Re: PlayStation 4
« Vastaus #911 : 02.07.2015 13:35 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: PlayStation 4
« Vastaus #924 : 10.08.2015 11:31 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Joko olen idiootti tai sitten tuo ei oikeasti vastaa mitään mihinkään. Kaikkihan sen oikean syyn tietää eli saadaan ihmiset ottamaan se vuoden tilaus 3kk kestävän tilauksen sijasta.
En tiedä, ehkä vähän turhaa hypätä laukalle tällaisista taktiikoista maailmassa, jossa on ihan normi, että keskikokoinen limu maksaa 2,40€ ja iso 2,80€.
Sinänsä toki harmi, että hintaa nostetaan, mutta kunhan eivät ala keulimaan vuoden tilausten kanssa, niin kaikki on vielä ihan okei. Itse olen Rokin tapaan ostanut vaan noita vuoden settejä, ja yleensä vielä jonkin tarjouksen siivin. Ei ole paljoa järkeä kituuttaa lyhyemmällä, kun tuossa säästää rahaa allaround ja tilaus maksaa itsensä parissa kuussa takaisin. (Tai no okei, ehkä kolmessa tällä viime aikojen indierikkaammalla politiikalla.)
PS3-aikana tuli niin paljon AAA-kamaa ilmaiseksi, että vieläkin on puolet pelaamatta. Siinä mielessä ei siis todellakaan haittaa, että on saanut nauttia helpommista paloista ja tutustua oikeasti uusiin juttuihin PS+:n ansiosta. Toki silloin tällöin maistuu myös isompi tekele, mihin saattaa auttaa esim. tuo äänestyspolitiikka. Kunhan ei pelkkää Änäriä ja Maddenia ala pukata. :b
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu