Tulipa tämäkin vehje nyt sitten ostettua, kun kerran TLoUS Remastered ilmestyy reilun viikon päästä. Peli on ilmeisesti sensuroitu Euroopassa moninpelin osalta, joten ajattelin hankki digiversion jenkkistoresta. Maksaakin reilusti euroversiota vähemmän. Onko kukaan täällä kikkaillut tuon jenkkistoren kanssa? Ennakkotilatessa saisi vielä jotain juttuja moninpeliin.
Aika moni ainakin silloin julkaisun aikoihin. Itse ostin AC4:n. Tästäkin ketjusta löytyy varmaan jotain tarinaa/neuvoja, itse en enään muista mitä tein.
Entä mites toi PlayStation Plus, oliko se nyt niin, että kaikki palvelusta hankitut pelit ovat pelattavissa, kunhan tilaus on voimassa? Esim. kun minulla on 14 vuorokauden ilmainen kokeilujakso käytössä, niin onko nyt hankitut pelit (lue: Strider) pelattavissa vielä vaikka parin kuukauden päästä, jos hankin palvelun uudelleen? Vai häviävätkö pelit aina kun tilaus loppuu?
Joo ovat.
Saattavat olla vielä hetken tilauksen päättymisen jälkeenkin, ainakin mulla kävi näin joskus palvelun alkuaikoina.