Vieläkin ihmetyttää tämä, miten paljon ps4 imee kovotilaa peliensä kanssa. Onko se bluray-systeemi oikeasti niin paska ja hidas, että jokaisen pelin pitää asentaa kymmeniä gigoja tavaraa toimiaakseen kunnolla? Ostin tuossa uuden pelin, mutta kas kummaa, kun ei voi pelata ennen kuin poistan kovalevyltä 30 gigaa tavaraa pois. Minulla on asennettuna tällä hetkellä vain muutama peli, joita pelaan säännöllisesti. Bloodborne, Dark Souli, Codit, Diablo ja pari muuta, mutta ei vaan tilata. En ole edes ladannut mitään ps+ pelejä, mutta silti ei tila riitä mihinkään kun aina menee joka peliin kymmeniä gigoja ja patchit päälle. Millä molon perseenreiällä tuon kovalevyn on tarkoitus riittää yhtään mihinkään, ilman että saa koko ajan olla poistamassa ja asentamassa pelejä uudestaan. Ihan käsittämättömän systeemi. Eihän se ps3:lla tarvinnut mitään tällaisia asennuksia läheskään samalla tavalla.
Jokainen peli asentuu kokonaan kovolle. Eli jos sulla on jotain pelejä, joita olet vaan testannut ja myynyt, on nekin vielä kovolla. Kyllähän sinne pitäisi varmasti 10 peliä mahtua yhtäaikaa, kun ne varmaan vie keskimäärin sen 30 gigaa. Itse olen aina poistellut pelit, jotka olen myynyt tai pelannut läpi.