Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Playstation 4 julkaistaan Euroopassa: 29.11.2013
  • Gravity Rush Remastered: 03.02.2016
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 40
Tulostusversio
Aihe: PlayStation 4  (Luettu 290719 kertaa)
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #240 : 21.02.2013 20:16 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
No, onneksi! Minä haluan pelata pelikonsoleilla ja en siedä sitä, että niihin survotaan kaikkea turhaa mukaan. Konsoli + ohjain + pelejä + nettituki = kaikki muu on turhaa. Suuret plussat Sonylle tästä suuntauksesta (ainakin tämän striimin osalta. En tiedä mitä Eyetoy-roskaa pusketaan E3:lla naamalle).

En tiiä mitä kaikkea tällä tarkoitit, mutta ainakin mulle tuo lisäarvoa erinäiset nettipalvelut etupäässä Netflixin kaltaiset stream -palvelut. Mitä vähemmän purkkeja olkkarissa, sen parempi. Toki hyvä ettei mistään Netflixistä jauheta näissä presseissä tämän pidempään.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #241 : 21.02.2013 20:32 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Netflix on ihan kiva ja hyvä, että ohitettiin nopealla maininnalla koska kaikki tietää jo mistä on kyse. Rasittavaa on vain se, kun esim. Xboxilla on ihan törkeästi noita palveluita (esim. ESPN), joiden demoamiseen käytetään yleensä puolet pressistä nykyään. Ongelma on vaan, kun eihän noi ikinä koske Eurooppaa vaan jäävät jenkkien iloksi. Turhauttavaa siis katsella, kun paukkuja pistetään niin paljon asioihin, joista ei itse hyödy yhtään.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #242 : 21.02.2013 21:00 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Ihan hyvä setti Sonylta. Positiivista, että keskityttiin tuohon pelipuoleen ja laite on selkeästi pelaamiseen tarkoitettu konsoli eikä mikään liiketunnistusräpellys. En ole boksilla ikinä tarvinnut mitään musa- tai leffapalveluja, joten nekin ovat itselle aivan turhia.

Näytetyt pelit eivät kyllä kiinnostaneet vittuakaan. Toi Killzonekin rupeaa olemaan jo niin väsynyt pelisarja, että hohhoijaa. Lisäksi on hyvin todennäköistä, että näytetyt videot ovat CGI:tä, joten aika turha noista on innostua. Muistan silloin PS3:sen julkistuksen aikaankin kun jengi puolusteli aivan kassit kovana, että se Motorstormi ja Killzone ovat aitoa pelikuvaa. Nykyäänhän ne videot näyttävät aika naurettavilta ja ilmiselviltä.

Mutta joo aika kovat panokset saa Microsoft lyödä pöytään, jos haluavat vakuuttaa, että seuraava boksi olisi parempi kuin tämä Plese 4. Henkilökohtaisesti voin sanoa, että mielenkiinto karisee samantien kun Kinect mainitaan kerrankin. Tämähän on erittäin todennäköistä, joten tällä kertaa vaakakuppi on Sonyn puolella.

Nintendon tilanne on haastava. Nyt on ainakin päivänselvää, että se ei pysty mitenkään osallistumaan 3rd Party multiplattariskaboihin, joten mitä jää jäljelle? Riittääkö Nintendon omat franchiset pitämään konsolin suosittuna? Hinnalla voidaan toki kilpailla, mutta kun massat haluavat, että se CODi pyörii konsolilla, niin jäädään aika nopeasti ulos leikistä.

Ihan mielenkiintoinen tilanne ja pitkästä aikaa taas kunnon tykittelyä tiedossa E3:silla. Jotenkin tällainen terve kilpailun henki vaikuttaisi olevan valmistajien kesken, nyt on konsolisota käynnissä kuumimmillaan. Itselle seuraavien sukupolven konsolien hankinta ei ole mitenkään ajankohtaista, mutta hauskaahan tätä on spekuloida.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #243 : 21.02.2013 21:20 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 704 Basaaripisteet: 3 Profiili Killzone: Shadow Fall on varmistettu PS4:n julkaisupeliksi. Peli pyörii 1080p / 30fps.

Tykkään kyllä tuosta värikkäämmästä ja valoisammasta maailmasta. Ja näyttäähän peli ihan sairaan hyvältä, vaikka yksikään Killzone-sarjan peleistä ei tähän asti ole juuri minuun iskenyt.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #244 : 21.02.2013 21:24 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Killzone: Shadow Fall on varmistettu PS4:n julkaisupeliksi. Peli pyörii 1080p / 30fps.

Tykkään kyllä tuosta värikkäämmästä ja valoisammasta maailmasta. Ja näyttäähän peli ihan sairaan hyvältä, vaikka yksikään Killzone-sarjan peleistä ei tähän asti ole juuri minuun iskenyt.

Guerrilla ei itsea asiassa ilmeisesti tiennyt, että olisi 8Gb muistia käytössä. Pojat on koodannut koko ajan 4Gb mielessä. Saa että pyöriikö peli vielä paremmin nyt kun muistia onkin maagisesti tuplat.
tallennettu
Vs: Re: PlayStation 4 « Vastaus #245 : 21.02.2013 21:27 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Killzone: Shadow Fall on varmistettu PS4:n julkaisupeliksi. Peli pyörii 1080p / 30fps.

Tykkään kyllä tuosta värikkäämmästä ja valoisammasta maailmasta. Ja näyttäähän peli ihan sairaan hyvältä, vaikka yksikään Killzone-sarjan peleistä ei tähän asti ole juuri minuun iskenyt.

Guerrilla ei itsea asiassa ilmeisesti tiennyt, että olisi 8Gb muistia käytössä. Pojat on koodannut koko ajan 4Gb mielessä. Saa että pyöriikö peli vielä paremmin nyt kun muistia onkin maagisesti tuplat.
Lähde?
tallennettu
Vs: Re: PlayStation 4 « Vastaus #246 : 21.02.2013 21:35 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 704 Basaaripisteet: 3 Profiili
Killzone: Shadow Fall on varmistettu PS4:n julkaisupeliksi. Peli pyörii 1080p / 30fps.

Tykkään kyllä tuosta värikkäämmästä ja valoisammasta maailmasta. Ja näyttäähän peli ihan sairaan hyvältä, vaikka yksikään Killzone-sarjan peleistä ei tähän asti ole juuri minuun iskenyt.

Guerrilla ei itsea asiassa ilmeisesti tiennyt, että olisi 8Gb muistia käytössä. Pojat on koodannut koko ajan 4Gb mielessä. Saa että pyöriikö peli vielä paremmin nyt kun muistia onkin maagisesti tuplat.
Lähde?
https://twitter.com/CVG_News/status/304413398127505408
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #247 : 21.02.2013 21:47 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Tarkoitin tuota despiren muisti-kommenttia, sori.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #248 : 21.02.2013 21:57 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Tarkoitin tuota despiren muisti-kommenttia, sori.

GAFissa siitä höpistiin. Joku Guerrillan tyyppi kirjoittanut kai Twitteriin tms. Voin yrittää etsiä.

Mutta siis tuo mahdollisesti parempi pyöriminen PS4:lla lisämuistin takia oli ihan omaa spekulaatiota..

Edit:
http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-spec-analysis-playstation-4
Lainaus
Sony revealed that its new console ships with 8GB of GDDR5 RAM, not the 4GB we previously reported. It was a pleasant surprise not just for us, but also for many game developers out there working on PS4 titles now and completely unaware of the upgrade - a final flourish to the design seemingly added in at the last moment to make PlayStation 4 the most technologically advanced games console of the next gaming era.

Ilmeisesti edes ND:lle ei oltu kerrottu etukäteen:

Heppu on  ND:n Lead Engine and Graphics Programmer


En nyt löytänyt mistään varmistusta sille, että Guerrilla ei olisi tiennyt, mutta sitä tuolla spekuloidaan. ND ei ainakaan tiennyt, joten tuskin Guerrillakaan.


« Viimeksi muokattu: 21.02.2013 22:05 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Re: PlayStation 4 « Vastaus #249 : 21.02.2013 22:18 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 711 Basaaripisteet: 2 Profiili
Guerrilla ei itsea asiassa ilmeisesti tiennyt, että olisi 8Gb muistia käytössä. Pojat on koodannut koko ajan 4Gb mielessä. Saa että pyöriikö peli vielä paremmin nyt kun muistia onkin maagisesti tuplat.
Jos koodausta muokataan tuohon 8GB muistiin. Peli ei osaa käyttää sen enempää mitä siihen on koodattu. PC:llä juttu on tietty eri. Sielä pelit koodataan niin että peli käyttää sen verran kun sitä on tarpeen mukaan, mutta en näe syytä miksi konsolipeli olisi näin koodattu.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #250 : 21.02.2013 23:28 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Vähän mietityttää että mitenköhän pelintekijöiden kanssa käy. Nykygeni tuhosi jo niin paljon pelitaloja, kun budjetit alkavat olla niin valtavissa lukemissa ja pelin pitää myydä miljoona, että pääsevät plussalle. Alkoi jo nyt tuntumaan, että suurin osa peleistä tuli aina niiltä muutamalta pelitalolta ja jatko-osia jatko-osien perään, kun ei uskalleta yrittää uutta.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #251 : 21.02.2013 23:36 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Vähän mietityttää että mitenköhän pelintekijöiden kanssa käy. Nykygeni tuhosi jo niin paljon pelitaloja, kun budjetit alkavat olla niin valtavissa lukemissa ja pelin pitää myydä miljoona, että pääsevät plussalle. Alkoi jo nyt tuntumaan, että suurin osa peleistä tuli aina niiltä muutamalta pelitalolta ja jatko-osia jatko-osien perään, kun ei uskalleta yrittää uutta.

Tästäkin sanoi joku itä-eurooppalainen kehittäjä ihan hyvin, että ei oikeasti välttämättä tarvita mitään järjettömän isoja studioita. Meni jotenkin tyyliin, että siinä missä jossain Ubilla tms. voi yhden pelin pelkän kässärin kimpussa olla 30 tyyppiä täysipäiväsesti, niin jotain Witcher 2:n kässäriä tekee yksi tyyppi ja samalla hepulla on vielä monta muutakin asiaa toimenkuvassaan. Eli koko homma on paisunut ihan turhaan aivan helvetisti ja ei ihme että kustannukset ovat karanneet käsistä.  
tallennettu
Vs: Re: PlayStation 4 « Vastaus #252 : 22.02.2013 00:12 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Vähän mietityttää että mitenköhän pelintekijöiden kanssa käy. Nykygeni tuhosi jo niin paljon pelitaloja, kun budjetit alkavat olla niin valtavissa lukemissa ja pelin pitää myydä miljoona, että pääsevät plussalle. Alkoi jo nyt tuntumaan, että suurin osa peleistä tuli aina niiltä muutamalta pelitalolta ja jatko-osia jatko-osien perään, kun ei uskalleta yrittää uutta.

Tästäkin sanoi joku itä-eurooppalainen kehittäjä ihan hyvin, että ei oikeasti välttämättä tarvita mitään järjettömän isoja studioita. Meni jotenkin tyyliin, että siinä missä jossain Ubilla tms. voi yhden pelin pelkän kässärin kimpussa olla 30 tyyppiä täysipäiväsesti, niin jotain Witcher 2:n kässäriä tekee yksi tyyppi ja samalla hepulla on vielä monta muutakin asiaa toimenkuvassaan. Eli koko homma on paisunut ihan turhaan aivan helvetisti ja ei ihme että kustannukset ovat karanneet käsistä.  
Virtaviivaistetut ja kaikin puolin tehokkaammat ja monipuolisemmat työkalut tuovat kehityskuluja alas/auttavat pitämään ne kurissa. Enään kun ei tarvitse joka asiaa ja peliä varten lähteä binääritasolta rakentamaan koko pakettia. Myös suhteellisen yhteneväinen arkkitehtuuri tulevan genin konsoleiden ja PC-raudan välillä tuo kehityssäästöjä. Myös esim. Sonyn lupaus uusien myyntimallien sallimisesta PSN:ssä tuo joustavuutta ja erilaisia lähestymistapoja pelinkehitykseen ja rahansaantiin. Jokin kickstarterin tapainen malli integroituna verkkokauppaan voisi olla aika iso juttu. Gaikain avulla saa kokeilla raakaversiota pelistä, yhteisö äänestää parhailta näyttävät projektit lompakollaan kaupan etusivulle, Sony sitoo sopimuksella kehittäjän lupaukseensa kehittää esitetyn lainen peli yms. Minecraftin tapaan pienestä hyvästä ideasta voisi kasvaa ajan kanssa jotain suurta ja hienoa.
Jotain tällaista toivoisin näkeväni.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #253 : 22.02.2013 12:09 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Tuplat, mutta what the hell.
Ainakin Killzone: SF oli täysin real time.

tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #254 : 22.02.2013 12:16 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Lisäksi on hyvin todennäköistä, että näytetyt videot ovat CGI:tä, joten aika turha noista on innostua.
Kyllähän ne kaikki oli vähintään in-engine. Esim. Deep Down oli ehkä parissa kohdassa ihan gameplayta, mutta paha sanoa. Ihan turha kuitenkaan väittää, että olisi CGI:tä olleet presentaatiot, kun sen verran tarkasti on porukka noita tuijotellut ja todennut etteivät varmasti ole CGI:tä. Kyllä Sonykin varmaan on oppinut PS3:n julkkarista sen verran..

Ongelmana tietysti ehkä se, että useimmat eivät pyörineet PS4:lla itsellään vaan "vastaavan tehoisella" PC:llä. Saa sitten nähdä, että miltä lopulliset pelit näyttävät.

Gameplay?
Spoileri (osoita katsoaksesi)

In-engine?
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Tuplat, mutta what the hell.
Ainakin Killzone: SF oli täysin real time.

Fallonin demo ihan jees, mutta aina yhtä hupaisaa kun mies kehuu olevansa pelaaja/nörtti, mutta ei siitä pelaamisesta kyllä ikinä tule mitään  ;)

Huomaa myös, miten teloitusanimaatiot ovat saaneet vähän inspistä Far Cry 3:sta.


« Viimeksi muokattu: 22.02.2013 12:31 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Re: PlayStation 4 « Vastaus #255 : 22.02.2013 12:38 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 704 Basaaripisteet: 3 Profiili
Fallonin demo ihan jees, mutta aina yhtä hupaisaa kun mies kehuu olevansa pelaaja/nörtti, mutta ei siitä pelaamisesta kyllä ikinä tule mitään  ;)
Paineen alla on oikeasti helvetin hankala pelata. Varsinkin, jos pointtina on esitellä peliä ja ehkä samalla vielä höpistä jotain puoliksi järkevää. Itseasiassa siihen riittää, kun kaveri istuu samassa huoneessa ja koetat näyttää jonkun jutun. Aina kuolema korjaa ensimmäiseen vihuun, joka tulee vastaan.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #256 : 22.02.2013 12:47 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 175 Basaaripisteet: 5 Profiili  :lol: Juuri tuollaisia pitäisi kaikkien uusien pelien demoamisten olla! Ei mitään hallittua kliinistä kakkia, vaan sitä aitoa haippausta. Jos tämä olisi vedetty heti pressissä, ei kenenkään tarvitsisi veikkailla, olikohan pelikuva nyt varmasti real-time.

Vaikka Killzone ei periaatteessa kiinnosta lainkaan, niin näyttäähän tuo todella hyvältä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #257 : 22.02.2013 14:14 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kehityskustannuksista:

Lainaus käyttäjältä: Killzonen kehittäjä
During a developer roundtable discussion tonight, Hulst pointed out that while previous Killzone titles used a team of about 125 at peak, this upcoming PS4 title came in at 150 staff members for its two-and-a-half year development cycle. He calls it "roughly similar," and not so bad when you consider that a hardware transition has to be figured into the formula.


http://www.destructoid.com/guerilla-ps4-dev-cost-not-as-scary-as-you-d-think-246188.phtml

Tosin muistaakseni kommentoi, että arttia on ulkoistettu aika paljon enemmän.


Pressitilaisuus oli mielestäni todella vakuuttava. Paras yksittäinen juttu oli luultavasti se, että vasemman analogisen paikkaa ei vaihdettu.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #258 : 22.02.2013 14:56 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Oli kyllä hyvä esitys Sonylta, pallo on nyt Microsoftin päässä. Valtavirtapressi on tosiaan yllättävän negatiivisella sävyllä liikenteessä, mutta kaipa se hinta ja konsolin ulkomuoto on perustallaajalle ne tärkeimmät kysymykset.

Hintaahan tällä tulee olemaan, ehkäpä kuuluisat 599 US dollaria? Voi toki olla enemmänkin. Halvemmalla hinnalla Sony ottaa varmasti paljon takkiin, johtuen muistimäärästä, ylimääräisestä prossusta pelkästään latauksia varten ja Kine... eikun stereokamerasta joka kaiketi tulee koneen mukana.


Paras yksittäinen juttu oli luultavasti se, että vasemman analogisen paikkaa ei vaihdettu.

Kyllä, minäkin toivon 2D-pelien näyttävää paluuta kotikonsoleille.

No, ovat sentään hieman hieman siirtäneet tikkuja kauemmas toisistaan joten peukalot eivät välttämättä enää osu toisiinsa kun tikkuja kääntää toisiaan kohti. Muutenhan muotoilu on suuri parannus perus-DualShockista, alapuolelta koverat sakarat ovat viimeinkin kuperia kuten muilla valmistajilla on ollut jo 15 vuotta. Kaiuttimesta myös plussaa, se oli mielestäni Wiin kapulassa äärimmäisen siisti ominaisuus alunperin, mutta kaiuttimen laatu ei kauheasti rohkaissut kehittäjiä sitä käyttämään. Toivottavasti nyt enemmän Wii U:lla ja PS4:llä.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #259 : 22.02.2013 15:15 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Hintaahan tällä tulee olemaan, ehkäpä kuuluisat 599 US dollaria? Voi toki olla enemmänkin. Halvemmalla hinnalla Sony ottaa varmasti paljon takkiin, johtuen muistimäärästä, ylimääräisestä prossusta pelkästään latauksia varten ja Kine... eikun stereokamerasta joka kaiketi tulee koneen mukana.

Itse en usko, että hinta olisi edes tuota 600$ eikä ainakaan sen yli. PS3:n 599$ hinta oli niin suuri fiasko ja läppä, ettei sitä voida toistaa. Sonylle naurettaisiin päin naamaa eikä laitetta ostaisi, kuin Sonyn isoimmat fanipojat.

Maksaahan tuo GDDR5 muisti toki paljon, joidenkin arvioiden mukaan jopa 200$. Tilannehan on kuitenkin aika paljon eri kuin viimeksi. Nyt kun kaikki koneen osat on suoraan "kaupasta" saatavia eikä Sony ole itse joutunut kehittämään juuri mitään, niin luulisi osien hintojen ja tekemisen olevan paljon halvempia. Tuo erillinen prossu unitilaa ja latauksia tai tuo stereokamera varten tuskin maksaa paljon.

Jotain alustavaa laskelmaa näin, että masiinan tekemien maksaisi Sonylle mahdollisesti jotain 300-400$, jos puhutaan pelkistä komponenteista.


Lainaus käyttäjältä: Shuhei Yoshida
"The architecture choice we have made this time around has allowed us not to invest to create dedicated factories and conducting factories and things like that — so that helps in order for us to provide an affordable price to consumers."
Lainaus käyttäjältä: Jack Tretton
Will the new console cost $599 to start?
I certainly hope not. I think we’re very proud of what we delivered with the PlayStation 3 in terms of technology, and that we were able to enhance the features while still reducing the price to $249. But I think our goal with this is to debut at a more consumer-friendly price. But we haven’t made any final decisions about what the price will be at launch.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #260 : 22.02.2013 15:15 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Fallonin sessiosta: " nyt voidaan kiivetä seinien yli, pskolmosella tämä ei ollut mahdollista!"
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Re: PlayStation 4 « Vastaus #261 : 22.02.2013 15:21 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Itse en usko, että hinta olisi edes tuota 600$ eikä ainakaan sen yli. PS3:n 599$ hinta oli niin suuri fiasko ja läppä, ettei sitä voida toistaa. Sonylle naurettaisiin päin naamaa eikä laitetta ostaisi, kuin Sonyn isoimmat fanipojat.

Eihän 600 dollaria siis oikeasti ole paljon, maksaahan ihmiset sellaisen sumeilematta vaikka puhelimesta tai tabletista. Pelikonsolien kohdalla ihmiset eivät vain ajattele järkevästi, kuitenkin vähintään viiden vuoden huvit tiedossa.

Mutta joo, tästä syystä Sony ehkä pusertaa hinnan $499:ään.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #262 : 22.02.2013 15:26 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Itse en usko, että hinta olisi edes tuota 600$ eikä ainakaan sen yli. PS3:n 599$ hinta oli niin suuri fiasko ja läppä, ettei sitä voida toistaa. Sonylle naurettaisiin päin naamaa eikä laitetta ostaisi, kuin Sonyn isoimmat fanipojat.

Eihän 600 dollaria siis oikeasti ole paljon, maksaahan ihmiset sellaisen sumeilematta vaikka puhelimesta tai tabletista. Pelikonsolien kohdalla ihmiset eivät vain ajattele järkevästi, kuitenkin vähintään viiden vuoden huvit tiedossa.

Mutta joo, tästä syystä Sony ehkä pusertaa hinnan $499:ään.

Tavallaan hupaisaahan se onkin, että porukka maksaa iPhonesta 800€, mutta konsolin kohdalla jupistaan vaikka käyttöikä on paljon pidempi. Toisaalta siitä 599$ hinnasta tuli niin paljon paskaa niskaan, että en usko Sonyn mitenkään myyvän PS4:sta samalla hinnalla – kalliimmasta puhumattakaan. Porukka ei selvästikään ole valmiita maksamaan pelikonsolista yhtä paljon kuin puhelimistaan. 499$ voisi tosiaan olla ihan realistinen, mutta tietysti mitä halvempi sen parempi  :)

Tiedä sitten, että paljonko se Durango maksaa kun aikovat tunkea sen Kinect 2.0:n joka laitteen mukaan. Eikös Kinectin tekeminen tällä hetkellä maksa jotain 50€?


« Viimeksi muokattu: 22.02.2013 15:45 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #263 : 22.02.2013 15:40 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 175 Basaaripisteet: 5 Profiili
Kyllä, minäkin toivon 2D-pelien näyttävää paluuta kotikonsoleille.

Tämä vitsi se vanheni jo syntyessään.

Itsekin olen sitä mieltä, että kaikki tärkeimmät puutteet näyttävät olevan korjatut. Pyöreämpi jykevämpi muoto, ei niin (varsinkin ajan kanssa)  liukas tattimalli, paremmat liipasimet ja nettipelaajille tärkeä kuulokeliitäntä. Jos tatit tosiaan ovat kauempana toisistaan, voi se vaivihkaa parantaa kans niiden käsittelyä, mutta ei toki siitä syystä, että niiden väliin jää enemmän tilaa. Piti oikein kokeilla ja toden totta, peukaloiden nivelet on asetettava DS3:n tattien päälle jos haluaa saada sisäänpäin taittaessa peukalot koskemaan. Ei mikään ihme, ettei ole tullut ikinä pelatessa vastaan.

Koska symmetrinen malli on sekä miellyttävä pelata että tässä vaiheessa jo ikoninen, olen kans iloinen etteivät lähteneet siirtämään vasenta tattia. Esim. XO:ssa se on peukalon lepoasennosta vasemmalle, eli "ongelma" on sama mutta käänteinen. Onneksi se ei ole ongelma, koska näinhän sen täytyykin olla. Molempiin ohjauselementteihin on about sama matka, jolloin liikerata riittää miellyttävästi molemmille. En ole ikinä tajunnut, miten DualShockin vastaava malli on monista niin paljon huonompi.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #264 : 22.02.2013 15:44 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kyllä, minäkin toivon 2D-pelien näyttävää paluuta kotikonsoleille.
...nettipelaajille tärkeä kuulokeliitäntä.

Tästä tuli mieleen, että PS4:n mukana tulee näillä näkymin viimeinkin se monoheadsetti 360:n tyyliin.


Ohjaimista sen verran. että itse olen huomannut, että mulle käy oikein hyvin se symmetrinen että epäsymmetrinen tattien sijoittelu. Siinä mielessä ei haittaa, etteivät menneet koskemaan niihin. DS3:n isoin ongelma oli huonot liipaisimet ja se on nyt onneksi korjattu.


« Viimeksi muokattu: 22.02.2013 15:50 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Re: PlayStation 4 « Vastaus #265 : 22.02.2013 15:51 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Piti oikein kokeilla ja toden totta, peukaloiden nivelet on asetettava DS3:n tattien päälle jos haluaa saada sisäänpäin taittaessa peukalot koskemaan.

Nyt joudut kyllä laittamaan kuvan yliluonnollisen lyhyistä peukaloistasi, jos noin pitää liioitella. ;)
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #266 : 22.02.2013 15:55 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 175 Basaaripisteet: 5 Profiili
Piti oikein kokeilla ja toden totta, peukaloiden nivelet on asetettava DS3:n tattien päälle jos haluaa saada sisäänpäin taittaessa peukalot koskemaan.

Nyt joudut kyllä laittamaan kuvan yliluonnollisen lyhyistä peukaloistasi, jos noin pitää liioitella. ;)

:lol: Pitänee illalla napsaista, kun kotiin pääsen.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #267 : 22.02.2013 16:48 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 711 Basaaripisteet: 2 Profiili Hintaa on kyllä paha lähteä arvailemaan. Kovan hinnan puolesta puhuu kova rauta. Sanottiin palstoilla mitä vaan, niin rauta on nykyaikaista, uutta ja tehokasta. Se ei siis tule kovinkaan halvalla. Mutta sinänsä rauta on "standardimpaa" kuin konsoleissa yleensä. Sitä varten tuskin tarvitsee uusia linjastoja tms. paljon tehdä. Ja lisäksi Sonylla on varmasti mielessä PS3:n alkutaival, jonka suurin epäkohta oli hinta.

Hyvä veikkaus voisi olla se 499$, eli täällä 549 - 599€. Tietty kun tulee kaksi pakettia (eikös tämä ollu jo varma juttu?), voi halvin olla 399 - 449$ ja kallein taas 499 - 549$. Tosin tuo 399€ olisi jo aikamoinen diili PS4:n raudasta. Mutta tämä on ihan siitä kiinni kuinka paljon Sony on valmis ottamaan takkiin ja onko halvemmassa paketissa erona vain pienempi kiintolevy. Kalliimmassa paketissa voi tulla myös mukana HDMI-piuhaa, headsettiä tms. jolla Sony voisi perustella esim 549$ hinnan, niin ei tuo PS3:n lukemissa oleva hinta nyt niin mahdoton kuitenkaan ole.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #268 : 22.02.2013 17:08 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 704 Basaaripisteet: 3 Profiili Puhelimethan ostetaan usein kytkykaupoilla. Varmaan sillä ihmiset todistavat itselleen, että tämä oli melkein ilmainen, kun maksan sen puhelinlaskussani.

Sonyhan on jopa sanonut, että oppi PS3:sta ja pyrkii tekemään nyt PS4:stä mukavamman hintaisen. Toisaalta, sanoivathan he myös, etteivät aio esitellä konsolia ennen Microsoftia. Ehkä Sony vain trollailee?

PS3:n hinnassa painoivat kyllä varmaan aika helvetisti Cellin kehitys, joka maksoi Sonylle mansikoita, sekä tietenkin tuolloin tuore ja kallis Blu-ray-soitin.

Sony on Sony, joten siitä ei tiedä, mutta kyllä minä yllättyisin, jos paljastaisivat 599 dollaria hinnaksi E3:ssa. Kyllähän Vitankin hinnan Sony painoi melko paljon odotettua alemmaksi.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #269 : 22.02.2013 17:31 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Koska symmetrinen malli on sekä miellyttävä pelata että tässä vaiheessa jo ikoninen, olen kans iloinen etteivät lähteneet siirtämään vasenta tattia. Esim. XO:ssa se on peukalon lepoasennosta vasemmalle, eli "ongelma" on sama mutta käänteinen. Onneksi se ei ole ongelma, koska näinhän sen täytyykin olla. Molempiin ohjauselementteihin on about sama matka, jolloin liikerata riittää miellyttävästi molemmille. En ole ikinä tajunnut, miten DualShockin vastaava malli on monista niin paljon huonompi.

Ymmärrän, että ihmisillä on omat mielipiteet, mutta ei nyt mennä liian pitkälle. Miksi kaikissa alogitatteja aikaisemmissa ohjaimissa ristiohjain on ollut sillä paikalla missä se on esim. Dualshokissa? Jos ne tatit on niin luonnollisella paikalla, niin luulisi että se ristiohjain ja napit oli sijoitettu samoin kuin dualshokin tatit nyt? Pelasitko aikoinaan SNES:iä ja sanoit "Oispa tää ristiohjain vähän alaoikeelle ja napit alavasemmalle niin tää ois PARAS OHJAIN IKINÄ!!!!!". Tuskin.

PS4:n ohjaimesta sen verran, että vaikka tatit ovat päin persettä, näyttää ne sentään paremmilta. Vielä jos saavat hieman jäykkyyttä niihin, niin kyllä sillä pelaa. Tosin vain 20 minuuttia kerrallaan.
Play-Asia
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 40
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines