Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Ninjala  (Luettu 3258 kertaa)
Ninjala « : 28.04.2020 17:38 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW https://www.gamesradar.com/ninjala-beta/



Ninjalan avoin beta alkaa tänään. Beta ei vaadi maksullista online-jäsenyyttä (demon voi ladata eShopista jo nyt), ja sama pätee, kun peli ilmestyy, sillä kyseessä on ilmaiseksi pelattava peli. Tulossa kolme tunnin sessiota seuraaviin aikoihin (Suomen aikaa):

Ti 28.4 klo 22:00
Ke 29.4 klo 06:00
Ke 29.4 klo 14:00

Muistan Ninjalan vilahtaneen teaserissa melkein kaksi vuotta takaperin, ja luulinkin sen jo peruuntuneen. Peli pompahti kuitenkin viime Direct Minissä taas pinnalle.

On ihan selvää, mistä pelisarjasta tähän on otettu vaikutteita. Splatoon ei ole huono esikuva, ja jos taisteluiden soljuvuus on vähäänkään samalla tasolla, voi tämä olla todellista herkkua. Tutoriaalivideon perusteella pelissä ainakin vaikuttaisi olevan lupaavan paljon syvyyttä – mutta jos Splatoon on Mariaanien hauta, mihin Ninjala ulottuu?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Ninjala « Vastaus #1 : 29.04.2020 06:38 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Pelasin eilen illalla tutoriaalin, mutta yhteenkään matsiin en ole yhteysongelmien takia päässyt vielä sisään (ihan ensimmäinen matsi, johon yritin, latautui alkujuttuihin, mutta sitten peli jäätyi). Siellä on joko massiivinen tunku servuille, tai sitten eivät ole varautuneet kunnolla. No, stressitestihän tämä on, joten parempi kyykkääminen nyt kuin julkaisussa.  

Visuaalisesti aika pommi, ja vuorenvakaa 60fps (harkkaosiossa ainakin) ilahduttaa tämän tyyppisessä pelissä.



EDIT:

Tänä aamuna pääsin jopa pelaamaan muutaman matsin.

Peli on sulava ja hauska, kustumointimahdollisuudet vaikuttavat olevan parhaiden Battle Royale -pelien tasolla. Ja syytä ollakin, jos haluavat tämän pärjäävän Battle Pass -ansaintalogiikalla.

Yhteenotoissa minua tosin häiritsi, miten satunnaisilta varsinkin parraamiseen liittyvät jutut tuntuivat. Vaikuttaa, että näissä tilanteissa käytetään jonkinlaista "kivi-paperi-sakset"-tyyppistä ratkaisua, mikä ei ole pidemmän päälle hyvä juttu. En tosin vielä ymmärrä pelimekaniikasta kaikkea, joten ehkä minulta on mennyt jotakin ohi?

Liikkuminen on hauskaa, mutta ehkä vakiona hieman liian hidasta? Sitä voisi aavistuksen sutjakoittaa. Peli kyllä vaikuttaa reagoivan ohjauskomentoihin esimerkillisen näpsäkästi, eli taidokas pelaaminen ei ole ainakaan siitä kiinni.


« Viimeksi muokattu: 29.04.2020 11:04 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines