Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi?
« Vastaus #2473 : 11.03.2014 17:19 »
Vin
Jäsen
Basaaripisteet: 1
FPS pelaajia on niin paljon että keskimääräinen taso on luokaton jos vertaa mihin tahansa muuhun genreen.
Jep - pelaajien keskitaso on niin käsittämättömän alhaista, että se oikeasti alkaa jo häiritsemään, vaikka eivät olisi edes omalla puolella. Välillä sitä vaan miettii, ettei vastassa oikeasti voi olla ihmisiä, koska tekevät niin totaalisen idioottimaisia juttuja.
13 vuotta vanhaa Ghost Reconia pelatessa huomaa kuinka paskaksi pelaajaksi itse on muuttunut. Heti ollaan korviaan myöten kusessa kun peli ei annakaan enää kaikkea anteeksi. Toisaalta turhauttavaa, mutta myös piristävää. Huomaa ainakin kuinka typeräksi peliala on mennyt kymmenessä vuodessa.
Mitä räiskintään ylipäätään tulee, niin minulla ainakin pahin FPS-ähky on mennyt jo ohitse, ja genren pelejä tekee mieli taas pelata.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
« Vastaus #2474 : 20.03.2014 04:10 »
Scarf
Smokin' Sexy Style!!!
Jäsen
Basaaripisteet: 4
Tuli vihdoin asenneltua Windows 8.1 MacBookiin ja siinä samassa Resident Evil 4: Ultimate HD Edition. Mukavana yllätyksenä peli pyörii täydellisesti plasmatöllöllä 1080p-resoluutiolla 60fps. Retina-resoluutiolla peli tosin yski ja pahasti, mutta tämä ei tullut yllätyksenä.
Ja voi veljet, miten hyvältä tämä peli näyttääkään! Moni varmasti pitää minua hulluna, mutta mielestäni RE4 on yksi kauneimmista videopeleistä mitä on tehty. En aluksi uskonut, että RE4:n kohdalla 60fps tekisi niin suurta vaikutusta, koska peli on suht hidastempoinen, mutta olin väärässä. Korkeamman resoluutionkin hyödyt tuli heti selväksi, kun osuin vihollisten heittämiin dynamiittipötköihin pidemmänkin matkan päästä. Aiemmin noita on saanut räiskiä panostolkulla. Eiköhän tämä tule pelattua jälleen kerran läpi, kunhan saan hankittua Dual Shock 4:n X360-ohjaimen tilalle. Toimiikin vielä näppärästi ilman mitään wireless donglea bluetoothin kautta, toisin kuin Xboxin padi.
Vielä kun saisi asenneltua Dark Soulsin ja Ikarugan PC-käännökset (ja vähän vanhemmat pelit emulaattoreille), niin kaikki lempipelit kulkee aina mukana. Ihmeellistä tämä nykyaika.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2014 04:28 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
« Vastaus #2484 : 23.03.2014 14:33 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu