Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?
« Vastaus #1651 : 19.06.2011 14:42 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Ei tullut koitettua PS3:n kielenvaihtoa englanniksi, saattaisi ehkä vaihtaa kielen...no täytyy testata. Vai onko kenelläkään muita ratkaisuja tähän? Muuta kuin pelaamisen unohtaminen? Prkl kun tämän olis, tajunnu olisin ottanu sen Wipeoutin...
En ole peliä pelannut tai PS3:sta omista, mutta käsittääkseni ainakin osassa käännetyistä peleistä pelin kieli määräytyy koneen kielen mukaan, eikä sitä pysty pelin sisällä muuttamaan. Ratchet & Clank hyvänä esimerkkinä.
Jep, kahdessa pidemmässä Ratchetissa ainakin pelin kieli määräytyy konsolin kielen mukaan.
Arvaatte varmaan, että Pleikkarissa pyörii englanti ihan vakiona näiden aivopierujen välttämiseksi.
Ja paikkansahan tämä pitää. Vaihdoin Pleikkarin kielen englanniksi ja peli otti englannin käyttöön. Saveissakin. Sinänsä tämä on ihan kiva ominaisuus perheen pienimpiä ajatellen, mutta itse ottaisin sen valikko vaihtoehdon kuitenkin ihan peliin vaikka valinta olisikin automaattinen. Mutta ei siinä, hyvältä valinnalta itse peli tuntuu. Ihan toimivaa menoa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi?
« Vastaus #1660 : 28.06.2011 13:39 »
Justece
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Mass Effect 2 läpi, hemmetin hieno peli. Oli juuri sitä mitä odotinkin, eeppistä sci-fi meininkiä. Pitäisi varmaan noita DLC:tä hommata jotta saa kunnon massa elämyksen.
Kannattaa ostaa kaikki story DLC:t. Mass Effect 2 on yksi hienoimmista peleistä mitä olen ikinä vetänyt läpi. Jos siitä edes jotain heikkoa löytyy niin sen täytyy olla se, että loppu ei ollut yhtä hieno kuin ykkösessä. Ymmärrän sen, että kyseessä oli trilogian kakkososa, mikä tarkoittaa sitä ettei loppu tarvinnut edes olla yhtä massiivinen kuin ykkösessä. Kyllä minä silti pidin siitä kakkosenkin lopusta aika paljon.
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
« Vastaus #1662 : 29.06.2011 01:50 »
Justece
Jäsen
Basaaripisteet: 0
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
« Vastaus #1668 : 03.07.2011 23:46 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal