Vs: Retrotopic
« Vastaus #65 : 05.06.2012 22:35 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #73 : 06.06.2012 14:59 »
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
« Vastaus #77 : 06.06.2012 19:57 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #85 : 08.06.2012 16:23 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Mulla tulee kaikki pelit pelkässä kasettimuodossa. Olisihan CIB tosi kiva, mutta eipä ollut juuri tarjolla järkeviin hintoihin missään pelissä.
Eikä mulla kyllä olisikaan säilytystilaa noille pahvilootille..
Itsekin mietiskelin tuota lähestymistapaa, mutta päädyin kuitenkin siihen, että koetan parhaani mukaan hankkia pelit kompliitteina. On siinä kuitenkin ihan eri fiilis, ja sen verran vissiin löytyy keräilijää sisältä. Toki, jos on jotain uskomattoman harvinaisia pelejä taikka muuta, mitä on vain pakko päästä pelaamaan, niin peli-ilo tulee ensin ja kasetitkin saattavat käydä. Ainakin väliaikaisesti.
Boksien kunto vaihtelee sekin paljon, kun joutuu tasapainottelemaan hinnan, laadun ja oman satsaushalun välillä. Noissa omissa on nyt DKC2 lähes uudenveroinen ja Yoshi paria tarraa lukuunottamatta todella hyväkuntoinen, mutta pari muuta taas ovat vähän vaatimattomammassa kunnossa. Eka DKC itse asiassa vähän vahingossa, kun heitin läpällä tarjouksen jonka en uskonut menevän läpi, ja sitten se meni. Lähti siis todella halvalla, ja manuaali sekä inlay löytyy, mutta itse boksin kunto on vähän heikompi kuin mitä haluaisin. Oh well.
Niin, ja siksikin noihin kehtaa satsata vähän enemmän, kun tarkoitus ei ole mitään kymmenien pelien kokoelmaa hankkia. Ainoastaan itselle tärkeimmät plus muutamat mielenkiintoiset/arvostetut tapaukset. Tiivis ja siisti setti.
tallennettu
« Vastaus #89 : 08.06.2012 17:00 »
tallennettu