Re: Pokemon
« Vastaus #66 : 13.11.2013 11:33 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Itsellä lasissa noin 60 tuntia ja Champion kellistyi juuri. Vähän hassu osahan tämä on siinä mielessä, ettei tarinan pelaaminen ole haastanut kertaakaan, mutta onneksi tuo nettipuoli ja pelin pelaamisen yleinen miellyttävyys ovat sitä luokkaa, että fokuksen voi huoletta heittää muualle. Mullakin on tuo PW vienyt tunteja Poksulta, mutta tasaiseen tahtiin olen silti tämänkin pelin pariin palannut. Toistaiseksi on vain yksi tiimi tikkiin treenattuna, eikä sitä ole mietitty sen enempää kuin että lempparielukat matkan varrelta mukaan. On siellä jo hyvän taktiikan varaa ja vahvoja kykyjä, mutta mitenkään optimista ei varmasti voida puhua. Joitakin mielenkiintoisia pokemoneja on sivussa jemmassa, eli toista pidemmälle mietittyä porukkaa voisi alkaa koulimaan. Lisäksi keräily ja treidaus kiinnostaa edelleen.
Makeinta tähän mennessä oli ehkä se, kun otin lokaalia battlea kotimatkalla lähijunassa. Fiilis on aika siisti kun tietää, että joku täysin tuntematon istuu mahdollisesti hyvinkin lähellä antamassa mun pokemoneille runtua.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #68 : 13.11.2013 11:48 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Makeinta tähän mennessä oli ehkä se, kun otin lokaalia battlea kotimatkalla lähijunassa. Fiilis on aika siisti kun tietää, että joku täysin tuntematon istuu mahdollisesti hyvinkin lähellä antamassa mun pokemoneille runtua.
Joo, itse juna-asemalla otin myös matsia jonkun täysin tuntemattoman kanssa. Junassa oli myös huvittavaa kun joka toisessa penkissä joku tyyppi istui 3DS:n kanssa pelaamassa Pokemonia. Tuli ainakin street passeja. Harmi ettei tässä pelistä niistä ole juuri hyötyä.
Kannattaa muutent osiaan rekisteröidä se oma kasetti sinne pokemon.gl:ään. Näet sieltä omat achiementit pelistä ja voi ostaa pokemaileilla tavaroita. Pokemaileja saa kun vaihtelee pelaajien kanssa pokeja. Ostin just Rare candyja sieltä peliini yli 50kpl, mikä nopeuttaa entisestään Pokemonien kasvattelua. Riittää että säätää EV:t yms. kuntoon ja levelittää sekunnissa noilla karkeilla.
Joo, street passeissa on kyllä trendi näkyvissä: lähes jokainen vastaantulija on pelannut viimeksi Pokemonia. Tai sitten System Settingsiä.
Pitääpä tsekkaa tuo rekkaus, en tiennytkään että siellä voi hyödyntää pokemaileja. Niitä onkin jo vino pino.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #72 : 16.11.2013 13:36 »
tallennettu
Vs: Pokemon
« Vastaus #86 : 17.11.2018 23:38 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu