Siinä sivussa, self-proclamed käärmeen vuoden merkeissä, olen pelaillut MGS2:sta...
On muuten helvetin kova peli, meni itselläni eilen varmaan sadannen kerran läpi. Olen nähnyt joidenkin vertaavan MGS2:n juonta "älyttömyydessään" ME3:n loppuun, mikä on minusta aivan potaskaa, sillä peli onnistuu minusta moniulotteisessa juonessaan täydellisesti sekä käsittelee tosi mielenkiintoisia aiheita!
Tämä on myös yksi parhaimmista codec-hetkistä ikinä, varsinkin tuo viimeinen lause herättää ainakin itselläni joka kerta pelonväreitä.
Uskomaton videopeli.
Olen nyt siis pelannut viime viestin jälkeen Metal Gear 2: Solid Snaken, MGS:n ja MGS2:n ja ensi viikonloppu menee nelosen merkeissä. MG2 oli tosi jees peli ja sisälsi oikeastaan vain muutaman tosi vaikeasti tajuttavan kohdan. Rakastuin myös pelin musiikkeihin ja väittäisin myös juonta aika "metal geariksi", vaikka minkään Sons of Libertyn tasolle ei todellakaan mennä, ei edes ekan MGS:n. Tästä pelistä pitäisi saada ehdottomasti remake.
Joo, kuten tuli aiemmin mainittua, on kakkonen minustakin tarinallisesti sarjan kovin osa. Täynnä yllätyksiä ja kuumotuksia, nerokkaita pikkujuttuja ja järisyttäviä isoja vetoja. Tuota Jack The Ripper -mainintaa ja hirviövertausta en edes muistanut, ihan Big Shellin alussa olen siis tällä hetkellä itse menossa. En malttaisi oikein odottaa, että tässä pääsee taas pitkästä aikaa kunnolla vauhtiin, mutta arkikiireet hidastavat jokusen päivän pelaamista ikävästi. Viikonloppunakin on kisareissu, eli pidemmät istunnot menevät ensi viikolle.
Hyvää kuitenkin jaksaa odottaa.
EDIT. Peace Walkeria odottelen kans kovasti! Pelistä on hyvät vibat.