Vs: Peliostokset
« Vastaus #345 : 21.12.2007 12:42 »
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Peliostokset
« Vastaus #351 : 22.12.2007 16:12 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Huudosta nappasin tuossa taannoin Abe's Oddyseen, sekä Exodduksen.
Nämä pari Oddworld-sarjan ensimmäistä peliä ovat taatusti niitä parhaita, ja muutenkin historian loistavinta pelattavaa. Pitkään olen kaipallut molempien osien omistamista, vaikkakin Exoddus mulla on ollut poltettuna PC:lle, ja se onkin tullut tahkottua monen monituista kertaa läpi. Oddyseeta en taas ole omistanut koskaan, ja on kulunut vuosia siitä kun viimeksi edes näin koko peliä. Paluu sen pariin tulee siis olemaan suloinen.
Molemmat ostamani kipaleet olivat alkuperäisiä ja varsin minttikuntoisia(toinen itse asiassa täysin virheetön paketti, keräilijän huolenpito todella näkyy). Fiilistelin toki jonkin verran näitä heti, kun pelit sain kouraan, mutta varsinainen aloittaminen joutuu ikävä kyllä odottamaan sitä, että saan jostain kikkailtua PS1:n muistikortin.
Vuan sitten tulee Oddworld viemään mennessään.
"If we have to tell you how to turn on your Playstation, the the game is going to go straight over your head, so return it now and invest your cash in a job training program."
« Viimeksi muokattu: 22.12.2007 16:18 kirjoittanut Sharkie »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu