Vs: Peliostokset
« Vastaus #660 : 02.07.2008 21:38 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Classic Controller tuli tilattua Play-Asiasta Wiille. Hintaa kertyi posteineen hieman alle 17 euroa, joten puolet halvemmalla päästiin kuin jos olisin ostanut sen täkäläisestä marketista. Yritin myös katsoa sitä Wiin SNES-ohjainta, mutta sitä ei näkynyt. Ovatkos ne vetäneet sen pois? Muistelisin jonkun sanoneen jotain sinnepäin.
SNES-ohjain oli japanilaisen Club Nintendon erikoslahja, joten sen saatavuus on todella huono. Yleisestikin Nintendo faniklubi on Japanissa aika huikea, kun sitä varten tehdään ihan kokonaisia DS-pelejäkin joita ei julkaista missään muualla.
Noinhan se oli juu, mutta mielestäni sitä oli aika pitkään tuolla Play-Asiassakin myynnissä.
Kauanhan ne olivat ainakin ennakkotilattavissa, tiedä sitten kuinka kauan myynnissä julkaisun jälkeen. Jos tuota ohjainta todella halajaa, niin ebaysta löytynee noin 40 eurolla postikuluineen.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
« Vastaus #680 : 18.07.2008 15:21 »
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
« Vastaus #688 : 27.07.2008 01:43 »
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Basaaripisteet: 2
Maailma voinee loppua kanssasi. mutta sentään tyylillä. Eli kuten arvata saattaa, DS:n The World Ends with You tarttui mukaan VPD:ssä käynnin yhteydessä. Kyseessä oli käytetty versio, joten hintaa oli mukavat 26.90, minkä johdosta seuraavan pelin hommaaminen ei edellytä huimaa säästökuuria. Vielä kun kannet, ohjeet ja itse pelikortti ovat priimakunnossa, niin ei käytetyn osto kaduta. Se kun ei yleensä ole tapaistani.
Mutta entäs itse peli? Voin hyvin mielen ainakin tällä hetkellä sanoa, että nousee selkeästi DS-pelieni parhaimmistoon Phantom Hourglassin kanssa. Taistelut ovat alkusekavuuden jälkeen hauskoja erilaisten pinssien ja treenausmenetelmienansiosta ja itse grindauskin maittaa kummasti kun kehitettävää ja hommattavaa krääsää riittää. Jotenkin myös arvostan pelin antamaa mahdollisuutta pelata vaikkapa koko tarina läpi yksi levelisenä, jolloin toki muun muuassa palkkiot matseissa ovat suuremmat. Tästä pitäisi ottaa mallia!
Myös pelin ulkoasu kiehtoo minua. Kaikki on toteutettu hauskan sarjakuvamaisesti, mistä pidän todella paljon. Myös musiikki kaikessa kauheudessaan jollain tapaa vain sopii peliin hyvin eikä vie tunnelmaa totaalliseksi synkistelyksi. Kaikkien mielipide tuskin tulee vastaamaan tätä, mutta nyt viiden tunnin pelailun jälkeen voin ainakin todeta, että TWEWY on ollut hieno kokemus minulle.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu