Lähinnä nyt vain sitä ajan takaa, ettei joku yksittäinen huono arvio tarkoita sitä, ettäkö uusin PoP olisi sittenkin aivan järkyttävää paskaa, kuten Zoukka yritti viestittää.
Tarkoittaa jos se arvio osuu nappiin.
Ja kun taistelut olivat se paskin osa-alue Sand of Time -> Prince of Persioissa, ja Sands of Time oli silti kiitettävän hyvä peli, niin mitäpä siitä turhaa valittämaan, jos ne ovat uudessa helppoja. Parempi vain, että ovat nopeasti ohi.
Eivätkö uusimman taistelut pitäneet olla kaikki uniikkeja "pomomatseja"? Se, että niistä jokainen on läpihuutokamaa, on minusta aika suurikin miinus. Ja minusta SoT ei todellakaan ollut kiitettävä peli, nimenomaan siksi, että puolet pelistä (taistelu) oli tautista paskaa.
Kun kaikki muu kuitenkin tuntuu olevan kohdillaan (napakat kontrollit, kenttäsuunnittelu ja se audiovisuaalinen toteutus), niin vähän vaikea nähdä miten pelkkä haasteen puute = -3-4 lopulliseen arvosanaan.
Eh kyllä se paska taistelu on vieläkin mukana ja en minä ainakaan ole lukenut vielä sitä arvostelua. Ken tietää mitä muuta kivaa Edgen pojat ovat pelistä löytäneet. IGN:n arvostelun olen esimerkiksi lukenut ja siitä voin täysin varmana sanoa, että se on täyttä huonoutta. Eikä tarvitse minua uskoa, vaan käyppä lukaisemassa. Se on niin mahtavaa miten kriittiset arvostelut saavat aina syyniä osakseen, mutta jos joku apina takoo näppistä ja osuu viimeisellä lyönnillä 8-10 numeroihin niin se on alta tutkan vai mitä.