Vs: Pelitarjoukset
« Vastaus #609 : 06.08.2010 21:02 »
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Machinarium 5 dollarilla
tästä, mukana myös soundtracki mp3-tiedostoina. Erittäin mainio tarjous ja itse ainakin ajattelin hyödyntää vaikka noita pelejä kyllä on jo ihan pelattavaksi asti muutenkin. :D Luonnollisesti vain tarjous, loppuu 12. päivä.
Jösses, tarjoavat näköjään peliä alennuksella, koska vain 5 - 15% Machinariumia pelanneista on maksanut pelistä. Älytön sääli, ei viime vuoden paras soundtrack ja seikkailupeli tälläistä ansaitse.
Kyllä Amanita studiona ja Machinarium pelinä ovat sen verran symppiksiä, että kaikkien lautalaisten pitäisi kaivaa vitonen jostain sohvatyynyn alta :(
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
Re: Pelitarjoukset
« Vastaus #610 : 08.08.2010 01:20 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Machinarium 5 dollarilla
tästä, mukana myös soundtracki mp3-tiedostoina. Erittäin mainio tarjous ja itse ainakin ajattelin hyödyntää vaikka noita pelejä kyllä on jo ihan pelattavaksi asti muutenkin. :D Luonnollisesti vain tarjous, loppuu 12. päivä.
Jösses, tarjoavat näköjään peliä alennuksella, koska vain 5 - 15% Machinariumia pelanneista on maksanut pelistä. Älytön sääli, ei viime vuoden paras soundtrack ja seikkailupeli tälläistä ansaitse.
Kyllä Amanita studiona ja Machinarium pelinä ovat sen verran symppiksiä, että kaikkien lautalaisten pitäisi kaivaa vitonen jostain sohvatyynyn alta
Totuus.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset
« Vastaus #616 : 11.10.2010 00:22 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
PopCap tarjoaa Bejeweled 2 PC:lle ja Macille parhaaseen mahdolliseen hintaan:
ilmaiseksi.
Kyseessä on 10-vuotistarjous, joten tarjous ei taida tässä vaiheessa taida kovin kauaa olla voimassa.
Aivan jumissa sivut. Itse pääsivu nyt toimii vielä jotenkin, mutta kauppa on aika toivoton. Kannattaa muuten huomioida, että sleepyn linkki on Mac-versioon. Itse tajusin tämän vasta tilauksen jälkeen. PC: http://www.popcap.com/games/bejeweled2
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu