Ne jotka sanoo Diabloa liian helpoksi ei ole tainnut koskaan kokeilla korkeampia Torment vaikeustasoja, saatika ymmärrä Diablon kaltaisten ARPG-loottipelien ideaa.
Kiitos näistä neuvoista. Taisit lukea mun viestin kuitenki aika pikaisesti läpi?
Tarkoitus oli kuitenkin lähinnä vertailla D3 1.0:n ja 2.0:n eroavaisuuksia vaikeustasossa.
Ja Diablo 3 on täydellinen esimerkki siitä miten kaikenmaailman vajareita kuuntelemalla saa pilattua pelejä. Legendaryt eivät tosiaan tunnu enää legendaryilta, kun niitä tippuu sekunnin välein. Se alkuperäinen vaikeustaso oli just parhautta, enkä itse löytänyt kuin yhden legendaryn PC:llä aikoinaan.
Jep. Nyt tää tuntuu jo ihan eri peliltä. Mä en saanut ekalla munkkirunilla kertaakaan legendarya 1 -pätsien aikaan. =)
Konsolikäännös vaikuttaa muuten kyllä olevan aika rautaa, joten kyllä tätä suositella kehtaa.