Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] 31 32
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4)  (Luettu 232205 kertaa)
Vs: Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #870 : 05.09.2013 20:58 »
PleaseHurtMe Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili
CVG: Sony to reveal PS4 VR Headset at TGS
Eurogamer: Sony set to go big with virtual reality on PlayStation 4

Huh huh, olisi aika iso juttu. Oculus Rift vaikuttaa ihan törkeän siistiltä ja jos Sony toisi vastaavaa tekniikkaa plösöön, niin kusisin hunajaa.


Totta turiset. Ylipäätään jos PS4 ja Xbox One saisi jonkin laadukkaan, universaalin(tarkoittaen, että sama laite toimii kummallakin pelikoneella, PC:tä myöten) virtuaalikypärä/lasi tuen, hyppisin onnesta!

Tämä keksintö ei pelkästään parantaisi pelimaailmoihin eläytymistä, vaan helpottaisi niidenkin peliharrastastajien elämää, jotka joutuvat hillumaan sen verran pienissä asunnoissa, ettei sinne asianmukaista televisiota(ainoastaan minikokoisen) saa mahtumaan. Sama luonnollisesti pätee elokuvien katseluun. Olen lukenut, että varsinkin Oculus Riftissä silmille tarjottava "näkökenttä" on niin pätevä, että jos tuo keksintö saa tarpeeksi hyvän jalansijan elektroniikka markkinoilla, voi siitä tulle kova haastaja  televisioille.
"Nainen on kuin kaikki maailman ongelmat parantava timantti, joka leijuu puoli senttimetriä etäämpänä valtavan mustan aukon vetovoimakentästä. Yksikin minimaalinen virhe ja kaikki toivo on menetetty."

[Tuntematon epäonnekas sielu]
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #871 : 06.09.2013 16:02 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
CVG: Sony to reveal PS4 VR Headset at TGS
Eurogamer: Sony set to go big with virtual reality on PlayStation 4

Huh huh, olisi aika iso juttu. Oculus Rift vaikuttaa ihan törkeän siistiltä ja jos Sony toisi vastaavaa tekniikkaa plösöön, niin kusisin hunajaa.


Totta turiset. Ylipäätään jos PS4 ja Xbox One saisi jonkin laadukkaan, universaalin(tarkoittaen, että sama laite toimii kummallakin pelikoneella, PC:tä myöten) virtuaalikypärä/lasi tuen, hyppisin onnesta!
Ei tule tapahtumaan ainakaan tulevassa generaatiossa. Vaatisi kuitenkin ensinnäkin standardointia ja natiivia tukea peleille. Pelkkänä kolmannenosapuolen lisälaitteena ei tule onnistumaan.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #872 : 08.09.2013 20:28 »
PleaseHurtMe Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili Playstation neljälle tulossa jälleen lisää pelailtavaa. Tällä kertaa TimeSpitters Rewindin muodossa.

http://www.pelaajalehti.com/uutiset/ps4-saamassa-osansa-timesplitters-rewindista#s2

Lainaus
TimeSplitters sarjasta mahdollisesti jälleen relevantin tekevä TimeSplitters Rewind on nyt pc:n ohella määrä saada myös PlayStation 4:lle. Pelisivusto Eurogamerin saamien tietojen mukaan oikeudet pelisarjaan omistava Crytek ei näe ongelmana, että peliä faniprojektina työstävät kehittäjät ovat innostuneet myös Sonyn uutuuskonsolista.

PlayStation 4:llä Rewindin on määrä tukea jaetun ruudun moninpeliä, minkä ohella pc- ja Pleikkari-version pitäisi pystyä räiskimään ristiin keskenään. Kehittäjät myös pyrkivät saamaan pelin ulos samaan aikaan molemmille alustoille.


Lainaus

Kyseessä ei varsinaisesti ole täysin uusi TimeSplitters-kokemus, vaan sarjan vanhojen osien sisältöä nykypäivään päivittävä kokonaisuus.

Pelistä on tarkoitus saada ulos ensin tutuista kartoista, aseista ja pelimuodoista rakennettu moninpeli, minkä jälkeen luvassa pitäisi olla myös vanhoista peleistä tuttuja haasteita sekä niiden yksinpelikampanjat. Kaiken tämän pitäisi nykyisten suunnitelmien mukaan ilmaantua tarjolle vieläpä myös ilmaiseksi.

Tarkempia tietoja voi lukea eurogamerin uutisesta:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-06-crytek-continues-timesplitters-rewind-support-as-ps4-version-announced


« Viimeksi muokattu: 08.09.2013 20:34 kirjoittanut PleaseHurtMe »
"Nainen on kuin kaikki maailman ongelmat parantava timantti, joka leijuu puoli senttimetriä etäämpänä valtavan mustan aukon vetovoimakentästä. Yksikin minimaalinen virhe ja kaikki toivo on menetetty."

[Tuntematon epäonnekas sielu]
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #873 : 09.09.2013 13:17 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Tää voi olla aika kova juttu, jos toimii: http://www.engadget.com/2013/09/09/ps-vita-tv-launch-date/

Vita -pelaaminen varmaan mulla rajoittuisi ilmaisiin PS+ -peleihin, mutta jos tolla saa stream -palvelut toimimaan makkarin telkkarissa sekä saumattoman PS4 -peilaamisen, ei tommonen satasen purkki ole lainkaan huono sijoitus.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #874 : 09.09.2013 14:05 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Ensimmäiset pelikuvat Deep Downista.




Skipatkaa kohtaan 1:38:38.

Direct feediä odotellessa. Alkuperäinen demo helmikuulta pyöri PC:llä. Nämä pätkät ovat turhan suttuisia jottai voisi kunnolla verrata, mutta todella lähellä tavoitetta ollaan päästy.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #875 : 09.09.2013 14:45 »
Shiranui (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tää voi olla aika kova juttu, jos toimii: http://www.engadget.com/2013/09/09/ps-vita-tv-launch-date/

Vita -pelaaminen varmaan mulla rajoittuisi ilmaisiin PS+ -peleihin, mutta jos tolla saa stream -palvelut toimimaan makkarin telkkarissa sekä saumattoman PS4 -peilaamisen, ei tommonen satasen purkki ole lainkaan huono sijoitus.

Päivän paras uutinen ainakin itselleni. 95% pelaamisestani tapahtuu kotona, joten Vita/PSP (tai mikään muukaan käsikonsoli) ei ole pienen näyttönsä takia kiinnostanut, mutta tämän avulla senkin ongelman voi ohittaa.

Lainaus
Sony revealed PlayStation Vita TV, a 6.5cm x 10.5cm device that is essentially a Vita that you plug into your TV. The device will go on sale on November 14 for 9,954 yen making it around $100.

PlayStation Vita TV plays all Vita games. You can load games through a Vita card slot or from the device’s memory card slot. PSP games and compatible PsOne classics will run on PS Vita TV too. You can also use remote play to stream a PlayStation 4 game to a TV in a different room. Like the revised Vita, PlayStation Vita TV has a built in 1 GB of memory.

Players can play games using a DualShock 3 controller.

http://www.siliconera.com/2013/09/09/all-about-playstation-vita-tv-supports-2-dualshocks-for-multiplayer-has-standby-mode/
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #876 : 09.09.2013 17:46 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 520 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Mites pelit, jotka käyttävät kosketusnäyttöä tai sitä konsolin takaa löytyvää hiplauspaneelia?
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #877 : 12.09.2013 19:43 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili AC:4:n sää ja vesiefektit sekä aluskasvillisuus näyttää kyllä ihan hyvältä  :)

https://www.youtube.com/watch?v=AQTq1zzuVQg
tallennettu
Vs: Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #878 : 12.09.2013 19:56 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
AC:4:n sää ja vesiefektit sekä aluskasvillisuus näyttää kyllä ihan hyvältä  :)

https://www.youtube.com/watch?v=AQTq1zzuVQg

En malta odottaa sitä hetkeä, kun Bethesha vetää verhon Elder Scrolls VI:n yltä. Ylläolevan kaltaiset videot vain lietsovat sitä odotusta.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #879 : 13.09.2013 14:52 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili http://www.edge-online.com/news/power-struggle-the-real-differences-between-ps4-and-xbox-one-performance/

Lainaus
PlayStation 4 is currently around 50 per cent faster than its rival Xbox One. Multiple high-level game development sources have described the difference in performance between the consoles as “significant” and “obvious.”

Our contacts have told us that memory reads on PS4 are 40-50 per cent quicker than Xbox One, and its ALU (Arithmetic Logic Unit) is around 50 per cent faster. One basic example we were given suggested that without optimisation for either console, a platform-agnostic development build can run at around 30FPS in 1920×1080 on PS4, but it’ll run at “20-something” FPS in 1600×900 on Xbox One. “Xbox One is weaker and it’s a pain to use its ESRAM,” concluded one developer.

Microsoft is aware of the problem and, having recently upped the clock speed of Xbox One, is working hard to close the gap on PS4, though one developer we spoke to downplayed the move. “The clock speed update is not significant, it does not change things that much,” he said. “Of course, something is better than nothing.”

Kovia sanoja. Eniten huolestuttaa kuitenkin tämä:
Lainaus
One source even suggested that enforcing parity across consoles could become a political issue between platform holders, developers and publishers. They said that it could damage perceptions of a cross platform title, not to mention Xbox One, if the PS4 version shipped with an obviously superior resolution and framerate; better to “castrate” the PS4 version and release near-identical games to avoid ruffling any feathers.
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #880 : 13.09.2013 15:04 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Tuo tehoero on ollut tiedossa jo keväästä lähtien, vaikka MS yrittääkin vähätellä sitä koko ajan.

Multiplattarien PS4-versiot toivottavasti hyödyntävät kaikki tehot, koska muuten tilanne olisi aika häpeällinen. Ja tuskin MS:lläkään on valtaa käskeä julkaisijoita jos PS4 johtaa myynneissä. Tässäkin sukupolvessa kellään ei ollut ongelmaa julkaista PS3:lle huonompia versioita.

Ja aika läppä että MS on munannut tuon ESRAMin kanssa noin. Osat vaihtuneet ihan täysin tästä genistä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #881 : 13.09.2013 15:28 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Eiköhän ne erot multiplattareissä tule esiin ennemmin tai myöhemmin. Täytyy muistaa kuitenkin, että MS:lla on hihassaan infinite could power. Eli käytännössä loputtomasti tehoja. ;)
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #882 : 13.09.2013 16:05 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 711 Basaaripisteet: 2 Profiili Ottaisin nuo jutut pienellä varauksella. Ensinnäkin "Our contacts have told us" on aina vähän epäillyttävä lähde. Kyseessä voi olla Sonyn maksama/"juonima" kommentti. Onhan tätä konsolipuolella(kin) tapahtunut aiemminkin.

Myönnän kyllä, että kun raudat ovat lähellä toisiaan erotkin saattavat näkyä helpommin. Ja onhan teho eroa PS4:n hyväksi totta kai. CPU kellotaajuus 2,75Ghz vs. 1,75Ghz, GPU CU 12 vs. 18 ja GDDR5 vs DDR3. PS4 on tehokkaampi. Mutta tämä tuskin tulee näkymään edes first party -peleissä ensimmäisen vuoden, ehkä jopa kahden aikana. 3rd partyt tuskin saisivat 6 vuoden elinkaaren aika mieletöntä eroa edes viimeisen 2 vuoden aikana vaikka olisikin ns. vapaat kädet.

Ja ESRAMin käyttö on luonnollisesti hankalampaa kuin olla käyttämättä sitä. Vaikka "our contacts" olisikin vain propagandaa, aivan varmasti siitä joku nurisee. Jääkö X1:n pelit tämän vuoksi tekemättä tai tekisikö se peleistä jotenkin ratkaisevasti huonompia? Tuskin. Jos X1:n kanta on vain tarpeeksi suuri, kehittäjät tuskin jättävät tilaisuutta hyödyntämättä ja nurinatkin vähenee.

Totta kai jollain tapaa mennään heikomman mukaan multiplat -peleissä jos heikompaa alustaa myydään tarpeeksi paljon. Mutta näinhän tämä on aina ollut. Ero tuskin kuitenkaan on mikään mieletön. Teoreettinenkin 50% heikompi laite on käytännössä jotain muuta, mutta sinänsä tuollaiset luvut on hiukan outoja, koska lukujen perusteella (2,75Ghz vs. 1,75Ghz, 12 vs. 18, GDDR5 vs DDR3) voisin sanoa että teoreettinen ero on lähempänä 30-40% luokkaa. Myönnän tosin että en ole sen kummoisempi tekniikka hörhö, mutta sinänsä tuntuu aika loogiselta että kun kolmas osa lähtee teoreettinen pudotus on 30-40%. Käytännön pudotus on taas asia erikseen. Se kun tuppaa olemaan vielä vähemmän kuin teoreettinen. Itse voisin veikata (kaiken algoritmi, logaritmi tms. laskujen ja päättelyiden jälkeen... ;) ) että käytännön ero on lähellä 15-25%. 3rd partyt 15% paikkeilla ja 1st party 25% paikkeilla. Siis sen jälkeen kun kehittäjät ovat päässeet paremmin tutuksi rautaan.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #883 : 13.09.2013 16:27 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Milläs logiikalla tuo tehoero nyt noin putoaa kummasti. Tässä puhutaan kuitenkin GPU:n tehoerosta, josta nyt ei hirveästi voi väitellä. PS4:n GPU:ssa on 18 ydintä ja X1:n ytimessä on 12 ydintä. Useaan kertaan todettu eri tahoilta, että näiden kohdalla 50% enemmän ytimiä myös tarkoittaa 50% enemmän tehoa. Viimeksi tästä raportoi Ars Technica tällä viikolla.

Rauta on kuitenkin nyt ensimmäistä kertaa konsolien historiassa käytännössä ihan samanlaista, pieniä eroja lukuun ottamatta. PS4:ssa sitä vain on enemmän ja se on nopeampaa. Itse olen vielä vähemmän "tekniikka hörhö", kuin HeinZ, mutta en silti tajua miten se tehoero nyt kummasti laskisi käytännön tasolla puhuttaessa. Ai että devaajat saisivat jotenkin puristettua X1:stä enemmän käytännön tehoa irti, kuin PS4:sta, vaikka jälkimmäinen on teoriassa tehokkaampi (=tilanne tässä genissä)? Kumpis se nyt olikaan näistä uusista koneista se, jolle on devaajien mukaan helpompi kehittää?


Edit:
Deep Downista vähän lisätietoa:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=677053

Mm. beta alkaa jossain vaiheessa PS4:n julkkarin jälkeen ja ilmeisesti olisi 60FPS.


« Viimeksi muokattu: 13.09.2013 17:08 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #884 : 13.09.2013 18:24 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 711 Basaaripisteet: 2 Profiili
Milläs logiikalla tuo tehoero nyt noin putoaa kummasti. Tässä puhutaan kuitenkin GPU:n tehoerosta, josta nyt ei hirveästi voi väitellä. PS4:n GPU:ssa on 18 ydintä ja X1:n ytimessä on 12 ydintä. Useaan kertaan todettu eri tahoilta, että näiden kohdalla 50% enemmän ytimiä myös tarkoittaa 50% enemmän tehoa. Viimeksi tästä raportoi Ars Technica tällä viikolla.
Laskin tuon eri näkökulmasta näköjään :) PS4 on 100% joten X1:n tehot on siitä 33% pienemmät. Mutta juu, X1:n ollessa lähtökohta 50% on GPU:n osalta teoreettisesti varmaan paikkansa pitävä.

Jos siis lasketaan vain ja ainoastaan tuota GPU:ta voi tuo 50% olla suht totuuden mukainen. Mutta se on kyllä eri juttu mikä on käytännössä ero. Totta kai GPU on se mikä vaikuttaa ulkonäköön eniten, mutta ei se silti koko totuutta sano, varsinkin jos puhutaan käytännön erosta. Ars Technicankin jutun viimeinen lause laittaa koko asian vähän eri sperkpektiiviin: ""If there was really huge performance difference—it would be obvious." Of course we could just leave it there and stop obsessively comparing numbers... but where's the fun in that?" Eli ei taida Ars Technicankaan kaverit uskoa suuriin käytännön eroihin.

Vaikka ESRAM tuntuu olevan kaikkien epäsuosiossa, en oikein ymmärrä miten se on käännetty niin päin, että se on vain huono asia. Ei se tietenkään ihmeitä tee, mutta sen luulisi lisäävän yleistä suorituskykyä. Tuskin M$ olisi kallista muistia koneeseen laittanut vain siksi että se näyttää kivalta paperilla. Eikä se X360:n tapauksessakaan tuntunut olevan mikään deal breaker. Tämä on yksi syy miksi pelkän GPU:n vertailu ei kerro koko totuutta.

Lisäksi käytännön toteutus on aina eri juttu kuin teoreettinen mahdollisuus. Se mikä mistäkin laitteesta saadaan irti, riippuu pitkälti kuinka hyvin kehittäjä laitteiston hallitsee. Tämän vuoksi 1st partyilla tulee näkymään eroa eniten, oli se merkitsevää tai ei. Se että saadaan kaikki 18 CU:ta käyttöön täydellä teholla on eri juttu kuin ottaa 12 CU:sta kaiken irti. Vähintäänkin siksi että 18 CU:n täysi käyttö merkitsee useimmiten enemmän työtä ja osaamista. Riippuen tietysti pelimoottoristakin, kuinka syvälle rautaan sillä pääsee. Kustannustehokkuutta haettaessa, luulen että päämääränä on ennemmin optimointi, kuin "kaikki irti".

Ja siis totta kai X1:n tehojen pienuus vaikuttaa jollakin tavalla 3rd party pelien tekniseen tasoon. Näinhän on aina tapahtunut. Olihan PS3:nkin 3rd partyt aluksi vähän mitä olivat koska se oli hankalampi ja tehokkaampi. Tämä johtui osin X360:stä. Se miksi jako meni näin päin on varmasti useita teorioita, mutta yksi on varmaan se että PS3:n tehot ovat suuremmat kuin X360:n, joten kehitys pohjana toimi heikompi alusta. PS4 vs. X1 tapauksessa tilanne on varmasti hiukan erilainen koska raudat muistuttavat paljon toisiaan. En yllättyisi jos pelimoottoreista tehtäisiin joustavampia CU:iden ja muistin suhteen. Voisin kuvitella että se on mahdollista. Totta kai tämäkin vaikuttaa PS4:n tehojen hyötykäyttöön, koska edelleen pelimoottori optimoitaisiin molemmille tehomäärille. Tilanne olisi sama vaikka X1:ssä olisi 16 CU:ta. Ainoa mikä voi sotkea kuvioita on ESRAM. Sitä on paha sanoa kuinka paljon se vaikuttaa. Ars Technicankin kaverit tuntuivat olevan epävarmoja kuinka se kehitykseen vaikuttaa.


« Viimeksi muokattu: 13.09.2013 18:31 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #885 : 21.09.2013 17:13 »
PleaseHurtMe Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili Xbox One -konsolinsa ulkomailta tilaavien kannattaa muistaa pitää edellä mainittu pelikone pelkästään makuulla. Pystyasentoon nosto aiheuttanee ongelmia, joista Microsoft ei toistaiseksi ole halukas jakamaan mitään tarkkaa informaatiota.


http://www.escapistmagazine.com/news/view/127998-Microsoft-Warns-Dont-Stand-Your-Xbox-One-Vertical?utm_source=latest&utm_medium=index_carousel&utm_campaign=all

Pieni pätkä uutisesta(itselleni merkittävimmät kohdat boldattu):
Lainaus
"It wouldn't be a cooling problem, we just didn't design the drive for vertical," says Microsoft's Albert Panello. "Because it's a slot loading drive, we just didn't design it for both."Thus comes the latest commandment from on high: stand ye not your Xbox One vertical, lest plagues of locusts strip the earth bare. Or possibly the console will just stop working. But according to Panello, Microsoft has made a study, and 80% of Xbox 360 owners keep their console horizontal, as the creator may, or may not, have intended.

"Do it at your own risk," says Panello. Whether or not this makes a difference is entirely up to you, the purchaser. It's a pity that darn slot drive is getting in the way; makes you wonder how other consoles manage.



Yksi suomalainenkin uutinen aiheesta löytyy:
http://www.gamereactor.fi/uutiset/164874/Microsoft%3A+Xbox+One+ei+sovellu+pystyasennossa+pidett%E4v%E4ksi/

Lainaus
Xbox Onea ei ole suunniteltu säilytettäväksi kyljellään pystyasennossa, kertoi Microsoftin Albert Panello Gamespotin haastattelussa.

Microsoftin mukaan noin 80 prosenttia Xbox 360:n omistajista pitää konsoliaan vaaka-asennossa, ja yhtiö suosittelee toimimaan tämän enemmistön lailla uuden konsolin kanssa.


« Viimeksi muokattu: 21.09.2013 17:37 kirjoittanut PleaseHurtMe »
"Nainen on kuin kaikki maailman ongelmat parantava timantti, joka leijuu puoli senttimetriä etäämpänä valtavan mustan aukon vetovoimakentästä. Yksikin minimaalinen virhe ja kaikki toivo on menetetty."

[Tuntematon epäonnekas sielu]
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #886 : 12.11.2013 08:38 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW http://www.ign.com/articles/2013/11/12/nba-2k14-ps4-xbox-one-review

Koripallopelit ei voisi juuri vähempää kiinnostaa, mutta graafisesti ovat saaneet tästä nextgeniä.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #887 : 12.11.2013 13:51 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Olemme viimein päässeet 8 vuotta vanhojen target rendereiden tasolle.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #888 : 18.11.2013 10:37 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW En tiedä kertooko se enemmän Pelaajalaudasta vai tämän hetkisestä Nextgen-tilanteesta, mutta enpäs löytänyt Xbox One -ketjua.

No joka tapauksessa tällä viikolla alkaa satelemaan Xbone-pelien arvosteluita, joten jotain veikkausta kehiin. Metacritikkiin veikkailen:
Ryse - 63
Forza - 86
KI - 78
Dead Rising 71

Ostan lähimmäksi arvanneelle lahjaksi Wii U:n ja Just Dancen.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #889 : 18.11.2013 10:46 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Ryse ja Dead Rising ovat todennäköisesti pahnan pohjimmaisina arvosanoissa. Ryse kyllä näyttää hyvältä, mutta ei ilmeisesti ole kovinkaan hyvä peli. Dead Rising taas voi olla ihan hauska, mutta teknisesti vissiin aivan hirveä tekele kuten DF kertoi.

Forza saa varmaan parhaat numerot.


tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #890 : 18.11.2013 11:51 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Forza on varmaan ihan heittämällä paras julkkaripeli, vaikka huomioitais molemmat alustat. Autopelit on kuitenkin autopelejä ja niiden jatko-osat aina lähes identtisiä hiukan paremmilla grafiikoilla, joten sitä ei jaksa ajatella sen enempää. Tuo Dead Rising voi olla hauska, mutta veikkaan sen olevan aivan buginen sekasotku.

Ryse ja sen tyyliset pelit sen sijaan pitäisi kieltää lailla. Tulee mieleen se IOS:n uskomattoman surkea kännykkäpeli Infinity blade, joka käytännössä myy pelkän nätin ulkoasunsa kanssa.

Joku voisi tosiaan sen Xbox One ketjun.
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #891 : 20.11.2013 22:05 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Nextgeniä varten raivasin tilaa TV-tasoon. Oli yllättävän hyvä fiilis kun sai heittää tämän mötikän pois.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #892 : 21.11.2013 19:42 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Aiempaan keskusteluun liittyen, tässä olisi tämän hetkinen tilanne Metacriticin mukaan, vasemmalla PS4 ja oikealla X1:


tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #893 : 21.11.2013 19:58 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Mitä ton pitäs meille kertoa`?
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #894 : 21.11.2013 20:19 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Mitä ton pitäs meille kertoa`?

Mitä Metacritic nyt yleensäkään kertoo? Pelien keskimääräisen arvosanan varmaan.

Jos katsot pari viestiä ylöspäin, niin huomaat että asiasta oli puhetta joten tuntui loogiselta laittaa "tulokset" esille.

Mitään konsolisotaa on turha etsiä, jos sellaista haet.


« Viimeksi muokattu: 21.11.2013 20:26 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #895 : 21.11.2013 21:21 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Aa, juu, missasin viittauksen. Ilmankos ei allekirjoittaneelle auennut.  8)

Muttajoo, aika yllätyksettömiä arvosanoja tulee molempien julkkareille.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #896 : 21.11.2013 21:57 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Eipä ole hääppöiset listat.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #897 : 21.11.2013 23:22 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Eli Zombi U oli myös arvostelupisteiden osalta paras uusi ip tämän uuden genin julkaisupeleistä. Olikohan se nyt Pelit-lehti, mutta olivat kyllä oikeassa pelin jäävän todennäköisesti geninsä parhaaksi julkkaripeliksi. Toivottavasti saadaan jatko-osaa joskus, kun oli kyllä sen verran kova pläjäys!

Nintendon olisi kyllä pitänyt julkaista Wii U yhtä aikaa Ps4:n ja Xbox onen rinnalla, niin ei olisi saanut varmasti yhtä paljon paskaa niskaansa.


« Viimeksi muokattu: 21.11.2013 23:30 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #898 : 21.11.2013 23:27 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW No joo, ellei Resogunia lasketa.

Mutta overall tämän hetken korkeimmin arvostettu next-gen pelihän siis on Super Mario 3D World, Metacriticissa 94.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtuu seuraavassa konsolisukupolvessa? (Wii U, Xbox One, PS4) « Vastaus #899 : 22.11.2013 02:58 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 231 Basaaripisteet: 0 Profiili
Toivottavasti saadaan jatko-osaa joskus, kun oli kyllä sen verran kova pläjäys!

Samaa mieltä, mutta muistelisin Ubisoftin kommentoineen kesällä että sorinouboonus, ei myynyt tarpeeksi.

Toisaalta zombit on jo nähty. Mites ois LovecraftianU tai WerewolfU? Eh? Eh? Eeeeeh?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] 31 32
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines