Niin mainitsin MGS:n siinä viestissä koska se oli peli jota eniten odotin. Ja on toki edelleen muutamasta suunnittelumokasta huolimatta. Ja jos tuo ADHD heitto meni ohi niin itkun paikkahan tässä kai on.
Enemmänkin naurun paikka.
Joku tarkkaavaisuushäiriöiden liittäminen SoA:n tarinaan on ihan järjetöntä. Tiesitkö, että tarinoita kerrotaan myös pelien ulkopuolella? Vieläpä paljon paremmin. Suosittelen tutustumaan muuhunkin kuin niihin piikkitukkafantasioihin.
Mähän pelasin SoAn. Ilmeisesti se tarina piti avata jollain koodilla.
Sun kanssa on kyllä mahtavaa väitellä. Kuin puhuisi muulille, joka on kuollut.
Pointtini: kyse ei ole mistään keskittymistä vaativasta suorituksesta. Se, että satun pitämään SoA:n tarinasta, ei tarkoita, että olisin joku saatanan vatipää, joka ei osaa ajatella.
Ei niin, mutta se, että syötit BBtä minuutin välein tarkoittaa.
Ja lopeta se SoA:n tunkeminen huonoihin provoyrityksiisi. Etsi sieltä Neogafista (itse en pysty ilman accoa) muutaman kuukauden takainen äänestystopikki parhaille rpg-peleille, niin tajuat, kuinka suosittu peli on kyseessä.
Miten tämä liittyy yhtään mihinkään. SoA oli aikanaan tykki peli, mutta paska tarina siinä oli silti.
Ja Fraeon mitä hemmettiä? Miten meinasit integroida vaikka Snake Eaterin dialogimäärän gameplayhyn? Tarina olisi kirjoitettu multaan ja puihin?