Onko tuossa Rayman Legendsissä minkä verran noita murphy-kenttiä, vai pelkästään alussa? Kiinnostaisi pelata peli läpi, kun hyllyssä maannu vuosia, mutta heitän koko pelin lepikkoon jos noita kenttiä joutuu enemmänkin pelaamaan. Taas pitänyt "hyödyntää" Wii U:n gamepadia lisäämällä peliin jotain gimmick-paskaa, joka pilaa koko pelin.
Oiskohan niitä 1/maailma tai jtn sen suuntaista. Äkkiäkös ne pelaa ja itse ainakin pidän tuota parempana ratkaisuna mitä muilla konsoleilla. Niillä Murfy toimii omasta napistaan jota täytyy sitten painaa oikeaan aikaan siinä loikkimisen lomassa.
WiiU versio sentään tuo hieman vaihtelua ja noita tosiaan on hyvin vähän.
Mutta heitä vaan se peli ikkunasta pihalle jos pari kenttää joissa pitää styluksella pari narua katkaista oikeaan aikaan jne pilaa kokonaan muuten helvetin loistavan pelin.
Itse muistelisin että Murphy kenttiä on ehkä kaksi per maailma. Voin olla väärässäkin. itsehän pidän noita hyvänä vaihteluna. Siis Wii U:lla. Mutta toisaalta myös pelasin ne kentät moninpelinä myös usein jolloin niiden arvo nousee huimasti. Ne voi sitä paitsi skipata. Itse skippasin siihen asti kun oli seuraa paikalla. On niitä ehkä vähän liikaa, mutta muuten vain hyvää vaihtelua. Varsinkin kaksinpelinä ne voi pelata lähes normaalin kentän tavoin paitsi toinen pelaaja auttelee mukana. Toisaalta olen myös ilmeisesti ainoa ihminen maailmassa joka pitää Legendsiä parempana pelinä kun Originsia että tiedä sitten minun mielipiteeni arvosta.