Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
Tulostusversio
Aihe: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Luettu 55250 kertaa)
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #90 : 02.09.2015 21:35 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Helvetin hienoa että tämä MGS on paluu gameplayn pariin. MGS neloseen hajosin täysin, en kyllä tiiä miten jaksoin loppuun asti edes sitä pelata. Intro kyllä säikäytti vähän, että taasko tämä on sitä turhan cutscenen kyttäystä. Nyt muutama tuntia vapaata rällästystä harrastaneena on kyllä hyvin maistunut pelaaminen. Tulkin sain etsittyä,  tein pari extraction tehtävää ja yhden supersotilaan scouttasin jonka etsimisessä meni yllättävän pitkään yöhämärällä. Jossain vankileirilläkin kävin koittamassa infiltraatiota kun kutsuva A-ha:n "Take on me" kuului seinien sisältä, se operaatio tosin kosahti kun en huomannut yhtä hiipivää vartijaa.
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #91 : 02.09.2015 21:44 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Ekan kunnon tehtävän vedin ja oli ihan kermaa. Ei tällaisia avoimen maailman hiippailuja muita ole ja tässä on kyllä älyttömän kova potentiaali. Toivottavasti peli jatkuu hyvänä ja ei tule mitään paskaa, tai tehtävät ala toistamaan itseään. Eniten lähinnä ärsyttää nuo kaikenmaailman tuliukot ja muut paskat, jotka saisivat häipyä hiiteen. Liioiteltua actionia saa ja pitääkim olla, sekä pieniä supervoimia jonkun Vampin yms. tapaan, mutta tuo on jo ihan naurettavaa shaibaa. Jo MGS3:n mehiläisukko oli ihan paska hahmo ja tuo menee paljon järjettömämpään suuntaan.

EDIT: 60fps voimaa ei tarpeeksi aliarvoida. Järjetöntä että frameratea vähennetään muka visuaalisuuden kustannuksella, kun se on oikeastaan paras visuaalinen tehoste. Witcherin sub 20fps:n jälkeen laastaria haavoihin.


« Viimeksi muokattu: 02.09.2015 22:08 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #92 : 03.09.2015 08:48 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Myös lisensoitujen musien käyttö on taivaallista, musavalinnat yllättivät ja noin laadukas soundtrack on peleissä harvinaista. Ehkä jossain GTA:ssa on ollut aikaisemmin vastaavaa tyylitajua.

Tämä on kyllä totta. Erittäin hyvä tyylitaju ja musamaku Kojimalla ilmeisesti. Loistavia biisejä tullut vastaan, huippuna ehkä se mikä soi ihan pelin alussa ensimmäisenä jo ennen alkuvalikkoa.
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #93 : 03.09.2015 09:27 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Minusta yliluonnollisuudet ovat yksi Metal Gear -pelien mielenkiintoisimmista ja salaperäisimmistä jutuista, vaikka toisaalta Kojima on kyllä myöhemmin vääntänyt rautalangasta pelaajalle melkein ne kaikki. Vampistakin katosi hahmona kaikki salaperäisyys, kun kävi ilmi, että niiden supervoimien takana ovatkin nanokoneet.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #94 : 03.09.2015 12:00 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Jos nyt jotain nuristavaa on, niin mielestäni helikopterilla pitäisi voida pomppia kartalla minne vaan ilman, että täytyy aina palata ACC:hen. Säästyisi aikaa. Esim. side oppeja olisi helpompi tehdä niin, että vaan käskee kopterin lentää yhdeltä LZ:ltä suoraan toiselle. Tämä onnistuu kuitenkin Mother Basessa ja muutenkin mappia voi vaikka ajaa ympäriinsä, niin en näe miksi tämä olisi mahdotonta.

Mother Basessa lentäminen on kyllä aika hidasta kanssa. Kopteri lentää aina keskushubin kautta ja muutenkin pyörii ylimääräistä joka välissä. Määränpää-hubissakin pitää kiertää koko tötsä vähintään kerran ennenkuin voi laskeutua. Linnuntietä matka on aina jonkun kilometrin, mutta kaiken tuon pyörimisen kanssa siihen tuhrautuu varmaan 5min helikopterillakin.


Edit:

Ei helvetti tämä uusi ominaisuus eli...
Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 04.09.2015 08:22 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #95 : 13.09.2015 17:49 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Lataustauot tuntuvat pitenevän mitä enemmän peliä pelaa. Varsinkin idroidiin saattaa peli jäädä miettimään pitkäksikin aikaa, hemmetin ärsyttävää.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #96 : 13.09.2015 17:57 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Lataustauot tuntuvat pitenevän mitä enemmän peliä pelaa. Varsinkin idroidiin saattaa peli jäädä miettimään pitkäksikin aikaa, hemmetin ärsyttävää.

En ole kyllä itse huomannut mitään suurempaa jumitusta. Välillä miettii hetken, mutta ei mitenkään koko aikaa.

Enivei, yksityiskohtia pelissä kyllä piisaa. Tästähän Kojima on toki tunnettu, mutta ei näitä kaikkia mitenkään voisi yksi ihminen huomata vaikka miten monta kertaa pelaisi:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1110851
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #97 : 13.09.2015 18:20 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Liekköhän pelese sitten leipomassa. Pitää koittaa offlinessa vaikuttaako se mihinkään.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #98 : 13.09.2015 18:27 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Pitää koittaa offlinessa vaikuttaako se mihinkään.

Itse olen koko ajan ollut offlinessä. Aina kun olen yrittänyt yhdistää, niin ei niihin Konamin servuihin saa yhteyttä.

Voi hyvinkin olla tuosta kiinni. Ei olisi ensimmäinen kerta..


Edit:
Joo, itselläkin iDronen latausajat alkaa nousta uhkaavasti. Välillä saa odotella 10-15s että pääsee valikoihin.

Mulla on 2-3s pahimmillaan. Pelitunteja takana varmaan 50h.


« Viimeksi muokattu: 13.09.2015 20:22 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #99 : 13.09.2015 20:08 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Joo, itselläkin iDronen latausajat alkaa nousta uhkaavasti. Välillä saa odotella 10-15s että pääsee valikoihin.
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #100 : 13.09.2015 22:05 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili GAF:ista kysyin ja offline moodissa ei ole lataustaukoja. Vitun konami.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #101 : 13.09.2015 23:15 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Asia kunnossa.  Hyvä tietää tässä vaiheessa. :lol:

Peli on kyllä muuten ihan täyttä rautaa. En kyllä hirveästi valittamisen aihetta, paitsi että välipätkiä ja tarinajuttuja saisi kyllä olla enemmän tehtävien välissä, mutta ei se nyt maata kaada.
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #102 : 14.09.2015 15:02 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo tämä on täysin päinvastainen peli kuin edeltäjänsä (PW poislukien). Välidemoja on erittäin vähän ja homma ei ole läheskään niin kreisiä kuin aiemmissa peleissä. Eniten itseäni harmittaa codeccien puuttuminen kun ne kassutkin on nopeasti läpi kuunneltu. Itse pelaaminen on hemmetin hauskaa ja 60fps tekee tästä ehkä hienoimman next-gen pelin Bloodbornen kanssa. Witcher jää valovuosia taakse.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #103 : 14.09.2015 16:38 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 175 Basaaripisteet: 5 Profiili Joo, on tosiaan aikoihin eletty, kun MGS-peliltä toivotaan enemmän välivideoita. :lol:

Mut hyvältähän tämä kuulostaa. Oma kermailu saa vielä odottaa parempaa rahatilannetta ja hektisyyden vähentymistä. Eli kunhan pääsee kunnolla tämän syksyn niskan päälle.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #104 : 14.09.2015 17:05 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili
Joo, on tosiaan aikoihin eletty, kun MGS-peliltä toivotaan enemmän välivideoita. :lol:

No, pelissä on vähemmän välipätkiä kuin Mariossa. 30h pelattu ja alkudemojen jälkeen muutama sekunti. Toisaalta peli nojaa vahvasti sellaiseen omaan pelaamiseen ja sitä kautta löytyviin elämyksiin. On kyllä oikeasti ihan  tajuton määrä mahdollisuuksia pelata noita tehtäviä läpi ja varmasti jokaiselle syntyy omanlaisia tapahtumia. Kerrankin sandbox jossa on oikeasti hiekkalaatikkomeininkiä.
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #105 : 14.09.2015 17:12 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Big Boss saisi puhua kyllä vähän enemmän niissäkin vähissä välidemoissa mitä on. Useimmiten on tuppisuuna kun kaverit jupisevat enimmät asiat. Ymmärrän kyllä, että Kojima halusi että hahmo viestii enemmän ilmeillään ja kasvoillaan, mutta liekö syynä myös Sutherlandin kova liksa per dialoginpätkä?
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #106 : 14.09.2015 17:12 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Kojima on muun muassa sanonut Twitterissä, että Quietin vaatetukselle on "varsin hyvä syy"

Nyt on Kojiman "hyvät" syyt selvillä. Todellisuushan oli se, että piti saada tissiä ja persettä ruutuun.
Ei sillä, mua ei haittaa. Naurattaa vain Kojiman puolustelut ja puolustelijat.
Play-Asia
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #107 : 14.09.2015 17:16 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kojima on muun muassa sanonut Twitterissä, että Quietin vaatetukselle on "varsin hyvä syy"

Nyt on Kojiman "hyvät" syyt selvillä. Todellisuushan oli se, että piti saada tissiä ja persettä ruutuun.
Ei sillä, mua ei haittaa. Naurattaa vain Kojiman puolustelut ja puolustelijat.

Syyhän on se, että:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Mutta joo..
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #108 : 14.09.2015 17:18 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Syyhän on se, että:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Mutta joo..

Nimenomaan. Niin väkisin väännetty paska ja sitten vielä selitelty jälkeen päin kuinka on hyvä syy.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #109 : 14.09.2015 17:21 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 177 Basaaripisteet: 0 Profiili Harmi vaan kun alun jälkeen meno ei pahemmin muutu. Niissä samassa muutamassa paikassa käydään monta kertaa hakemassa tai tappamassa joku ja lopussa ei edes voi pelata tarinaa eteenpäin vaikka haluaisi vaan on pakko tehdä niitä side opseja tai vanhoja tehtäviä vaikeampana tietty määrä (tätäkään peli ei kerro) jotta seuraava juoni tehtävä taas aukeaa. Muutenkin ne side opsit on kuin jollain random generaattorilla tehty. "mene tuonne ja pelasta tuo", "mene tuonne ja tuhoa seitsemän miinaa", "mene tuonne ja tuhoa toiset seitsemän miinaa" jne ja aina tosiaan käydään niissä samoissa kylissä ja tukikohdissa jos pitää joku pelastaa tai tappaa.

tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #110 : 14.09.2015 20:03 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Tuli tilattua CE tuosta strategiaoppaasta jenkki-Amazonista. Lähinnä koska Kojima ollut mukana tekemässä, vissiin aika paljon Shinkawan taidetta kirjan sivuilla ja joku Shinkawa-julistekin mukana. Pitäisi olla aika hyvä ja vähän enemmän kuin joku hikinen strategiaoppaan turhake. 400 sivua ja kovakantinen.

34€ vähän nopeammilla posteilla.
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #111 : 16.09.2015 18:21 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Ei luoja tuota prologueta. :lol: Kaukana oltiin siitä hienovaraisuudesta, mitä odotin Ground Zeroesin perusteella. Reilu tunti välivideoita, jotka olisi voitu tiivistää 10 minuuttiin, lattialla raahautumista, typerää zoomailua ja hidastusefektejä, lentäviä palavia valaita ja yksisarvisia, hienoja lainauksia ja kirjaviittauksia, jotka eivät liity mihinkään, jne. Jos olisin pelannut samalla juomapeliä, jossa joutuu vetämään shotin joka kerta kun Kojiman nimi mainitaan jossain, olisin saanut alkoholimyrkytyksen alta aikayksikön. Kojima, plz stahp...

Sitten ollaankin yhtäkkiä parissa minuutissa keskellä Afganistania hevosen selässä Ocelotin kanssa. Hyvin rytmitetty. Onneksi tuo intro on nyt takana ja pääsee vihdoinkin PELAAMAAN. Jatkossa skippaan jokaisen välivideon, koska Kojima ei vieläkään osaa ohjata tai käsikirjoittaa mitään järkevää.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #112 : 16.09.2015 18:31 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Onneksesi niitä ei ihan heti ole tulossakaan. Pelissä on varmaan saman verran välidemoja koko loppuajan yhteensä kuin tuossa alussa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #113 : 17.09.2015 15:26 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Tuli tilattua CE tuosta strategiaoppaasta jenkki-Amazonista. Lähinnä koska Kojima ollut mukana tekemässä, vissiin aika paljon Shinkawan taidetta kirjan sivuilla ja joku Shinkawa-julistekin mukana. Pitäisi olla aika hyvä ja vähän enemmän kuin joku hikinen strategiaoppaan turhake. 400 sivua ja kovakantinen.

34€ vähän nopeammilla posteilla.

Amazon yllätti ja pisti paketin UPS:n matkaan jostain syystä. Olisi tullut jo eilen perille, mutta en ollut kotona oikeaan aikaan.

Itse kirja vaikuttaa laadukkaalta. Lopussa n. 40 sivua arttia, mutta ei nyt ehkä mitään maailmaa mullistavaa. Hienojahan noi aina on silti. Lisäksi jonkun verran hahmotaidetta eri puolilla kirjaa aikaisemmista peleistä, mutta moni fani on varmaan ne jo nähnyt. Lisäksi aika paljon taustaa hahmoista ym. ja juonikuvaukset peleistä.

Mukana tullut litografi on 24,5x18cm ja painettu pahville. Ehkä tämän saa joskus kehystettyä ja seinälle, kunhan isona on se man cave.

Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 17.09.2015 16:45 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #114 : 17.09.2015 16:39 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Niille, ketkä ovat pelanneet pelin läpi:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Pelin oikea loppu, joka oli jostain käsittämättömästä syystä leikattu pelistä. Kannattaa katsoa.


Edit:

Lisäksi:


« Viimeksi muokattu: 17.09.2015 16:53 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #115 : 17.09.2015 18:39 »
pilipali Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei luoja tuota prologueta. :lol: Kaukana oltiin siitä hienovaraisuudesta, mitä odotin Ground Zeroesin perusteella. Reilu tunti välivideoita, jotka olisi voitu tiivistää 10 minuuttiin, lattialla raahautumista, typerää zoomailua ja hidastusefektejä, lentäviä palavia valaita ja yksisarvisia, hienoja lainauksia ja kirjaviittauksia, jotka eivät liity mihinkään, jne. Jos olisin pelannut samalla juomapeliä, jossa joutuu vetämään shotin joka kerta kun Kojiman nimi mainitaan jossain, olisin saanut alkoholimyrkytyksen alta aikayksikön. Kojima, plz stahp...

Sitten ollaankin yhtäkkiä parissa minuutissa keskellä Afganistania hevosen selässä Ocelotin kanssa. Hyvin rytmitetty. Onneksi tuo intro on nyt takana ja pääsee vihdoinkin PELAAMAAN. Jatkossa skippaan jokaisen välivideon, koska Kojima ei vieläkään osaa ohjata tai käsikirjoittaa mitään järkevää.

Eh. Täysin päinvastaista mieltä, intro oli melkeinpä parasta mitä pelillä oli tarjota. Tolkuttoman lupaava alku ja sitten tapahtuu totaalinen lässähdys.
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #116 : 20.09.2015 00:48 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Umpipaskan Uncharted-intron jälkeen peli on vaan parantunut koko ajan, mitä enemmän olen pelannu.

Hiljalleen alkaa tajuamaan tämän pelin loputtoman monipuolisuuden ja yksityiskohtaisuuden, kun jotain 50h alkaa olla takana peliaikaa. Hyvin todennäköisesti vuoden peli itselleni ja muutenkin nousemassa korkealle omilla suosikkilistoillani. Niin puhdasta peli-iloa kuin olla ja voi. Pelasin juuri viisi kertaa yhden tehtävän uusiksi läpi, kun halusin testata erilaisia ideoita ja tapoja läpäistä se. Varusteita ja vermeitäkin on aivan loputtomiin ja jopa muiden pelaajien baseihin voi hyökätä, mikä on ollut todella hauskaa.

Pelin yksityiskohdat on kyllä vertaansa vailla. Äänenvaimennetulla snipulla koitin muka ampua kielekkeen päältä jonkun tyypin, mutta tässä pelissä hylsyt voivat vieriä kiviä pitkin alas ja suoraan vihujen keskelle aiheuttaen hälytyksen. Myös kaikenlaisia ihan pieniä huomaamattomia juttuja, kuten jos vihollinen lähtee ajamaan autoa, niin huomaa miten se pistää vaihteen eka päälle, eikä vaan hyppää autoon ja lähde ajamaan. Ei missään muissa peleissä ole tällaisia juttuja näin paljoa. Joka kerta kun pelaan, keksii jotain uutta. AI on myös täysin omaa luokkaansa verrattuna muihin peleihin. Tuntuu kyllä varmasti uskomattoman orvolta pelata jatkossa muita pelejä, joissa on muka jotain hiippailua, varsinkin kun sitä tungetaan nykyään joka toiseen peliin. Tosin nuo jatkuva alku- ja lopputekstit voi kyllä heittää hiiteen. Ei mitään järkeä niissä.

Ihan helvetin sääli, jos ei tulla samaan tällä pelimoottorilla enää uusia pelejä.


« Viimeksi muokattu: 20.09.2015 01:02 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #117 : 20.09.2015 01:05 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 177 Basaaripisteet: 0 Profiili Eli peli on parasta ikinä koska kuski osaa laittaa vaihteen päälle? Viis siitä, että peli toistaa itseään enemmän kuin assassins creed  ja siitä ollaan leikattu iso osa tarinaa pois. Tämä siis metal gear fanin mielipide joka on pelannut peliä yli 80 tuntia ja side opseja on tekemättä "enää" 30.

Tässä lista kuinka monipuolista side opsien pelaaminen on ja kuten aiemmin sanoin niin kaikki sijoittuu niihin samaan muutamaan paikkaan ja osa tarina tehtävistäkin on sitä täysin samaa.
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Eikä ole meikällä kyllä hylsyt ikinä hälytystä aiheuttanut joten video kehiin tai it didn't happen.


tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #118 : 20.09.2015 01:11 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Siis minulle on aivan sama, vaikka kaikki tehtävät olisi identtisiä, kunhan vaihtoehdot ja mahdollisuudet toteutukseen ovat monipuoliset. Sama kuin pelaisi jotain Mariota. Joka kentän päässä on se sama lippu, mutta reitti on joka kerta erilainen. Paljon mieluummin otan näin päin kuin Last of usin tyyliin, jossa tarina ja maisemat vaihtelee mukamas taustalla, mutta pelimekaniikka on äärimmäisen simppeliä, mene huoneesta toiseen, heitä pari tiiliskiveä ja etene, koko pelin ajan. Onhan tämä ihan erilainen kuin aiemmat MGS:t, mutta iskee silti itselleni lujaa.

Kunnon hiekkalaatikkopeli kerrankin ja tuntuu kuin pelaisi jotain vanhoja konsolipelejä, joissa se itse pelaaminen oli se ilo ja päätarkoitus, eikä elokuvamaisen tarinan katselu. En malta odottaa, että pääsee S-rankkailemaan tehtäviä ja yrittämään niin ettei aiheuta mitään hälytyksiä. Ainoa mitä kaipaisin, että pelissä olisi joku MGS2-tyylinen european extreme -vaikeustaso, joka on täysin hitleri. Kuolisi joka luotiin kerrasta jne.



« Viimeksi muokattu: 20.09.2015 01:25 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain « Vastaus #119 : 20.09.2015 11:41 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Itse olisin kelpuuttanut tähän vielä 20 tuntia välidemoja ja 200 tuntia codec keskusteluja, mutta menköön näin. MGS4 oli niin paska että ehkä Kojima vain menetti otteensa Snake Eaterin jälkeen tarinankertojana. Nyt on sentään jäljellä hauska gameplay.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines