Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi?
« Vastaus #2822 : 02.12.2014 06:14 »
Vin
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Eikö noita ole tullut GBA:lle useitakin ja joku taisi olla hyväkin. Meinasin juuri ostaa, kun näin divarissa.
Missä divarissa?
TK näkee divarissa sitä mitä TK sattuu tarvitsemaan. Meidän tavallisten kuolevaisten ei tarvitse samasta haaveilla.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?
« Vastaus #2826 : 12.12.2014 16:05 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi?
« Vastaus #2836 : 06.01.2015 01:10 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Olen innostunut pelaamaan PS1:llä. Juuri meni reilussa 30 tunnissa läpi Shadowman. Tätä PS-versiotahan pidetään pelin paskimpana versiona, mutta mun mielestä tää oli ihan pelattava versio, vaikka välillä vähän tökkikin. Mitä pelistä sanoisikaan? Aliarvostettu, unohdettu, loistava.. Yksi tunnelmallisin peli (miljööt, musat..) mitä olen koskaan pelannut. Juoni oli videopeliksi ihan hyvä. Vaikeustaso oli sopiva. Tallennussysteemi hyvä. Pelialue oli laaja, mutta onneksi oli pelin mukana tullut kartta ja pelissä oli myös hyvä warppisysteemi. Ja ennen kaikkea hyvän tästä pelistä se, että tässä ei kyllä paljon neuvottu, että mitä sun pitää tehdä - toisin kuin tämän päivän pelit, joissa kaikki neuvotaan kädestä pitäen ihan kuin olisit joku pikkuvauva. Aikaisemmin en tämän tyyppisistä peleistä ole tykännyt, mutta Shadowmanista jäi helvetin hyvä fiilis.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu