Paljon olen tehnyt epämääräisiä ostoksia, mutta äskettäin tehdyt kaupat on ehkä mystisintä settiä koskaan.
Joku mystinen tyyppi Kajaanin läheltä soitteli tuossa kello 23:30 mulle ja sanoi kuulleensa joltain, että saatan ostella pelejä. Kertoi että tarvitsee rahaa ja nopeaa, koska hänellä oli kuulema suuria velkavaikeuksia. En tajunnut oikein mistään mitään, mutta pyysin heppua kertomaan mitä hänellä on tarjolla.
Tarjosi ensin Xbox 360:n pelejä jotain 25 kipaletta, mutta sanoin omistavani niistä jo melkein kaikki. Sitten se sanoi että on sillä GBA-pelejä tarjolla ja kyseli että mitähän tarjoan niistä. Sitten se tiedusteli että kiinnostaako minua snes-pelit ollenkaan. Noh, tottakai kiinnostaa!
Hepulla oli hirveä kasa snes-pelejä. Luetteli pikaisesti varmaan jotain 30-40 eri peliä. Koteloita ja ohjeita ei ollut, mutta muutamia hyviä helmiä joukossa. Donkey kongit, Megaman X:t, Marioita, Zelda yms. Ensin pyysi peleistä 500e ja kieltäydyin. Sitten tiputti 450 euroon, 400 euroon. Lopulta sanoin, että voin maksaa 290e, jos otat gba:n, sen pelit + kaikki snes-romppeet ja viet minun äitimuorille, joka asuu Kajaanissa ja tarkastaa pelit. Ennemmin en maksa hänen tililleen penniäkään.
Heppu suostui ja aikoi lähteä viemään pelejä. Sanoin että eikö huomenna ehdi, niin silloin oli kuulema jo liian myöhäistä. Noh, soittelin äitimuorille etukäteen, joka siis oli jo nukkumassa ja heräisi ihan paniikissa puhelinsoittoon, että joku tuntematon tyyppi tuo kohta sinne n. 300e eurosta pelejä. :lol: Käskin häntä ilmoittamaan takaisin, mikäli näin todellakin käy.
Noh, niin sitten todellakin kävi, että Kajaanissa odottelee tällä hetkellä uskomaton säkillinen gba- ja snes-pelejä, enkä oikein tiedä että mitä tuli oikein edes ostettua. Parin viikon päästä selviää kun käyn siellä. En tiedä, että teinkö ihan paskat kaupat ennen kuin loputkit pelit selviää kunnolla ja en tiedä, että oliko hepulla oikeasti rahapula, mutta ihan sama. :lol:
I smell drugs.