Huumetta pelimuodossa. Itse ostin jo aikaisemmin viime viikolla mutta pääsin vasta eilen illalla pelaamaan, ja menihän se sinne yön pikkutunneille. Tänään piti vielä pelata yksi peli ennen duuniin lähtöä ja pääsin jopa melkein läpi, mutten ihan. Pääsin myös yllättäen duuniin ajoissa. Nyt lasken tunteja että pääsen takaisin himaan pelaamaan.
Samat tunnelmat. Eilen(tai tämän päivän puolella se taisi oikeastaan olla, taas...) pääsin kasisektorille asti, kun kokeilin pitkään normalilla vääntämisen jälkeen easya uudestaan.
Hyvä pelityyli ja taistelustrategia alkavat myös pikkuhiljaa vakiintumaan. Alkusektoreilla on käytännössä pakko koluta mahdollisimman monta encounteria läpi, jotta saa scrappia, hyviä asedroppeja ja uusia miehistönjäseniä. Jos näin ei tee, oon ollut myöhemmillä sektoreilla auttamattoman alivarustettuna ja kuolo on korjannut välittömästi. Olen myös huomannut, että aluksen ovisysteemit kannattaa päivittää mahdollisimman nopeasti vähintään kakkostasolle, tai mieluiten täysiin. Helpottaa huomattavasti valtaajien kanssa vääntämistä, kun pystyy avaamaan ulko-ovet ja tukehduttamaan tunkeilijat. Näin siis varsinkin jos menee Kestrelillä, eikä ole mitään anti-personnel droneja käytössä.
FTL:ää tuli pelattua taas yömyöhään ja nyt väsyttää. Minkäs teet kun lähti peli hyvin rullaamaan. 6 sectorin exitiin kuolin kun Rebelit saivat minut kiinni. Ei ollut tarpeeksi aluksessa porukkaa, niin pääsivät tuhoamaan sisältä käsin suojat ym.