Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Playstation 4 julkaistaan Euroopassa: 29.11.2013
  • Gravity Rush Remastered: 03.02.2016
Sivuja: 1 ... 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 ... 40
Tulostusversio
Aihe: PlayStation 4  (Luettu 291708 kertaa)
Re: PlayStation 4 « Vastaus #720 : 06.12.2014 21:26 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ei muna Yakuza 5 ens kesänä länsimaihin!

Jeps, kunhan eivät kuse ääninäyttelyä ja karsi "liian japanilaisia" ominaisuuksia pois, niin kelpaa.

Varmaan ihan vastaava porttaus kuin aiemmatkin Yakuza 1:stä lukuun ottamatta.

Eikös kolmosessa ollu karsittu jotain minipelejä ym.?

Tosin toi Y5 taitaa olla PS3:lle vaan, joten jää hankkimatta.


Tämä tilaisuus on kyllä nyt jo parempi ku mikään viime kerran E3 presseistä.
Play-Asia
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #721 : 06.12.2014 21:29 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Suikodenit jäänyt kokonaan pelaamatta, jospa nuo eurolandiaankin tulisi.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #722 : 06.12.2014 21:30 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili No kolmonen oli vähän karsittu joo.. Mutt sen jälkeen homma on ollut hoidossa.

Tosiaan vähän harmi, kun toi on vielä PS3:lle, mutta hyvällä tsägällä nyt voidaan saada myös Ishin ja Zero..

Edit:

Lainaus
"Hi, I'm Japanese. I guess."


Mitä vittua  :lol:


« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 21:39 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #723 : 06.12.2014 21:43 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Hehehe ja haarukka kädessä.


Jaahas, FF7:n Steam-versio tulossa PS4:lle.


« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 22:04 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #724 : 06.12.2014 22:05 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Ei saatana toi FF VII...

Kaikki luuli varmaan et remake mutta olikin vaan PC-versio PS4:lle. Aika paha trolli nyt Squarelta..





Edit:

HQ video Unchartedista:
http://www.gamersyde.com/hqstream_uncharted_4_a_thief_s_end_psx_gameplay_demo-33743_en.html


« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 23:56 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #725 : 06.12.2014 23:49 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Siis hetkinen, Suikoden II tulossa Vitalle?! Juuri manasin mielessäni eilen, miten peliä ei saa kuin Japanissa ladattua digiversiona. Koko keynoten paras uutinen. :lol: Kohtahan tässä alkaakin jo olla suurin osa PS1- ja PSP-klassikoista pelattavissa.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #726 : 07.12.2014 00:31 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Aika huikean näköinen tuo Uncharted 4 kun katsoo tuota Gamersyden videota, eikä jotain Youtuben pakattua kökköä. Viidakko näyttää upealta, kuten myös Drake.

Kaikenlaisia yksityiskohtia joka paikka täynnä ja tuo grappling hook näyttää ihan kivalta, jos sillä on jotain kunnon käyttöä. Ylipäätään tuo kenttä näyttää siltä, että erilaisia lähestymistapoja on paljon aiempaa enemmän ja sniikkailuunkin kannustetaan.


Edit:



Joku voisi laittaa nettiin vähän pidemmän pätkän pelikuvaa, kun kerran messuilla on 30 min pituinen demo pelattavissa. No ainakin kommentit ovat olleet varsin positiivisia.


« Viimeksi muokattu: 07.12.2014 11:42 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #727 : 07.12.2014 12:45 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Aika huikean näköinen tuo Uncharted 4 kun katsoo tuota Gamersyden videota, eikä jotain Youtuben pakattua kökköä. Viidakko näyttää upealta, kuten myös Drake.

Kaikenlaisia yksityiskohtia joka paikka täynnä ja tuo grappling hook näyttää ihan kivalta, jos sillä on jotain kunnon käyttöä. Ylipäätään tuo kenttä näyttää siltä, että erilaisia lähestymistapoja on paljon aiempaa enemmän ja sniikkailuunkin kannustetaan.


Kyllähän tuo grafiikan puolesta helvetin hieno on, mutta ei kyllä itse pelaamisesta jaksa innostua. Tosin menihän tuo InFamouskin läpi pelkän graafisen hypen voimin.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: PlayStation 4 « Vastaus #728 : 07.12.2014 13:06 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili
Aika huikean näköinen tuo Uncharted 4 kun katsoo tuota Gamersyden videota, eikä jotain Youtuben pakattua kökköä. Viidakko näyttää upealta, kuten myös Drake.

Kaikenlaisia yksityiskohtia joka paikka täynnä ja tuo grappling hook näyttää ihan kivalta, jos sillä on jotain kunnon käyttöä. Ylipäätään tuo kenttä näyttää siltä, että erilaisia lähestymistapoja on paljon aiempaa enemmän ja sniikkailuunkin kannustetaan.


Kyllähän tuo grafiikan puolesta helvetin hieno on, mutta ei kyllä itse pelaamisesta jaksa innostua. Tosin menihän tuo InFamouskin läpi pelkän graafisen hypen voimin.

Joo, ei kyllä toi Uncharted kiinnosta pätkääkään, etenkään TLoUR:n jälkeen. TLoU:sissa putkijuoksumaisuus vielä menee, mutta kun pyöritään valtavassa viidakossa, niin luulisi, että niitä etenemisvaihtoehtoja olisi muutakin kuin se yksi kallionseinämä, jota pitkin joutuu hyppimään epärealistisesti eteenpäin. Irtoraajoja ja verenvuodatustakin on turha odottaa, mikä oli TLoU:sin suola.

The Orderiakaan en ymmärrä. Tusinaräiskintä nro. 12349, joka vain sijoittuu 1800-luvulle, joka on jo miljöönä sellainen ettei voisi vähempää kiinnostaa.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #729 : 07.12.2014 13:13 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
The Orderiakaan en ymmärrä. Tusinaräiskintä nro. 12349, joka vain sijoittuu 1800-luvulle, joka on jo miljöönä sellainen ettei voisi vähempää kiinnostaa.

Itseä kiinnostaa The Orderin miljöö, mutta tuo gameplay näytti suht perusräiskinnältä. TLoU-tason tarina ja ääninäyttely voisi toki pelastaa paljon.
Play-Asia
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #730 : 07.12.2014 13:38 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Uusi God of War tulossa myös. Sonykin on huomannut nipan strategian toimivan ja noita tuttuja sarjoja pusketaan ulos loputtomiin. Itse kyllä kyllästyin jo kolmannen osan kohdalla ja UC3'stakaan en jaksanut läpäistä.

Onneksi Bloodborne on tulossa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #731 : 07.12.2014 16:01 »
migge Jäsen Viestejä: 3 173 Basaaripisteet: 0 Profiili


Joku voisi laittaa nettiin vähän pidemmän pätkän pelikuvaa, kun kerran messuilla on 30 min pituinen demo pelattavissa. No ainakin kommentit ovat olleet varsin positiivisia.
Ai että. Mukavat Gears-vibat tulee kyllä tuosta.

Uncharted-materiaali laittaa vaan odottamaan Last of Usin jatko-osaa entistä kovemmin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #732 : 08.12.2014 11:58 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Joo, ei kyllä toi Uncharted kiinnosta pätkääkään, etenkään TLoUR:n jälkeen. TLoU:sissa putkijuoksumaisuus vielä menee, mutta kun pyöritään valtavassa viidakossa, niin luulisi, että niitä etenemisvaihtoehtoja olisi muutakin kuin se yksi kallionseinämä, jota pitkin joutuu hyppimään epärealistisesti eteenpäin. Irtoraajoja ja verenvuodatustakin on turha odottaa, mikä oli TLoU:sin suola.

En tiedä, että katsoitko edes koko videota, mutta ei tuota aluetta nyt hirveäksi putkijuoksuksi voi kuvailla, ainakaan koko aikaa. Erilaisia etenemisvaihtoehtoja on aika pirusti tuollakin alueella, missä tulitaistelu tapahtuu.

Enkä muutenkaan tajua koko ulinaa siitä, että joku peli olisi lineaarinen. Kaikkien pelien nyt ei vaan tarvitse olla mitään avoimen maailman pelejä. Se että onko joku peli lineaarinen tai ei, ei vaikuta paskan vertaa siihen onko peli hyvä. Kyllä se pelin hyvyys tulee ihan jostain muusta. Kenttäsuunnittelu voi silti olla hyvää, vaikka peli olisikin pääsääntöisesti lineaarinen.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #733 : 08.12.2014 12:28 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili
Joo, ei kyllä toi Uncharted kiinnosta pätkääkään, etenkään TLoUR:n jälkeen. TLoU:sissa putkijuoksumaisuus vielä menee, mutta kun pyöritään valtavassa viidakossa, niin luulisi, että niitä etenemisvaihtoehtoja olisi muutakin kuin se yksi kallionseinämä, jota pitkin joutuu hyppimään epärealistisesti eteenpäin. Irtoraajoja ja verenvuodatustakin on turha odottaa, mikä oli TLoU:sin suola.

En tiedä, että katsoitko edes koko videota, mutta ei tuota aluetta nyt hirveäksi putkijuoksuksi voi kuvailla, ainakaan koko aikaa. Erilaisia etenemisvaihtoehtoja on aika pirusti tuollakin alueella, missä tulitaistelu tapahtuu.

Enkä muutenkaan tajua koko ulinaa siitä, että joku peli olisi lineaarinen. Kaikkien pelien nyt ei vaan tarvitse olla mitään avoimen maailman pelejä. Se että onko joku peli lineaarinen tai ei, ei vaikuta paskan vertaa siihen onko peli hyvä. Kyllä se pelin hyvyys tulee ihan jostain muusta. Kenttäsuunnittelu voi silti olla hyvää, vaikka peli olisikin pääsääntöisesti lineaarinen.

Different strokes for different folks. Itse en saa minkäänlaisia kiksejä näistä elokuvamaisista peleistä, joita Uncharted edustaa pahimmillaan/parhaimmillaan näkökulmasta riippuen. Koko ajan tapahtuu jotain skriptattua paskaa, jotta pelaaja saisi kokea vähän väliä jonkin WOAH!-elämyksen. Uncharted 2:stakin jaksoin pelata johonkin kakkoskentään asti, koska peli muistutti enemmän elokuvaa kuin peliä. Ei kiinnosta.

Ja kuten sanoit, pelin hyvyys tulee jostain ihan muusta. Tästä on hyvä esimerkki The Last of Us, joka olisi hyvinkin voinut olla toinen Uncharted eri miljöössä, mutta erinomaisen pelattavuuden takia se ei sitä ollut. Sain lähes jokaisesta taistelutilanteesta sen WOAH!-elämyksen, koska homma oli niin aidonoloista - toisin kuin Unchartedissa. Toinen hyvä esimerkki on Resident Evil 4. Peli on yhtä putkea alusta loppuun, mutta pelattavuus on niin timanttista, ettei hommalla ole mitään väliä. Tämän lisäksi pelissä on jumalattomasti sisältöä, mikä parantaa uudelleenpeluuarvoa, jota putkijuoksuista harvoin löytyy. On löydettäviä aarteita, vaihtoehtoreittejä, joita ei välttämättä ole huomannut ensimmäisellä pelikerralla, on ampumarataa, on järjetön määrä aseita, joita voi muokata paremmiksi, jne.

Sitten on tosiaan nämä Tomb Raiderit ja muut paskapelit, joissa ei ole minkäänlaista sisältöä. Jokainen "pelaa" pelin tismalleen samalla tavalla läpi. Mielummin katson vaikka jonkin Indiana Jonesin.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #734 : 08.12.2014 13:45 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Enkä muutenkaan tajua koko ulinaa siitä, että joku peli olisi lineaarinen. Kaikkien pelien nyt ei vaan tarvitse olla mitään avoimen maailman pelejä. Se että onko joku peli lineaarinen tai ei, ei vaikuta paskan vertaa siihen onko peli hyvä. Kyllä se pelin hyvyys tulee ihan jostain muusta. Kenttäsuunnittelu voi silti olla hyvää, vaikka peli olisikin pääsääntöisesti lineaarinen.

Itseä ei putkijuoksumaisuus tai lineaarisuus sinänsä häiritse. Tiettyihin peleihin se on vain ainoa vaihtoehto. Sen sijaan Unchartedissa on häirinnyt kiipeilykohtaukset ja nämä juokse-kun-kaikki-räjähtää-ympärillä-ja-maa-putoaa-alta-ja-maailma-loppuu-kohtaukset. Mielummin voisi olla vaikka välipätkänä, kun niiden pelaamisesta ei saa mitään onnistumisen tunnetta.
Play-Asia
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #735 : 08.12.2014 13:54 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili Jep, UC-sarjana ja muut sen tyyliset pelit eivät kyllä kiinnosta pätkän vertaa. Sama katsoa elokuvia, sillä en saa mitään kicksejä siitä että juostaan putkea ja puolet asioista tapahtuu ympärillä itsestään ja scripattuna. Nykyajan syöpä peleissä, mutta ymmärrän kyllä miksi jotkut tykkäävät sellaisista. Vieläkin muistelen millaista jöötiä UC2 oli ja se muka sarjan paras osa.

Sitten myös paluu 30 fps:ään Last Of Usin kermaisen 60fps:n jälkeen tekee kipeää, mutta se oli odotettavissa, kun suurin osa juoksee pelkkien grafiikoiden perässä.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #736 : 08.12.2014 14:02 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Sitten myös paluu 30 fps:ään Last Of Usin kermaisen 60fps:n jälkeen tekee kipeää, mutta se oli odotettavissa, kun suurin osa juoksee pelkkien grafiikoiden perässä.

Ööö.. Vähän huono vetää tollasia johtopäätöksiä, kun pelin julkkariin on vielä vuosi ja tuo on jotain pre-alpha -matskua. Ihan täysin keskeneräistä. Ei olisi edes mitenkään mahdollista, että peli pyörisi 60fps tässä vaiheessa. Tuota pätkää tuskin oli edes tarkoitus näyttää ennen E3:ia, mutta näyttivät silti, vaikka olihan se arvattavissa että porukka ulisee jostain tälläisestä. Ei sillä, että tuo tuosta välttämättä nousee mutta vähän huono sanoa tässä vaiheessa. Olipahan sentään aivan täysin lukittu 30fps.


Itseä ei putkijuoksumaisuus tai lineaarisuus sinänsä häiritse. Tiettyihin peleihin se on vain ainoa vaihtoehto. Sen sijaan Unchartedissa on häirinnyt kiipeilykohtaukset ja nämä juokse-kun-kaikki-räjähtää-ympärillä-ja-maa-putoaa-alta-ja-maailma-loppuu-kohtaukset. Mielummin voisi olla vaikka välipätkänä, kun niiden pelaamisesta ei saa mitään onnistumisen tunnetta.

Noita nyt ei edes loppujen lopuksi ole paljoa ja ne on sentään paljon paremmin tehty kuin esim. Tomb Raiderissa, jossa ihan kaikki räjähteli/hajosi ympärillä koska pakko.


Ihan tarpeeksi ilmestyy niitä "oikeita pelejä", joita puristit voi sitten hakata muna pystyssä ja hehkuttaa, kuinka kaikki muut pelit on kuraa ja "elokuvamaisuus" tekee kaikesta automaattisesti paskaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia sanon minä. Välillä tekee mieli pelata jotain muuta ja välillä voi sitten haluta nauttia Unchartedin tyyppisistä peleistä. Ei se ole keneltäkään pois.


« Viimeksi muokattu: 08.12.2014 17:02 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #737 : 08.12.2014 14:11 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Noita nyt ei edes loppujen lopuksi ole paljoa ja ne on sentään paljon paremmin tehty kuin esim. Tomb Raiderissa, jossa ihan kaikki räjähteli/hajosi ympärillä koska pakko.

Uncharted 3:a taisin pelailla viimeksi ja siinä kyllä ehti ärsyttämään tuon tyyppiset kohtaukset. Ja vaikka niitä ei niin paljoa olisikaan, niin turhauttavaa kiipeilyä on sekin puolesta. Noissa kun ei tarvitse mitään, mutta tehdä kun vääntää tattia tiettyyn suuntaan ja naputella nappia. Ukko vetää automaattisesti seinästä seinään. Tämän lisäksi kun pelin toinen ainoa pelimekaniikka on perustylsä cover-räiskiminen, niin ei siinä paljoa pelaajana juhlita. Last of Us:ssa ei ollut vastaavanlaisia ongelmia. Erilaiset kohtaukset olivat tasapainossa, vaikeustasoa muokkaamalla sai toiminnasta haastavaa ja onnistumisen tunne oli läsnä.

Kuten Scarf sanoi, nämä toimisi paljon paremmin elokuvana. Tai miksei vaikka Telltale-tyyppisenä seikkailupelinä.

Ihan tarpeeksi ilmestyy niitä "oikeita pelejä", joita puristit voi sitten hakata muna pystyssä ja hehkuttaa, kuinka kaikki muut pelit on kuraa ja "elokuvamaisuus" tekee kaikesta automaattisesti paskaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia sanon minä. Välillä tekee mieli pelata jotain muuta ja välillä voi sitten haluta nauttia Unchartedin tyyppisistä peleistä. Ei se ole keneltäkään pois.
Juu, ei ole keneltäkään pois. Paskoja pelejä saa tehdä ja niitä on aina tehtykin. Ehkä enemmänkin on kyse siitä, kun porukka hehkuttaa tätä sarjaa. Lisäksi se kai on saanut jotain GotY-palkintojakin. Grafiikan puolesta voisi saadakin, mutta itse peli on samaa tasoa kuin Ubisoftin King Kong vuonna 2005.
Play-Asia
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #738 : 08.12.2014 14:13 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Last of Us:ssa ei ollut vastaavanlaisia ongelmia. Erilaiset kohtaukset olivat tasapainossa, vaikeustasoa muokkaamalla sai toiminnasta haastavaa ja onnistumisen tunne oli läsnä.

Kuten Scarf sanoi, nämä toimisi paljon paremmin elokuvana. Tai miksei vaikka Telltale-tyyppisenä seikkailupelinä.

Hyvin voi olettaa, että U4 on ottanut monin paikoin selvästi vaikutteita TLOU:sta, kun ohjaajakin on sama. Oli ihan selvästi nähtävissä tuossa demossakin. Kiipeily nyt on mitä on, mutta niin se on jokaisessa nykypelissä. Ei porukka nykyään jaksaisi enään mitään alkuperäisen Tomb Raiderin tyylistä kiipeilyä, jossa jokainen hyppy on laskelmoitu, jännittävä ja potentiaalien kuolema hahmolle. Tai ehkä jaksaisi, mistä sen tietää. Jostain syystä kehitys nyt vaan on kehittynyt siihen suuntaan, että ei tarvitse edes painaa nappia että hahmo pitää kiinni kielekkeestä.


« Viimeksi muokattu: 08.12.2014 14:19 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #739 : 08.12.2014 14:15 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Hyvin voi olettaa, että U4 on ottanut monin paikoin selvästi vaikutteita TLOU:sta, kun ohjaajakin on sama. Oli ihan selvästi nähtävissä tuossa demossakin.

Toivotaan. Kyllähän tuon näköistä peliä mielellään pelailisi ja jaksaa jonkin aikaa vaikka olisikin ihan paska.
Play-Asia
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #740 : 08.12.2014 14:23 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Tuli myös mieleen vihollisten vaihtelevuus, joka yksinkertaisesti puuttuu monesta pelistä. Vastustajat ovat 99-prosenttisesti niitä tylsiä ihmishahmoja, jotka räiskivät pelaajaa aseilla. Ei niitä samoja vihuja vain jaksa loputtomiin ammuskella. On aika epätodennäköistä, että esim. Unchartedissa tulisi vastaan jotain TLOU:n kaltaisia clickereitä, runnereita tai bloatereita. Resident Evil 4:n vaihtelevista vihuista puhumattakaan. Toinen tekijä ovat bossit, jotka ovat todella tylsiä näissä "realistisissa" peleissä. Ihmishahmosta on vaikea väsätä kovinkaan kummoista bossia, jos pelissä ei ole mukana mitään yliluonnollisia elementtejä (vrt. esim MGS-pelit, joiden bossit ovat yleensä olleet parhaasta päästä).

Eli lopulta sisältö on juurikin sitä paikasta A paikkaan B juoksemista, kun sciptattuja asioita tapahtuu siinä välissä. Ei siinä kohtaa graafinen loisto enää paljoa vaakakupissa paina.

Ei porukka nykyään jaksaisi enään mitään alkuperäisen Tomb Raiderin tyylistä kiipeilyä, jossa jokainen hyppy on laskelmoitu, jännittävä ja potentiaalien kuolema hahmolle. Tai ehkä jaksaisi, mistä sen tietää. Jostain syystä kehitys nyt vaan on kehittynyt siihen suuntaan, että ei tarvitse edes painaa nappia että hahmo pitää kiinni kielekkeestä.

Tämän takia pitääkin olla helvetin kiitollinen, että meillä on From Software ja Souls-pelit sekä tuleva Bloodborne. Onnistumisen tunne voittaa nämä scriptatut kohtaukset joka kerta.


« Viimeksi muokattu: 08.12.2014 14:29 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Re: PlayStation 4 « Vastaus #741 : 08.12.2014 14:41 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili
Ei porukka nykyään jaksaisi enään mitään alkuperäisen Tomb Raiderin tyylistä kiipeilyä, jossa jokainen hyppy on laskelmoitu, jännittävä ja potentiaalien kuolema hahmolle. Tai ehkä jaksaisi, mistä sen tietää. Jostain syystä kehitys nyt vaan on kehittynyt siihen suuntaan, että ei tarvitse edes painaa nappia että hahmo pitää kiinni kielekkeestä.

Eipä varmaan. Siis maksaisin mitä tahansa että saisin alkuperäisen Tomb Raiderin tapaisen Tomb Raiderin vielä joskus. Pari viikkoa sitten pelasin Tomppa kakkosen läpi ekan kerran ja omasta mielestäni reippaasti parempi peli kuin yksikään noista uusista juuri siitä syystä, että jokainen hyppy on laskelmoitu ja potentiaalinen kuolema.

Automaattiset ohjaukset, scripatut kohtaukset, minimaalinen haaste ja jatkuvat checkpointit kyllä osaavat pilata nykyään joka toisen pelin, mutta minkäs teet kun pelaamisesta on tullut koko kansan harrastus ja keskivertokuluttaja on totaalinen vajari. En syytä pelintekijöitä siitä että haluavat tehdä rahaa, vaan typeriä kuluttajia. Niin elitistiseltä kuin se kuulostaakin, niin keskivertopelaaja on totaalinen idiootti eikä osaisi kirjautua edes tänne foorumille, kuten suurin osa minkä tahansa tuotteen kuluttajista. Jokaisen pitäisi olla joskus töissä asiakaspalvelussa, niin pystyy hahmottamaan ihmisen loputtoman tyhmyyden.

Ei minua haittaa että tulee automatisoituja ja helppoja pelejä, vaan se että kaikki pelit ja pelisarjat yksitellen menevät siihen samaan suuntaan hitaasti ja varmasti.
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #742 : 08.12.2014 16:55 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Siis maksaisin mitä tahansa että saisin alkuperäisen Tomb Raiderin tapaisen Tomb Raiderin vielä joskus. Pari viikkoa sitten pelasin Tomppa kakkosen läpi ekan kerran ja omasta mielestäni reippaasti parempi peli kuin yksikään noista uusista juuri siitä syystä, että jokainen hyppy on laskelmoitu ja potentiaalinen kuolema.

Pitäisi jossain vaiheessa kahlata kaikki alkuperäiset Tompat läpi pitkästä aikaa. Varmaan viistoista vuotta, kun olen viimeksi pelannut kunnolla noita PS1:n Tomppia. Saisi tulla PS4:lle se huhuttu kunnon PC-tyylinen emulaatio*, niin voisi ottaa tavoitteeksi.

Ja ne musat <3



*eli siis oikeasti nostaa sen pelin resoluution ylös, kuten nuo PC:llä yleisesti käytetyt emulaattorit.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #743 : 08.12.2014 17:23 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tomb Raider 4 on paras TR. Huhhuh, vanhat Tombit on kyllä niin mahtavia pelejä. Tosin Anniversary ja Legendkin maistui (edit. Piti sanoa Underworld eikä Legend, nimittäin Underworld oli myös hyvä Tomb Raider, liian lyhyt vain eikä  vanhojen Tombien tasolla. Legendkin oli ihan hyvä, mutta ei kunnon Tomb Raider)  2013 TR oli audiovisuaalisesti huikea, mutta paska peli.

Unchartedit ovat ristiriitaisia, niissä on crushing-vaikeusasteella (lähinnä ykkösessä ja kolmosessa) paljon todella hyvää pelattavaa, mutta aivoton "tasoloikka" on hirveää tylsää skeidaa ja puzzlet samaa tylsää ajanhukkaa kuin tasoloikkakin.


« Viimeksi muokattu: 08.12.2014 18:05 kirjoittanut Cyrus »
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #744 : 08.12.2014 18:37 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Itelläkin on ollut eka Tomppi tulilla ja helposti tota jaksaa pelailla edelleen. Pelit olivat hyviä silloin ysärillä ja ne ovat hyviä edelleen. Toki kontrollit vaativat hieman totuttelua aluksi, kun on tottunut sulavimpiin kontrolleihin nykymaailmassa, mutta pelaaminen on sujuvaa kunhan ne on ottanut haltuun. Pelaaminen on huomattavan palkitsevaa ja rujoissa luolissa pyöriminen on tunnelmallista.

Monesti puhutaan, että tietyt pelit ovat vanhentuneita, vaikka ne otettiin aikanaan hyvin vastaan ja keräsi hehkutusta. Tämä vähän ihmetyttää, sillä sama pelihän siellä on edelleen ja pelin pelaaminen sujuu loistavasti, kunhan totuttelee taas sen ajan kontrolleihin.
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #745 : 09.12.2014 09:57 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Monesti puhutaan, että tietyt pelit ovat vanhentuneita, vaikka ne otettiin aikanaan hyvin vastaan ja keräsi hehkutusta.
Juuri tässä viime viikolla mietin, kuinka ennen pelit tuntuivat niin paljon realistisemmilta kuin nykyään. Nykypelit näyttävät hyviltä ja realistisilta, mutta ne eivät tunnu siltä enää samalla tavalla, (poislukien ehkä raskaan sarjan simulaattorit). Ennen karu grafiikka ja tekniikan rajat pistivät mielikuvituksen laukkaamaan. Se, mitä peli ei kyennyt piirtämään ruudulle, kuviteltiin itse loppuun. Nykypelien kanssa tuota ei enää tarvitse tehdä, koska pelit näyttävät jo varsin todelta, ja pelaamisesta on tullut enemmänkin suorittamista.

Rajoitukset ruokkivat mielikuvitusta. Parhaat pelit on tehty legopalikoista.

Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #746 : 09.12.2014 16:02 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili

36min pelikuvaa PSX:stä.


Edit:

Pelaaja on kyllä ihan käsi...


Edit2:
Uusi video, kun vanha poistettiin


« Viimeksi muokattu: 10.12.2014 10:33 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #747 : 10.12.2014 10:18 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
36min pelikuvaa PSX:stä.


Edit:

Pelaaja on kyllä ihan käsi...
Mikäs peli tuossa oli kyseessä, kun video on poistettu?

Btw. onko täällä kukaan Driveclubin omistaja testaillu peliä tuon weather-päivityksen jälkeen. Aika huikean näköisiä giffejä oli GAF:ssa.

Play-Asia
tallennettu
Vs: PlayStation 4 « Vastaus #748 : 10.12.2014 10:23 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ei hitto, vanhan ajopelifanin viisari kyllä väräjää nyt!  :o
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: PlayStation 4 « Vastaus #749 : 10.12.2014 10:32 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
36min pelikuvaa PSX:stä.


Edit:

Pelaaja on kyllä ihan käsi...
Mikäs peli tuossa oli kyseessä, kun video on poistettu?

Btw. onko täällä kukaan Driveclubin omistaja testaillu peliä tuon weather-päivityksen jälkeen. Aika huikean näköisiä giffejä oli GAF:ssa.
http://a.pomf.se/ahcbuh.gif
http://a.pomf.se/mzeeim.gif


The Order: 1886. Sama video:



Off screen pelikuvaa, mutta tosiaan ihan hyvän pituinen pätkä. Pelaaja vaan on ihan käsittämättömän huono, tekee lähinnä pahaa katsoa välillä..


Driveclubia olisi ollut ihan kiva päästä testaamaan noitten sääefektien kanssa, mutta ei nyt voi kun en peliä just omista. Alun verkko-ongelmatkin on vissiin korjattu, joten nyt peli on vissiin toimii niinkuin pitääkin. Epikään ei visisin sitä PS4 + GTAV -bundlea hommannut silloin?


Edit:
Pakko postata pari giffiä lisää, kun näyttää niin hyvältä:

Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 10.12.2014 14:33 kirjoittanut despire »
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 ... 40
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines