En muuten sano sen enempää mitä aseita kannattaisi ostaa ja mitä ei, koska juurikin itse en esim. suosittele molotovia oman kädettömyyteni vuoksi, mutta pari ehdotonta on. Shocker kannattaa kehittää maksimiin.
Joo tuo shocker-vinkki tuli luettua KonsoliFIN:n ketjusta. Tekee todellakin kaikista vähän kestävimmistä zombeista hetkessä mössöä. Oli todella hyödyllinen siinä lopun megamätössä. Miten tuota valuuttaa tulee vaikeammilla tasoilla? Normalilla co-opissa meillä oli viimeistään vikassa kentässä kaikki aseet ja varusteet kehitetty tappiin asti. Nyt vaikeammalla ja yksin olen jo kehittänyt riflen, haulikon, launcherin, shockerin ja kaikki heitettävät aseet tappiin. Ja peliä on vielä jäljellä. SMG:tä en jaksa edes ostaa. Blade cannoniin ja liekinheitimeen voisi vielä panostaa, niillä pärjännee hyvin loppuun tilanteessa kuin tilanteessa.
Toinen todella tärkeä combo on Blade Cannon + Flare, sillä kaatuu vihuja järjettömiä määriä. Kannattaa muistaa silti, että yksi tavara houkuttelee vain tietyn maksimimäärän vihollisia, jonka jälkeen loput lähtevät ryntäämään kohti sinua.
Juu tuota blade cannonia tuli käytettyä paljon tuolla tavalla. Flare ei tosiaan houkuttele kaikkia samaan läjään, mutta pyrin sijoittumaan niin, että blade leikkaa ensin ison osan päin juoksevista vihuista ja osuu lopulta siihen flaren ympärillä olevaan kasaan. Nopealla ukolla oli mahdollista kikkailla näin. Hitaalla mutta kestävllä ei pysty niin nopeasti hakeutumaan hyviin asemiin. Toimii ainakin vielä, mutta zombienkin nopeus taitaa kasvaa kun vaikeusastetta vääntää kovemmalle? Tappiin kehitetty miina tuli monesti todettua hyödylliseksi. Olikos siinä nyt neljä vai viisi räjähdettä? Todella hyödyllinen isoja joukkoja vastaan.
Itse tuli muuten muutaman läpipeluun jälkeen laitettua musikit pois. Pelin musiikki on loistavaa (kuten aina Pulkkisella) ja luo tunnelmaa, mutta loppujen lopuksi siinä vaiheessa, kun pisteitä haluaa metsästää enemmän, alkaa musiikki tulla tärkeämpien äänien tielle. Ympäristön kuulee selkeämmin, kun musiikki on pois päältä.
Mä en niin välitä tuosta scorehuorauksesta. Menisi hermot vaan. Tässä kun niin moni asia voi mennä pieleen. Se tosin saattaa viehättää pelaajia. Super Stardustissa ja Geometry Warsissa tuohon vielä jaksoi keskittyä kun ne ovat niin paljon yksinkertaisempia. Mutta ehkä nuo musat pitää kytkeä pois sitten kun pelaa Undeadilla. Voi helpottaa ihan peruspelaamistakin.