Mua ei oikeastaan haittaa, jos pelikonsolista tehdään samalla koko olohuoneen viihdekeskus. Hyvin tehtynä ajaa mun tarpeisiin riittävän HTPC:n asemaa.
Toisaalta vielä voi toivoa, että ihmiset älyävät vastareagoida ylimääräisiin maksuihin, rajoitteisiin ja nettikyttäykseen niin vahvasti, että tästä shaibasta voitaisiin vielä uida selville vesille. Toivoa on myös vielä siinä, että PS4 ei olisi lähtenyt tähän kakkaan mukaan. Prioriteetit siellä tuntuvat noin muuten olevan juuri nyt aika kohdallaan, joten ihan vielä en purematta niele sitä, että vastaavat järjestelmät ja rajoitteet täytyvät löytyä myös uudesta pleikkarista. Please, God.
Ja jos homma silläkin saralla paljastuu natseiluksi, niin on ehkä pakko äänestää lompakollaan ja rokkailla pelkästään WiiU:lla. Ja käsikonsoleilla. Ja PC:llä(äh). Ja retrolla. Eipä tuo pelattava kesken lopu. Pitäkööt tunkkinsa, yhyy.
Eipä se vastaanpyristely auta. MS:kin varmasti säästää näillä ratkaisuillaan, kun pelien piratismi vähintään vaikeutuu. Siinä on melko se ja sama vaikka pieni osa ydinpelaajia kapinoi vastaan. Nämä asiat on varmasti laskettu tarkkaan mikkiksellä. Olen myös samoilla linjoilla kuin Despo ja ostan jokatapauksessa jomman kumman tehokonsoleista, toki Wii U:n lisäksi. Ja ehkä sitten sen toisenkin tehokonsolin hinnanalennuksen tai slim -mallin julkistuksen jälkeen.
Tällä hetkellä PS4 luonnollisesti vahvoilla nähdyn jälkeen. Ainut mikä tässä kohtaa mietityttää on ohjain ja se että Xboxille julkaistaan parempia ja paremman näköisiä autopelejä. Muutama strateginen yksinoikeusjulkistus e3:ssa voi toki muuttaa mieltä.