Varmasti 95% pelin pelaajista pelaa myös puolen tunnin jaksoja.
Ottaen huomioon MGS-fanien fanaattisuuden, en olisi tuosta aivan varma. Monilla on aikomuksena pelata peli läpi kunnon maratonisessiossa. Jos nyt ei aivan heti juuri sinä päivänä kun MGS4 julkaistaan, niin jossain vaiheessa viikonloppuna.
suuri osa pelaajista on ihan aikuisia, joilla on ihan oikeita velvollisuuksia ihan oikeassa elämässä.
NO SHIT SHERLOCK! GIVE THIS MAN A NOBEL!
Eikä tarvitse puhua noin alentuvaan sävyyn. Tiedän kyllä, että ihmisillä on elämä.
Useimmat taitavat muuten olla opiskelijoita, joilla kevään opiskelu on loppunut ja kesäloma on alkanut, ellei sitten ole jossain kesätöissä.
Koita siinä sitten katsoa 90 minuutin pätkää ilman että olet varannut aikaa koko illalle.
MGS4 on sellainen peli, että sitä varten varataan aikaa. Sitä kannattaa pelata vaikka sitten vain viikonloppuisin, jos on arkipäivisin kiirettä töiden, opiskelun tai jonkun muun asian kanssa. Kyllä sitä ainakin sen kerran tai pari viikossa luulisi löytyvän parin tunnin rakoja, jolloin voi pelata tätä.
Azu on aika kova jätkä, kun leijuu sillä että on elämätön paska.
Missä vaiheessa minä puhuin itsestäni? Että haista sinäkin vaan paska.
Jos menet ja luet lauseen uudestaan, huomaat että sanoin viestissäni, että jotain MGS4:n kaltaista eeppistä megaluokan peliä tuskin kannattaa alkaa pelailemaan puolen tunnin jaksoissa. Tunnelmahan siinä vain latistuu. Missä tuossa lauseessa sanon, että MINÄ tulen pelaamaan MGS4:n läpi parin päivän maratonsession aikana?
Ja minulle on oikeasti aivan vitun sama onko jollain ainajokapäivä aikaa pelailla monen tunnin sessioita vai ei, harvemmin minullakaan on. Minä vain jätän mieluummin pelaamatta pelit siltä iltaa, jos aikaa ei ole puolta tuntia enempää ja on jotain "oikeaa" tekemistä, "oikeita" velvollisuuksia, kuten migge asian ilmaisi. En jaksa valittaa siitä, kun peli ei sovellukaan pikaspurteille. MGS4:sta pitää pystyä pelaamaan kiireettömästi. MGS:t ovat sellaisia pelejä, ettei niitä pelata vain parinkymmenen minuutin pätkissä etsien alusta asti hätäisesti seuraavaa hyvää kohtaa säästää peli. Melkein sama kuin katsoisi jotain leffaa 20min yhtenä päivänä, 50min seuraavana ja kolmantena päivänä loput 35min. Ei se vaan toimi. Leffa(ilta)akin varten ah-niin-kiireiset ihimset varaavat aikaa sen pari tuntia (+ mahdolliset valmistelut), miksei myös MGS4:sta varten?
Ei jotain Zeldaakaan kannata pelata pienissä pätkissä, vaan aikaa kannattaa varata pelikerroiksi sen verran että pääsee edes siedettävän paljon eteenpäin eikä koko kerta mene siihen, kun matkustaa yhdestä luolastosta toiseen.
On pelejä, joita voi pelata pienissä erissä, ja sitten on pelejä, joita "ei voi" pelata pienissä erissä. MGS4 kuuluu jälkimmäiseen ryhmään, pitipä siitä tai ei. Onneksi minulla alkaa parin viikon loma juuri MGS4:n julkaisun aikoihin, joten minulla ei tule olemaan hirveästi ongelmia sen suhteen, etteikö löytyisi muutama tunti aikaa pelata peliä (melkein) päivittäin.