytyy vain muistaa että ei käännä rattia liikaa. Jossain vaiheessa ääriasennot tallentuvat lihasmuistiin ja tiukoissakaan tilanteissa ei tule käännettyä liikaa. ExciteTruckin kanssa oli sama ongelma että joissain kohdissa ihmiset käänsivät ohjainta liikaa, jolloin auto ei kääntynyt ollenkaan.

Tuossa varmaan mun ongelma, että olen kääntänyt rattia liikaa. Ei vielä ole ihan selkäytimessä noi ratin liikkeet.  :lol:
 
Nyt: Modern warfare 2 ja 10/10 netti... parhautta
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #71 : 14.04.2008 15:58 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Jos Nintendo tekee yhdenkin kunnollisen pelin Wiille, niin ostan sen ehkä takaisin joskus tulevaisuudessa ja samalla tämän Mario Kartin. Brawlin totaalisen kusemisen vuoksihan se lähtikin paremmille metsästysmaille. Eihän tässä Mario Kartissa mitään vikaa ole.

 :lol:

TK:n pitäisi kyllä hankkia joku rentouttava harrastus, kuten vaikkapa videopelien pelaaminen.  ;)
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #72 : 14.04.2008 23:44 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Hei tulkaa kaikki wifi pelaajat tuonne konsolifinin puolelle peliä järjestämään. Tänäänkin oli pari 12 pelaajan cuppia ;)
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #73 : 15.04.2008 12:25 »
tuhis Vieras Mikäs on Expert Staff Ghost Data?

Haluan tuon Funkkikongin ja pitäisi ilmeisesti tuommoisten kanssa härvätä, mutta en mitn tajua. Time Trialsseissa pieksin ylemmän rivin cuppien ghost datat.

EDIT: Sainkin Funkkikongin kun käynnistelin pelin. Eilisen Time Trial kiroamisen jälkeen yön tauko teki hyvää.

EDIT2: Pari asiaa saisivat korjata päivityksillä pelistä:

1. Mälliparoni helvettiin yksinpelistä. Se on tyhjä arpa pelaajalle kun eipä nuo tietokonekuskit lamaannu siitä niin paljon kuin pelaajat mahdollisesti.

2. Onlinessä kaverien ajokkiluokat näkyviin. Ilmeisesti peli ei siis anna joinata ajoihin jos on eri luokan ajokki ja se pitää sitten vaan käydä läpi että millä se kaveri huristaa.


« Viimeksi muokattu: 15.04.2008 17:14 kirjoittanut tuhis »
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #74 : 15.04.2008 20:44 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mikäs on Expert Staff Ghost Data?
Nimen perusteella sanoisin, että Nintendon kehitystiimin parhaiden ajajien haamut.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #75 : 15.04.2008 21:03 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Mikä on mälliparoni?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #76 : 15.04.2008 21:10 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mikä on mälliparoni?
Homoparonista yksi pykälä alaspäin.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #77 : 15.04.2008 21:28 »
tuhis Vieras Mälliparoni:



Loiskauttaa satsin silmille. Ilmeisesti niin vittumainen juttu kaikkien mielestä ettei löytynyt netistä edes kuvaa siitä. Ei varsinaisesti ylitsepääsemätöntä, mutta vituttaa kun sattuu joku pinkki bansku pinkillätiellä jäämään jonkun silmällä lilluvan öljymällin taakse. Yksinpelissä ihan turha, vai väittääkö joku että tietokonepelaajien suoritus laskisi millään tapaa tämän kanssa?
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #78 : 15.04.2008 21:36 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili DS-versiossa ainakin "Mälliparoni" vaikutti melko paljonkin tietokonekuskien suoritukseen. Omaan suoritukseen se ei vaikuttanut mitenkään, kiitos kahden ruudun.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #79 : 15.04.2008 22:03 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Minun kokemusteni perusteella homma on juuri toisinpäin. Vähänkin hahmotuskykyä omaaviin ihmispelaajiin ei vaikuta mitenkään, mutta tietokonekuskit heijaavat ohjausta puolelta toiselle.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #80 : 15.04.2008 23:31 »
Zuor Jäsen Viestejä: 180 Basaaripisteet: 2 Profiili
Minun kokemusteni perusteella homma on juuri toisinpäin. Vähänkin hahmotuskykyä omaaviin ihmispelaajiin ei vaikuta mitenkään, mutta tietokonekuskit heijaavat ohjausta puolelta toiselle.

Jep, minulla on kyllä samanlaiset kokemukset. Ylivoimaisesti vittumaisin ja paskin itemi koko pelissä on sininen kilpi. Aina onnistuu napsahtamaan hyppyreissä tai muissa paskoissa kohdissa, jossa sen väistäminen on mahdotonta. Tänäänkin vedin DK Mountainia. Viimeisen kierroksen aikana viimeisellä suoralla tuli sininen kilpi, salama ja bullet bill naaman. Tipuin ensimmäiseltä sijalta viimeiselle.

Mutta sainpa tänään kumminkin viimeisetkin unlockattavat kartit / hahmot. Vielä kun nettiin pääsisi pelaamaan. LAN adapteria odotellessa postista.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #81 : 17.04.2008 00:05 »
Pyramidhead Vieras
Yksinpelissä ihan turha, vai väittääkö joku että tietokonepelaajien suoritus laskisi millään tapaa tämän kanssa?

Kyllähän se selvästi vaikuttaa. Ja toisaalta taas omalle kohdalle tuosta on hyvin vähän haittaa. Korkeintaan harvoin onnistuu törmäämään banaaninkuoreen tai vastaavaan. Yleensä näkee tarpeeksi hyvin.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #82 : 17.04.2008 08:30 »
tuhis Vieras Ajeleeko immeiset mopoilla vai karteilla?

Bowser bike on ihan ylivoimainen vehje. Sillä sai ratingit räjähtämään, mutta joutui sitten ajelemaan ylhäisessä yksinäisyydessä eikä sekään ole kivaa. Mopoilla on tullut tavallisesti ajeltua cupit koska esmes tuolla Bowserilla ne on niin luvattoman helppo voittaa ja saada sitten auki hahmoja ja menopelejä. Kartit taitavat kuitenkin olla nopeimpia vehkeita kun näihin saa revittyä tuplaturbot mutkissa ja onkin sitten tullut harjoteltua niitä... ja ratingit onkin romahtaneet hienosti :)

tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #83 : 21.04.2008 23:05 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Kaikkien friend codet lisätty.
Oma: 3050-7892-7217

Itse pelistä en nyt pysty mitään syväanalyysia kirjoittaa. Myöhemmin.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #84 : 22.04.2008 21:14 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Coconut Mallin loppu on täyttä PASKAA.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #85 : 23.04.2008 07:46 »
tuhis Vieras Kaikki on paskoja kunnes ne oppii. Kaikki aasialaiset haluaa jostain syystä ajaa Rainbow Roadia ja tuli sitä sitten harmiteltua siihen saakka kun paskoilla ajoilla oli oppinut radan. Ei ole oikeastaan rataa mikä vituttaisi, mutta se rantarata jossa on niitä vitun rapuja on ihan perseestä. Uusista radoista paras (ja hienoin) on Maple Treeway. Muutoin nuo SNES-radat on tajutonta valuuttaa. Ghost Valley 2 on aivan hemmetin kova ja täytyy kyllä sanoa että hyvin on peli toteutettu kun ajelee suht samoja aikoja time trialeissa kun nuorempana SNESsillä tuota rataa loputtomiin hinkatessa. Muistelisin hämärästi että 57 sekuntia oli enkat tuoloin, vai oliko jopa 56.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #86 : 23.04.2008 09:57 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Heh Ghost Valley oli myös mulla se rata mihin ajoin enkkoja. Bowserilla tietenkin. Pitää kattoa jos löytys se kasetti ja onko ajat vielä tallella...

Hitto tuohan pitää ostaa jo tuon radan takia melkeinpä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #87 : 23.04.2008 10:16 »
tuhis Vieras Jos on historiaa sarjan kanssa niin pelistä saa aika paljon, siinä missä uusista nuo jotkut SNES radat ovat varmaan aika käsittämättömiä lituskoita. Puolet ja puolet taitaa olla uusien ja vanhojen ratojen suhde.

Itsellä ei oikeastaan ole suurempaa kosketusta sarjaan kuin tuohon SNES-versioon, vaikka GC:llä DD:tä pelasin mutten koskaan tykännyt sen vertaa että olisin ostanut. N64-versio jäi myös hieman taka-alalle, jopa Diddy Kongille jossa tuli pelattua lähinnä semmoista kenttää jossa oli isompi laaksonkaltainen jossa oli tuulimyllyjä ja siinä sitten armotonta duelittamista. DS:llä en ole edes kokeillut. En varmaan tätä Wii-versiotakaan olisi ostanut ellei olisi ollut nettipelin mahdollisuutta, vanhoja ratoja ja näin sitten mahdollisuus pelata vanhoja ratoja kaveriköörin kanssa, jonka kanssa tahkottiin SNESsilläkin karttia. Täytyisi vaan saada useampi ostamaan Wii niin saisi täysiä 12 kartin kisoja. Tämä on kyllä peli jossa viha saa uusia aspekteja joka kerta kun viimeisessä mutkassa tulee kilpeä kalloon, ja vastaavasti sitten tulee hykerreltyä kun saa laitettua banskun peppuun jollekin.

Täysin anaalista Nintendon nettituki. Kommunikointi aivan perseestä eikä mitään mahdollisuutta kai lisätä joitain satunnaispelaajia friendilistallekkaan joitten kanssa on ollut hauska huristella.


« Viimeksi muokattu: 23.04.2008 15:14 kirjoittanut tuhis »
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #88 : 23.04.2008 14:38 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Jos jotain analyysia pistäisi..

Toissa päivänä sain rikki olleen Wiini takaisin. Samantien otin pyörin ja lähdin polkemaan Prismaan. Eipä tietenkään siellä ollut peliä. Sitten jäi kaksi vaihtoehtoa: nyt pyörällä Jumalniemeen, josta ainakin pitäisi löytyä tai huomenna bussilla Jumalniemeen. Otin Prismasta eväät ja lähdin pyöräilemään Jumalniemeen. Juuri kerkesin Giganttiin (jossa kävin muuten ensimmäistä kertaa vaikka se on jo ollut yli vuoden täällä) ennen kuin se meni kiinni. Noh, ei tietenkään löytynyt sieltäkään peliä. Sitten Anttilaan, joka on Gigantin lähellä. Sieltä löytyi ja ei kun takaisin kotiin. Tuli muuten pyöräiltyä melko kovaa, vaikka melko pitkä matka onkin.

MK: Wiin pariin kun pääsin, niin tietysti ensin yritin ratin kanssa. Luovuin ajatuksesta pelata ratin kanssa ensimmäisen kisan jälkeen. Sen jälkeen kokeilin kake+nunchuk-yhdistelmää, enkä hallinut ajamista silläkään. Päätin ottaa GC-ohjaimen, olihan vähän kokemusta Mario Kart: DD:stä. Tällä mennään toistaiseksi.

Aika hakemista se ajaminen on ollut, mutta vihdoin alkaa löytyä "vire". Aikamoinen shokki oli se eka kerta, kun pelasi. Nyt peliin on päässyt sisälle ja kyllähän tämä ehdottomasti on paras Mario Kart. Erittäin hauska, mutta tämän parissa on tullut kiroiltua todella paljon. En ole koskaan pelin parissa kiroillut näin pahasti.

Tämä pelihän ei ole "masterteekoomainen", vaan tämä peli on puhtaasti hauskanpitoa (ja kiroilua) varten. Nettipeli on hauskaa vääntöä. Eilen yhen "tutun" kanssa pelattiin ja sattumalta itse Migge oli samalla serverillä. En itseäni pidä hyvänä kuskina, mutta kyllä sieltä löytyy aina paljon paljon paskempia kuskeja, jotka ajavat naurettavissa kohdissa rotkoon. SUUREN miinuksen nettipeli saa siitä, että paskimmat pelaajat saavat ihan liian helposti apua esim. siitä saakelin tykistä, joka jyrää kaiken. Miksi se on pitänyt ottaa nettipeliin mukaan? Lisäksi miinusta saa se, että mitään kunnon kommukointimahdollisuuksia ei ole. Toisaalta ymmärtäähän sen, että lastenpeliyhtiö ei halua vihaisia soittoja äideiltä, kuinka joku pedofiili ahdisteli Mario Kartissa poikaamme.

Rosteri on ihan ok. Kyllähän se tuo oman mausteen peliin, kun saa omalla Miillä pelata. Tosin sillä omalla Miillä on tosi rasittava ääni. Vielä on mainittava sen verran, että King Boo kuulostaa todella ärsyttävältä. Ja miksi Donkey Kong kuulostaa ihan Nalle Puhin Tikrulta?

Uusista radoista sen verran, että Mushroom Cupin Luigi Circuit on huono rata. Se oli ensimmäinen rata, jolla pelasin ja ehdin jo säikähtää, että onko kentät näin mielikuvituksettoman surkeita. Moo Moo Meadows on Moo Moo Farm (N64)-henkinen rata. Ihan ok. Mushroom Gorge vaikutti ihan hauskalta aluksi. Tämä on siis se rata, jossa pompitaan niiden sienien päällä. Saattaa kuulostaa hauskalta, mutta totuus on toinen. Erittäin rasittava rata, varsinkin jos joudut kilven/tähden/ohjuksen uhriksi sienien kohdalla. Niin, ja jos sinulla on sieniä, niin helposti pomppaat yli. Eli sienet ovat vain haittoina. Mushroom Cupin paras rata on ehkä Toad's Factory, mutta ei kyllä missään nimessä pelin parhaimpia ratoja.

Flower Cupin Coconut Mallin ehdin jo haukkua. Muuten rata on ihan kiva ja teema (ostoskeskus) on ihan mukava, mutta radan loppu on ihan täyttä ripulipaskaa. Törmään aina niihin autoihin. En vain osaa. DK's Snowboard Cross on yksi pelin parhaimmista ja hauskimmista radoista. Tämähän on siis tämä laskettelukeskusrata, jossa päästään vähän pipea vetämään ja kumparelaskuun.

Star Cupista löytyy pelin parhaimmat radat ehdottomasti. Daisy Circuit on ihan ok. Koopa Cape on hiton hieno rata. Todellinen mark out moment-hetki, kun auto menee putkeen sisään ja SMB:stä tuttu ääni kuuluu. Upea rata. Pelin hienoin rata Maple Treewayn kanssa. Maple Treeway on ehkä suosikkini tällä hetkellä.

Tuleeko muille Moonview Highwaysta mieleen Need For Speed? Olen Migen kanssa samaa mieltä, että Bowser's Castlen intromusa potkii perseitä! Muutenkin ihan siisti rata. Rainbow Road on taas täyttä paskaa. Mielestäni vaikuttaa DS:n versiota helpommalta, mutta minulla on vielä ollut suuriakin vaikeuksia tuon kanssa.

Kyllähän se on ihan mukavaa, että Nintendo jaksaa muistella menneisyyttään. Silti vähän ärsyttää, että tässäkin pelissä vanhat radat ovat taas näin suuressa roolissa. Minulla ei mitään erityisiä tunnesiteitä esimerkiksi Super Mario Kartiin ole, joten en kaipaile sen ratoja kaikkiin MK-peleihin. Kyllä niitäkin saa olla totta kai mukana, mutta että puolet radoista vanhoja? Ei kiitos jatkossa.

Näiden vanhojen ratojen valitsemissa on mielestäni epäonnistuttu. Miksi mukana on Double Dashin umpitylsä Peach Beach (Peach Bitch)? Ratahan on yksi GC-version huonoimmista radoista ja Double Dashissa ei muutenkaan mielestäni mitään erityisen hyviä ratoja ollut. Noh, on DK Mountain onneksi mukana. DD:n paras rata. DS:n radatkin olisivat voineet olla eri radat. Noi Delfino Squaret ja Desert Hillsit ovat niin läpikulutettuja DS:n nettipelissä. Olisivat valinneet niitä ratoja, joita ei voi DS:n nettipelissä pelailla.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mario Kart Wii « Vastaus #89 : 23.04.2008 18:09 »
Zuor Jäsen Viestejä: 180 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kyllä niitäkin saa olla totta kai mukana, mutta että puolet radoista vanhoja? Ei kiitos jatkossa.

Ainahan Mario Karteissa tulee vain 16 uutta rataa. Siihen päälle vielä 16 vanhaa, niin ei minua se haittaa ainakaan pätkäkään. Hyvä vain että on enemmän vaihtelua. Tosin onhan sekin totta, että jotkut kentät ovat ihan perseestä (SNES:in Mario Circuit, GC:n Peach Beach). Mutta on siellä myös loistavia kenttiä kuten DK Mountain. Olisivat kyllä saaneet pistää peliin myös SNES:in Rainbow Roadin. Hirveä kenttä  :lol:
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines