Vs: Peliostokset
« Vastaus #702 : 05.08.2008 14:43 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
« Vastaus #709 : 10.08.2008 19:44 »
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Aika Gay-henkinen peli kyseessä, mutta kohtalaisen hauskalta vaikutti ensitestin perusteella.
Eikö tuo "gay-henkisyys" ole juuri se yksi niistä jutuista, joka pelistä tekee hauskan?
Ainoastaan neuvottelusysteemi vaikuttaa paskalta.
Eikö tuo neuvottelusysteemi ole aikalailla puolet koko pelistä?
Nojuu. Jos jotain hyvää voi Tinglen pelistä sanoa, niin se olisi, että Freshly Picked Tingle's Rosy Rupeeland on täsmälleen pääosa-hahmonsa kaltainen. Aika outo ja koko valuuttasysteemin tarkoitus taitaa olla pelkästään ärsyttää ja hämmentää pelaajaa. Hienoa silti, että tälläisiä pelejä ilmestyy, mutta ei tuon pelin pelaamisesta kukaan oikeasti voi nauttia.
Space Invaders Extreme taas on yhä aivan loistava peli ja on aivan mahtavaa, että Lautalaiset ostavat peliä!
Seuraava ostos taitaa tulla tapahtumaan syyskuun alussa kun Dragon Quest IV julkaistaan Euroopassa. Ja taidan ostaa pitkästä aikaa ihan euro-julkaisun DS-pelistä, ihan siitä syystä, että DQ julkaistaan täällä pari päivää ennen jenkkijulkaisua, jota täytyy tukea.
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
« Vastaus #710 : 11.08.2008 00:30 »
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Basaaripisteet: 2
Koska Wii on omistuksessa, on myös lähes velvollisuus, että The Legend of Zelda: Twilight Princess hankitaan konsolin kaveriksi. Homma tulikin hoidettua pari päivää sitten ja nyt takana onkin yli 11 tuntia nautittavaa seikkailua. Kyllä tästä mielellään sen suurehkon 52€ maksoi.
Olen jo pidemmän aikaa pitänyt paljon Zelda-sarjasta, mutta siltikin moni suuri nimike on ollut vain muutaman tunnin testissä, sillä olen oikeastaan aina omistanut sen "väärän" konsolin. Tähän peli joukkioon kuuluukin niin Ocarina, Majora kuin Wind Wakerkin, joten alkaa ollakin jo korkea aika saada ylipäätänsä kotikonsolille ilmestyvä Zelda omistukseen. Sentään tässä on kuitenkin se hyvä puoli, että nyt en ainakaan ole todellakaan kypsynyt Zeldoihin, vaan ne tosiaan maittavat ja hyvin. Toki muun muuassa Wind Waker on kuitenkin pakko saada jostain joskus.
Mutta kuten jo sanoin on peliä pelattu nyt 11 tuntia ja hauskaa on ollut. Se pelottavin asia eli kontrollit ovat toimineet kiitettävän mallikkaasti, mitä nyt itselläni on välillä outoja hankaluuksia tehdä Shield Attack. Seikkailun ja kevyen toiminnan tasapaino on myös hienossa kuosissa ja oikeastaan ainut asia, joka tällä hetkellä kaivelee on puzzlejen helppous. Tiedän kyllä, että olen vielä pelin alkumetreillä, mutta vielä kertaakan en ole päätäni joutunut vaivaamaan sitten yhtään, vaikka olen kuinka moista odottanut. Myöskään pomotaisteluissa ei kauheasti joudu miettimään tekojaan.
Mutta paha sinänsä valittaa, kun hauskaa on kerta oikeasti ollut ja varmasti myös tulee olemaan kun tavaroiden määrä kasvaa ja puzzlet ja viholliset muuttuvat kinkkisemmiksi. Pintaahan tässä on vain raapaistu...tai ainakin toivon niin.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
« Vastaus #714 : 09.09.2008 00:40 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Disgaea 3: Absence of Justice + Custom Soundtrack VG+:sta n. 45€:lla. Bionic Commando: Rearmed (oliko tää kympin?), Pixeljunk Eden (8€), Ratchet & Clank Future: Quest For Booty (~12-13€, USA Storesta) ja The Last Guy (<7€) PS Storesta sekä Warhawkin triple-pack, joka sisältää kaikki kolme tähän mennessä julkaistua add-onia reilulla kympillä, myös Storesta.
Ja lähinnä pelejä (+ niitä muutamia Bluray-leffoja) varten 42" FullHD-telkku 800€:lla.
Kyllä, sain kesätöiden palkan. Loput meneekin säästöön syksyn pelejä & muita menoja varten.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
« Vastaus #715 : 09.09.2008 14:50 »
tallennettu
« Vastaus #716 : 11.09.2008 23:26 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Disgaea 3: Absence of Justice + Custom Soundtrack
Saat sitten kertoa hieman fiiliksiä. Muutoksia kolmanteen osaan kun on käsittääkseni tehty aikas paljolti, joten olisi mukava näin etukäteen tietää mihin suuntaan sarjaa ollaan lähdetty viemään.
Kattoo ny missä vaiheessa tuon ehtii aloittaa, pitäis tuota ennen pelata vielä muutama peli loppuun etteivät ne jää kesken. Mutta kommentoin sitten kyllä sitä. Mitä nyt olen itse ymmärtänyt, niin pelissä on enemmän tekemistä kuin missään Disgaeassa tai missään muussakaan Nippon Ichin SRPG:ssä aikaisemmin, mikä on tietenkin positiivista, mutta toisaalta peli on selkeästi Disgaea, niin hyvässä kuin pahassakin. Eli pelaaminen ei ole muuttunut mitenkään hirveän radikaalisti. Eli ihan nautittava peli varmasti, jos ei ole vielä kyllästynyt aikaisempiin osiin.
Ja tosiaan, triidin aiheeseen liittyen ennakkotilasin näin hyvissä ajoin ennen huomista vielä Dragon Quest: Chapters of the Chosenin n. 23€:lla TheHutista. Hintaa normaalista vajaa 18 puntaa + postikulut 1£, mutta alennuskoodilla FOOTY50 saa vielä viiskytä penniä pois hinnasta.
EDIT: Hutista tarttui mukaan myös Jak & Daxter: Precursor Legacy (n.12€) ja Grim Grimoire (myös n. 12€ ) sekä Gamesuniversesta vihdoin in-stockina jälleen löytyvä Hotel Dusk: Room 215 (n.19€). Rahaa menee, mutte menkööt.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2008 16:34 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
« Vastaus #717 : 12.09.2008 17:48 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #719 : 13.09.2008 12:44 »
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Basaaripisteet: 2
Kattoo ny missä vaiheessa tuon ehtii aloittaa, pitäis tuota ennen pelata vielä muutama peli loppuun etteivät ne jää kesken. Mutta kommentoin sitten kyllä sitä. Mitä nyt olen itse ymmärtänyt, niin pelissä on enemmän tekemistä kuin missään Disgaeassa tai missään muussakaan Nippon Ichin SRPG:ssä aikaisemmin, mikä on tietenkin positiivista, mutta toisaalta peli on selkeästi Disgaea, niin hyvässä kuin pahassakin. Eli pelaaminen ei ole muuttunut mitenkään hirveän radikaalisti. Eli ihan nautittava peli varmasti, jos ei ole vielä kyllästynyt aikaisempiin osiin.
Tuosta tekemisen määrästä en ole ennen kuullutkaan, joten hyvä kun nostit esiin. Mitä muihin osiin tulee, on minua hieman mietityttänyt muutamat karsitut ominaisuudet, joista olen kuullut. Käsittääkseni esimerkiksi Master/Pupil -systeemmille sekä Weapon Masterylle on näytetty ovea, joista varsinkin jälkimmäisestä myönnän jopa pitäneeni. Peukut ovatkin pystyssä, että nämä on korvattu vain paremmin toimivilla ideoilla.
Mutta oli minulla aiheeseen liittyvääkin asiaa. Final Fantasy IV tuli nimittäin hommattua vihdoin ja viimein, tosin DS:lle (46.90€). Koskaan aiemmin en ole peliä päässyt testaamaan, joten tarinaa sun muita myöten pelillä ainakin riittää jotain tarjottavaa, vaikkakaan ei mitään kauhean erikoista, mikä on kylläkin ymmärrettävissä. Hauskat viisi tuntia on kuitenkin pelin parissa onnistuttu nyt viettämään ja lisää tekee vain mieli. Pitäisi vain jaksaa muutamat kouluhommat hoitaa ensin pois alta...
tallennettu