Hieno geni tämä, kun pelisarja toisensa jälkeen muuttuu paskemmaksi.
Ja parhaimmat pelit ovat uudelleenlämmittelyjä (Mega Man 9-10, Pokémonit..).
Tämähän on täysin makuasia. Kaikki ei Pokeista ja Mega Maneista välitä. On nuita loistavia pelejä tullut aikamoisesti, ja kaikki eivät ole edes vanhoja sarjoja (!!1) vaan aivan uusia esim. GeoWit, Butman AA ja vaikkapa Dead Space ja se parhain eli Mass Effectit. Omaan makuun paras uusi lämmittely on ollut helposti Fallout 3, vaikkakaan ei ole originaalien tasoinen. Hankala on vielä alkaa sanomaan onko tämä gen huonompi kuin aijempi kun nythän vasta ne parhaat pelit alkaa tulemaan. Ja tämä tulee siis henkilöltä jonka mielestä viime gen (GC,PS2,Xbox, DC) on se suosikki.
Mutta mitä MINÄ olen viimeksi pelaillut. No sellaista kuin F.E.A.R. 2 Projekti Origiini Xboxilla. Ensimmäinen FEARi oli mielestäni melko hiton hyvä peli, yksinpeli oli ihan ok mutta nettipeliä hakkasin paljon puuceella. Kakkonen parantaakin melkein kaikessa, yksinpeli on HUOMATTAVASTI parempi kuin aijemmassa, pelottelut on parempia ja itse äksöni on toimivampaa. Plussaa myös etteivät ottaneet armoreita ja medkittejä pois, kivan old school verrattuna nykyisiin CoDeihin jne. Mutta huonoin asia on että nettipeli on paljon tylsempi, jos edes ensin löytää matsin. Se tuntuu vaan todella paljon hitaammalta ja paskemmalta kuin alkuperäisen. Mutta kaikkiaan todella hyvä ostos parilla kympillä.
Harmaata paskaa.