Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Street Fighter IV -julkaisu: 20.02.2009
  • King of Fighters XII -julkaisu: 28.07.2009
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 20
Tulostusversio
Aihe: Se pakollinen mättöpeliketju.  (Luettu 193194 kertaa)
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #210 : 18.02.2008 13:36 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Niin siis SFIV on 3D, eli miten sitä voi verrata johonkin KOFFIN HD-spriteihin? Tottakai KOF vetää rispektipisteet siitä.

Pointtini oli, että SFIV ei tuolta paremmalta varmaan voisi edes näyttää. Välillä saa hieroa silmiään, kun tuntuu, että elävää maalaustahan tässä katsoo eikä peliä. Animaatiot ovat todella old-school kamaa, mutta juurilleen päinhän peli tarkoituksella meneekin.

Lainaus
Tämä tönkköys ei tule ikinä pääsemään 3rd Striken tasolle ulkoasultaan. Eikä kyllä varmaan millään muullakaan osa-alueella, onhan tuo näköjään yhtä hidas kuin SFII ja vielä samoilla hahmoilla. <°))KIINNOSTUSLAHNA)))><

Nyyh. Kumpikohan olisi myynyt enemmän ja toiminut paremmin sarjan henkiinherättäjänä? Suosituimman taistelupelin alkuperäinen roster ja grafiikkatyyli, vai joku SF:4rd strike fanipalvelu sadalla hahmolla ja animehomoilla??

Ja mitä olen 3rd-Strike matsivideoita katsonut niin aikamoista Tekkeniähän se on. Yhdellä kombolla suurin osa enkuista vittuun ja niin edelleen. Ei hyvä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #211 : 18.02.2008 16:10 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja mitä olen 3rd-Strike matsivideoita katsonut niin aikamoista Tekkeniähän se on. Yhdellä kombolla suurin osa enkuista vittuun ja niin edelleen. Ei hyvä.

 :(
"You must never hesitate!"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #212 : 18.02.2008 16:41 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili

Nyyh. Kumpikohan olisi myynyt enemmän ja toiminut paremmin sarjan henkiinherättäjänä? Suosituimman taistelupelin alkuperäinen roster ja grafiikkatyyli, vai joku SF:4rd strike fanipalvelu sadalla hahmolla ja animehomoilla??

Ja mitä olen 3rd-Strike matsivideoita katsonut niin aikamoista Tekkeniähän se on. Yhdellä kombolla suurin osa enkuista vittuun ja niin edelleen. Ei hyvä.

Umm... öhh...  :???: ... m.. m.. mi-täh?

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä peli myy, tai "herääkö sarja uudelleen henkiin" (tätäkö 3rd Strike ei ole sitten tehnyt yhdeksän vuoden aikana?).

Mutta kun Capcom laittaa Street Fighter -nimikkeen perään numeron 4, niin silloin sarjan olisi parempi mennä eteenpäin, eikä palata johonkin vitun kivikautiseen SF2:seen hahmoiltaan ja pelattavuudeltaan. Puhumattakaan ulkoasusta, joka on 3d:tä (vieläpä rumaa sellaista, makusi on vain perseestä), hahmot ovat jotain laarditankkeja, jotka leijuu ilmassa, eikä pelissä ole tietoakaan 2d-pelien tarkkuudesta, joka ei todellakaan korostu millään överiksi vedetyillä superefekteillä.

Mitä tulee asiantunteviin kommentteihisi 3rd Stikestä, niin keskustellaan uudestaan, kun olet pelannut peliä tuhat tuntia. Tai no, sanotaan kaksi tuhatta.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #213 : 18.02.2008 17:15 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili


Kai mulla on vaan paska maku, mutta minusta tuo on yksi helvetin hieno peli.

Ja oletko lukenut kehittäjien kommentteja pelistä? Ideanahan on herättää suuren yleisön mielenkiinto sarjaa kohtaan ja tehdä siitä mahdollisimman helppo aloittelijoille. Minua peli kiinnostaa juuri tämän takia, sillä enpä ole Street Fightereitä montaa tuntia pelannut. Klassinen rosterikin näyttää paljon houkuttelevammalta kuin 3rd-striken friikit.

Mutta sähän voit sahata sitä kolmatta iskua vaikka sitten SFV:hen asti.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #214 : 18.02.2008 17:30 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili
Klassinen rosterikin näyttää paljon houkuttelevammalta kuin 3rd-striken friikit.

Mutta sähän voit sahata sitä kolmatta iskua vaikka sitten SFV:hen asti.

Niin, sehän onkin reilua, että 3rd Strike -fanit, ne sarjan tällä hetkellä suurimmat tukijat, jätetään huomiotta pudottamalla suurin osa lempihahmoista pois.

Q, Oro ja Hugo - hahmot, joiden pelityyleistä olen nauttinut kaikkein eniten. Näissä "friikeissä" on enemmän sielua, kun jossain geneerisissä blondibodaaja-Abeleissa. 3rd Striken hahmokaarti on pelattavuudeltaan helvetin monipuolinen, millä on paljon enemmän merkitystä, kuin jollain ulkonäöllä. Ei olisi varmastikaan ollut mahdotonta siirtää 3s:n rakastetuimpia hahmoja ja muokata niitä amerikkaisten läskiperseitten mieleen.

Ja voi kyllä, pelaisin 3rd Strikeä vaikka koko loppuelämäni, jos Live-skene olisi vielä voimissaan. Maailmalla 3s ei tule kuitenkaan kuolemaan vielä ainakaan toiseen 9 vuoteen, ellei Capcom sitten tee pelille kunnon vastinetta. Iätön peli.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #215 : 18.02.2008 23:51 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili Arcti Chargen porukoiden kanssa menossa Nettinyrkki niminen testausmielessä pidettävä Tekken DR online turnaus.

Jos jotain kiinnostaa niin Acen foorumeiden turnaukselle omistetusta ketjusta löytyy infoa ja videomatskuakin ladattavaksi.

http://www.arctic-charge.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=469&start=0
"You must never hesitate!"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #216 : 19.02.2008 08:43 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kyllähän tuohon nelosen rosteriin mahtuu vielä vaikka kymmenen dudea. Enkä pane ollenkaan pahakseni "normaalin" näköisiä hahmoja. Mieluummin niitä katselee kuin Guilty Gearin transuja ja noitia.

Ja veikkaan, että ainakin osa kolmannen iskun hahmoista palaa ainakin otteiltaan jonkun hahmon muodossa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #217 : 19.02.2008 15:02 »
Neonomide Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ideanahan on herättää suuren yleisön mielenkiinto sarjaa kohtaan ja tehdä siitä mahdollisimman helppo aloittelijoille. Minua peli kiinnostaa juuri tämän takia, sillä enpä ole Street Fightereitä montaa tuntia pelannut. Klassinen rosterikin näyttää paljon houkuttelevammalta kuin 3rd-striken friikit.

Minä en ikinä päässyt third strikeen sisään, vaikka olen aina ollut täysi SF-loney ja ihmiset tietävät sen. Ärsyttää vaan tuoda sitä esille kun kyseessä on sellainen tappelupelien ukkoylijumala ettei mitään rajaa.

Olisikohan liittynyt Alpha-sarjan kikkojen puuttumiseen ja parryamisen opetteluun, ehkä myös "liian" hyvään animaatioon – itse yhä pelaan mieluiten Alpha ykköstä/kolmosta ja Turbo/super turbo -settiä, pitäkää sitten kalkkiksena ihan vapaasti.

Nelonen näyttää herkulta, mutta mitä tapahtui kun Soul Calibur kolmosesta haluttiin tehrä alloittelijaystävällisempi? Aivan.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #218 : 19.02.2008 15:11 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Eh eikös Soul Calibur 3 kussut kehitysaikataulun (bugien) ja epäolennaisuuksiin keskittymisen johdosta? Ja miten siitä yritettiin tehdä aloittelijaystävällisempi kuin kakkosesta??
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #219 : 19.02.2008 18:09 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Sori, mutta kaksi erikoisliikepalkkia energiapalkin lisäksi ei kuulosta kovin aloittelijaystävälliseltä, sanoi joku japsikehittäjä mitä hyvänsä. Kuulostaa pahasti siltä, että koitetaan saada kelkkaan sekä HC-pelaajat että aloittelijat, mutta tapojen miettimiseen ei olla kulutettu lainkaan aikaa.

Ei mulla henk. koht. mitään SF4:n ulkomuotoa vastaan ole, mutta sen olisi voinut tehdä lähemmäksi sitä teaseriä muste-efekteineen. Ei olisi ollut mikään mahdoton kikka. En mä tietty peliä ulkomuodon vuoksi kokeilematta jätä.

Täytyy vaan todeta, että SF2 HD Remixissä näyttää olevan paljon selkeämmät tavoitteet. Helpompi SF2 (löysemmät inputit, 360 motionit pois jne.) korkealaatusemmilla spriteillä.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #220 : 24.02.2008 22:09 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Eh eikös Soul Calibur 3 kussut kehitysaikataulun (bugien) ja epäolennaisuuksiin keskittymisen johdosta? Ja miten siitä yritettiin tehdä aloittelijaystävällisempi kuin kakkosesta??
Taisi kusta eniten siitä syystä, ettei sitä käyty testauttamassa pelihalleissa Japanin supergeek pelaajilla, jotka varmasti löytävät suurimman osan hiomista vaativista jutuista (ainakin ne pahimmat huorausliikkeet), vaan se julkaistiin uudistuksineen kaikkineen suoraan konsoleilla.

Lainaus
Kai mulla on vaan paska maku, mutta minusta tuo on yksi helvetin hieno peli.
Ei, kyllä sulla on vaan paska maku. Ei tuon teknisessä puolessa ole sinänsä mitään valitettavaa, mutta nuo hahmot nyt vaan on niin helvetin rumia, ettei mitään rajaa. Mieluummin sitten katsoo niitä Guilty Gearin transuja kuin tuollaisia lähinnä neanderdalin ihmisiä muistuttavia Downin syndroomasta kärsiviä steroidihirmuja.

Ja Guilty Gearista puheen ollen, en nyt ainakaan noissa viestin kirjoittamisen aikana näkyvissä viesteissä nähnyt mainintaa tästä. Eli (ainakin) Pleikka 3:lle (ja mistä sen tietää, ehkä myös Bökälle jossain välissä, tosin PS3-versiosta on vain ollut mainintaa tähän mennessä) on tulossa uusi 2d-taistelupeli Arc Systemsiltä nimeltään BlazBlue, joka on pitkästä aikaa täysin uusi "jatko-osa" (henkinen, jos ei muuten) Guilty Gearille. Nyt kun Street Fighter 4:kin mentiin raiskaamaan hirveillä 3d-graffoilla, niin tästä taitaa tulla ensimmäinen kunnon 2d-HD-graffoilla varustettu mättöpeli PS3:lle. Toivottavasti on yhtä hauska pelata kuin GGX2.

EDIT: Videota:

http://www.youtube.com/watch?v=QiXL6NWzVXM

Hahmojen nimet ovat ainakin säilyneet ihailtavan typerinä (Ragna=the=Bloodedge...  :rollaus: )


« Viimeksi muokattu: 25.02.2008 01:20 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #221 : 25.02.2008 09:54 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Ei, kyllä sulla on vaan paska maku. Ei tuon teknisessä puolessa ole sinänsä mitään valitettavaa, mutta nuo hahmot nyt vaan on niin helvetin rumia, ettei mitään rajaa. Mieluummin sitten katsoo niitä Guilty Gearin transuja kuin tuollaisia lähinnä neanderdalin ihmisiä muistuttavia Downin syndroomasta kärsiviä steroidihirmuja.






Lainaus
Guilty Gearille. Nyt kun Street Fighter 4:kin mentiin raiskaamaan hirveillä 3d-graffoilla, niin tästä taitaa tulla ensimmäinen kunnon 2d-HD-graffoilla varustettu mättöpeli PS3:lle.

KOFXII?

Ja Street Fighter IV on nimenomaan teknisesti aika vaatimaton verrattuna kilpailijoihinsa. Eli tyylillä se vakuuttaa jos vakuuttaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #222 : 25.02.2008 10:54 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Ei tuossa SF4:n tyylissä ole mitään vikaa. Sarjakuvamainen liioiteltu tyyli > visual kei anime. Aina. Kunhan pelimekaniikka olisi tältä vuosituhannelta, odottaisin peliä innolla. Pitää kai käydä arcade-versiota testaamassa, kunhan sellaisen julkaisevat. Ostoslistalla sen sijaan odottelee SC4 ja DOA5. Rlz!
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #223 : 25.02.2008 11:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Heh SC4 vie virtuaalihorot aivan uusiin ulottuvuuksiin. Saa nähdä jääkö uusi DoA:kin jalkoihin.

Tekken 6 is still the king kunhan korjaisivat vain sen broken bouncen :???:

Lawikin ajoi partansa! (On se customissa)

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #224 : 25.02.2008 12:14 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tekken 6 on kyllä osgastisen mahtava.

Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #225 : 25.02.2008 12:28 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Tekken 6 on kyllä osgastisen mahtava.

Tarkoitat kai OMGastisen mahtava?

Lainaus

Hehhah tämänkö pitäisi vielä kiinnostaakin? GG/Disgaea PS2-efektit *check* Ja henkinen jatko-osa tosiaan kun Sol, Ky ja Potemkin ovat päässeet mukaan naamiaisasut päällä. On kyllä mahottoman hieno no ei.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #226 : 25.02.2008 12:46 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Hehhah tämänkö pitäisi vielä kiinnostaakin? GG/Disgaea PS2-efektit *check* Ja henkinen jatko-osa tosiaan kun Sol, Ky ja Potemkin ovat päässeet mukaan naamiaisasut päällä. On kyllä mahottoman hieno no ei.
[/quote]

Taistelusysteemin kannalta tuo kiinnostaa paljon enemmän kuin SF4, mutta hahmot, kentät ym. näytti paskalta. GG:ssäkin oli aivan liikaa niitä paskoja friikkejä, jonka takia sitä ei jaksanut hirveästi pelata. Sol Badguy oli ainoa todella hyvä hahmo :<. Musiikki vaikuttaisi olevan edelleen yhtä rlzia kuin Guilty Geareissakin.

E: Pitäisi nähdä kunnon HD-videota tuosta niin saisi vähän paremman kuvan miltä se oikeasti näyttää.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #227 : 25.02.2008 13:00 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kyllä tuotakin varmasti pelaa kuten GG:tä, mutta odotus on aika nollissa. GG:ssä tuli käytettyä lähinnä Solia, Baikenia, Faustia ja Chip Zanuffia (parhauden nopeushuipennus).

Chip vs Chip matsit ovat jääneet legendoina historiaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #228 : 25.02.2008 15:47 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
Sol Badguy oli ainoa todella hyvä hahmo
Sol Badguy oli pelin pahin huoraushahmo, ei sillä tarvinnut osata pelata. Muut hahmot vaativat jo hieman taitoakin, jos niillä halusi saada jotakin aikaiseksi (osa enemmän kuin toiset). Usein ne pahimmat friikit olivat niitä hankalimpia hahmoja hallita eikä niillä pwnattu ketään ilman harjoittelua.

Lainaus
GG/Disgaea PS2-efektit *check*
Kannattaa varmasti huonolaatuisen youtube-videon perusteella arvioida yhtään mitään. Mitä nyt on ennakoita lukenut AOU:n previkkaversiosta, niin tuota on kyllä luonnehdittu seuraavaksi askeleeksi 2d-graffojen suhteen. Taitaa vaatia sen 30-40+'' HD-ruudun nokan eteen, ennen kuin tuota voi kunnolla arvostaa.


Ja mitäs vikaa Sorassa on? Eihän tuo mikään persoonallisuuden huipentuma ole, mutta kivan näköinen piirros kuitenkin. Nomura on helvetin taitava piirtämään oman tyylisnä mukaisia hahmoja. Nyyh, jos et pidä hänen japanilaiselle animelle tyypillisemmästä tyylistä. Minä pidän. Sora sentään näyttää normaalilta naamaltaan (mitä nyt hiukset ovat piikikkäät...) eikä häntä ole noudettu 10 000 vuoden päästä menneisyydestä. Nomuran hyvin piirrettyä KH-taidetta katsoo mieluummin kuin SF:n Tosi Miehiä & Naisia.

Lainaus
KOFXII?
Tullaan julkaisemaan vasta 2009, BlazBluella on ehkä mahdollisuus ilmestyä kauppojen hyllyille (ainakin Japanissa) jo tämän vuoden puolella.

Lainaus
Ja Street Fighter IV on nimenomaan teknisesti aika vaatimaton verrattuna kilpailijoihinsa.
SFIV näyttää niin hyvältä kuin se voi noin oksettavan tyylin kanssa näyttää. HD-resoluution ansiosta kaikki näyttää skarpilta, tuossa ainoassa tähän mennessä paljastetussa kentässä on kivasti yksityiskohtia ja hahmotkin näyttävät sinänsä ihan hyviltä (käytetty tyyli saa edelleen lähinnä kakomisreaktioita aikaiseksi). VF, Tekken ja SC yrittävät näyttää edes jollain tapaa realistiselta ("tyyliteltyä realismia") - joskin SCIV:n naishahmojen rinnat ovat jo niin suuret, että ne uhmaavat kaikkia fysiikan lakeja - siinä missä SFIV käyttää sarjakuvamaista tyyliä. Ei sille ole tällä hetkellä mitään vertailukohdetta.


« Viimeksi muokattu: 25.02.2008 17:41 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #229 : 25.02.2008 17:43 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Lainaus
Sol Badguy oli ainoa todella hyvä hahmo
Sol Badguy oli pelin pahin huoraushahmo, ei sillä tarvinnut osata pelata. Muut hahmot vaativat jo hieman taitoakin, jos niillä halusi saada jotakin aikaiseksi (osa enemmän kuin toiset). Usein ne pahimmat friikit olivat niitä hankalimpia hahmoja hallita eikä niillä pwnattu ketään ilman harjoittelua.
Luonnollisesti puhuin nyt ainoastaan hahmoista hahmoina. En siitä miten niillä pelataan.

Lisätään vielä, että kuten muissakin mätöissä, on GG:ssäkin omat hahmonsa joilla on helppo aloittaa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että niillä pärjäisi huoraamalla/rämpyttämällä osaavaa pelaajaa vastaan.


« Viimeksi muokattu: 25.02.2008 19:43 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #230 : 25.02.2008 20:10 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Lainaus
Sol Badguy oli ainoa todella hyvä hahmo
Sol Badguy oli pelin pahin huoraushahmo, ei sillä tarvinnut osata pelata. Muut hahmot vaativat jo hieman taitoakin, jos niillä halusi saada jotakin aikaiseksi (osa enemmän kuin toiset).

Mitä helkkaria oikein höpiset ja mihin oikein perustat tämmöisen heiton? Sol ei nimittäin missään GGX2:n versiossa ole ollut lähellekään paras hahmo. Kyllä silläkin osata tarvitsee, jos ei nokkiinsa halua ottaa.

Guilty Gearin suurin ongelma ainakin omalla kohdalla oli se, että perusjutuissa oli jo niin paljon opeteltavaa, ettei siihen oikein päässyt sisään. On instant air dashailua, dustailua, gatlingausta, jump installia, dead angle attackia, faultless defenseä, burstailua ja niin edespäin. Ja sitten se, että kun jotain sitten opinkin, niin sitten tuupattiin jo uutta versiota pihalle. Vähän meni maku.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #231 : 25.02.2008 20:34 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Ei ehkä paras, mutta vähiten taitoa vaativa hahmo. Aloittelijakin saa liian helposti tuhoa aikaan.

EDIT: Kokemusta nimittäin löytyy, kun minä kävin kaverin luona pelaamassa GGX2:sta ensimmäisiä kertoja ja pieksin ihan n00binakin tätä Solilla vaikka tämä oli jo harjoitellut parilla hahmolla ihan kunnolla ja alkoi jo olla niillä ihan hyväkin (jos otin jonkun muun hahmon kuin Solin, niin heti tuli melkeinpä turpiin).


« Viimeksi muokattu: 25.02.2008 20:39 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #232 : 25.02.2008 21:26 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ei ehkä paras, mutta vähiten taitoa vaativa hahmo. Aloittelijakin saa liian helposti tuhoa aikaan.

EDIT: Kokemusta nimittäin löytyy, kun minä kävin kaverin luona pelaamassa GGX2:sta ensimmäisiä kertoja ja pieksin ihan n00binakin tätä Solilla vaikka tämä oli jo harjoitellut parilla hahmolla ihan kunnolla ja alkoi jo olla niillä ihan hyväkin (jos otin jonkun muun hahmon kuin Solin, niin heti tuli melkeinpä turpiin).
Se kokemus ei vain merkkaa mitään. Sama homma kävi meillä, mutta kyseessä oli May. Kaverin kanssa harjoiteltiin ja pelailtiin toisia vastaan, mutta sitten tuli kolmas kaveri mukaan. Molemmat otimme heti turpaan Mayltä. Tässä on nyt vain semmoinen tilanne, että kukaan ei osannut pelata oikeasti ollenkaan.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #233 : 26.02.2008 02:50 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Niin, kukaan ei teidän tapauksessa osannut pelata. Kaverini osasi. Toki, kun huomasin jonkun hyvän iskusarjan, kaverini oppi nopeasti torjumaan ne, joita toistin liikaa (kun en vielä hirveästi osannut, niin tuli toistettua niitä tehokkaimpia komboja turhankin paljon), mutta silti tuolla Solilla pystyy kuka vaan vähänkään taistelupelejä pelannut mättämään myös vähän kokeneempiakin pelaajia pannuun. Eri asiahan tietysti on, jos kaikki ovat kokemattomia. Kaverilla sen sijaan oli jo ollut pidemmän aikaa tuo GGX2 ennen kuin minä pääsin käsiksi siihen ja tämä osasi pelata jo esim. Chipillä todella hyvin (aluksi hävisinkin säälittävästi kaikilla muilla hahmoilla paitsi Solilla).
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #234 : 26.02.2008 09:05 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Kannattaa varmasti huonolaatuisen youtube-videon perusteella arvioida yhtään mitään. Mitä nyt on ennakoita lukenut AOU:n previkkaversiosta, niin tuota on kyllä luonnehdittu seuraavaksi askeleeksi 2d-graffojen suhteen. Taitaa vaatia sen 30-40+'' HD-ruudun nokan eteen, ennen kuin tuota voi kunnolla arvostaa.

Ei kyllä se näytti paskalta. Siis nuo ruudun täyttävät sprite-efektit. Ja pelin hahmospritejähän näkee jo netissä ihan alkuperäisellä laadulla ja yksityiskohtien määrä häviää Guilty Geareillekin. Hahmot vain ovat paljon isompia ja ehkä siinä käytetään enemmän frameja animaatioissa. Tai ehkä ei.

Lainaus
Sora sentään näyttää normaalilta naamaltaan.


Oletko sä koomassa ja postaat tänne aivoihisi liitetyn valokaapelin välityksellä tehon puolelta?

Lainaus
SFIV näyttää niin hyvältä kuin se voi noin oksettavan tyylin kanssa näyttää.

SFIV näyttää minusta loistavalta. Mutta jos hahmomalleja ruvetaan vertaamaan muihin kolmedeemättäjiin niin siinä on valtava ero. Voi selittyä sillä, että sarjakuvamainen tyyli vaatii sen, mutta jokatapauksessa kaukana esimerkiksi SCIV:n hahmoista vielä ollaan. Todella kaukana.

Lainaus
Niin, kukaan ei teidän tapauksessa osannut pelata. Kaverini osasi.

Jos se hävisi useammankin kerran ekaa kertaa pelaavalle niin ei. Ei se osannut.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #235 : 26.02.2008 10:56 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Jos se hävisi useammankin kerran ekaa kertaa pelaavalle niin ei. Ei se osannut.

Niinpä. Tuuri voi aina käydä ja ensmmäisissä matseissa toisen uberaggressiivinen rämppäys voi tulla yllätyksenä, mutta muuten ei oikeasti osaava pelaaja häviä alottelijoille mätöissä. Ei missään vähänkään tasapainoisissa mätöissä.

Solilla on kyllä helppo aloittaa, sitä en kiellä, mutta ei se tosiaankaan ole mikään ylivoimaisen helppo huoraushahmo.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #236 : 04.03.2008 20:46 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Tässä tappelupelien kuningas:



VF 4:än pelimekaniikka yhdistettynä VF 1:sen graffoihin = parhautta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Virtua_Fighter_10th_Anniversary

http://www.youtube.com/watch?v=BLwEY68kUuc&feature=related

Tuota tulee aina välillä mätettyä, muuta tappelupeliä minulta ei tällä hetkellä löydykkään.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #237 : 05.03.2008 16:01 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Jotenkin eivät näytä tarpeeksi palikoilta nuo hahmot, vai oliko VF muka noin "nätti"? Tainnut nelososan pelimekaniikan mukaan tullessa kadota kuuluisat leijunta hypytkin :(? Mistäs tuommoisen käsiisi sait?

EDIT: "Floaty" jump physics (Jumping causes you to sail through the air)

Ai perhana ovathan ne sittenkin mukana. Pakko olla kova peli.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #238 : 05.03.2008 17:28 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili
Jotenkin eivät näytä tarpeeksi palikoilta nuo hahmot, vai oliko VF muka noin "nätti"? Tainnut nelososan pelimekaniikan mukaan tullessa kadota kuuluisat leijunta hypytkin :(? Mistäs tuommoisen käsiisi sait?

EDIT: "Floaty" jump physics (Jumping causes you to sail through the air)

Ai perhana ovathan ne sittenkin mukana. Pakko olla kova peli.

Joo onhan tuota grafiikkaa varmaan parannettu hieman ja hiottu skarpimmaksi. Ja float on mukana!  :) Tuli aikoinaan huuto.netissä halvalla vastaan ja pakkohan se oli sitten poistaa. Harvemmin tuota kuitenkaan missään näkee.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #239 : 18.03.2008 11:50 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eh eikös Soul Calibur 3 kussut kehitysaikataulun (bugien) ja epäolennaisuuksiin keskittymisen johdosta? Ja miten siitä yritettiin tehdä aloittelijaystävällisempi kuin kakkosesta??
Taisi kusta eniten siitä syystä, ettei sitä käyty testauttamassa pelihalleissa Japanin supergeek pelaajilla, jotka varmasti löytävät suurimman osan hiomista vaativista jutuista (ainakin ne pahimmat huorausliikkeet), vaan se julkaistiin uudistuksineen kaikkineen suoraan konsoleilla.

Tämä lausunto osuikin juuri asian ytimeen.

mitä SF4stä on sanottavana, se on 2D-peli 3D graffoilla; Ei mitenkään erityisen haukuttavaa mutta ei tässä mielessä mitenkään uudistavaakaan. Eikä taida olla edes ensimmäinen SF sellaisilla graffoilla jollen erehdy. 3Sn parry on poistettu, mutta tilalle tulee joku todennäköisesti vastaava keksintö.

Jos minua pyydettäisiin arvaamaan minkälainen SF4stä tulee, niin luulen että tekijät ensin ottivat pois suoraan kaiken mikä oli olevinaan liian vaikeaa ja monimutkaista aloittelijoille, ja sitten säätävät pelin kanssa niin kauan että lopputulos on yhtä monimutkainen ja vaikea kuin mistä alunperin liikkeelle lähdettiin. Tai sitten siitä tulee tylsä ja liian tasapainoinen jolloin ketään ei kiinnosta pelata sitä.

Tätä lausuntoa ei kannata ottaa liian tosissaan.  ;D

edit: VF 10th anniversary oli hauska, mutta siinä oli eräitä tiettyjä juttuja... muistaakseni esim. Tech rollien puuttuminen. Joten se siitä, sitähän ei koskaan tarkoitettu tasapainoiseksi yms normaalipeliksi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines