Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Street Fighter IV -julkaisu: 20.02.2009
  • King of Fighters XII -julkaisu: 28.07.2009
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 20
Tulostusversio
Aihe: Se pakollinen mättöpeliketju.  (Luettu 190792 kertaa)
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #60 : 06.07.2007 15:53 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vaikutti kyllä helvetin upealta. Ei voi muuta sanoa. VF5 WHAT? DOA5 LOL?
Toivottavasti tulee myös boxille, muuten se on PS3:n osto edessä.

Mainitsin vain siitä valaistuksesta jonkä puutteesta muinoin inisit. En puhunut mistään muusta graafisesta ominaisuudesta.

Yritä nyt vielä jollain vitsillä saada tämäkin viesti kuulostamaan erilaiselta kuin mitä se on.
"You must never hesitate!"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #61 : 06.07.2007 16:25 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Niin ja videoita katsoessani huomasin kutosen parhaan uudistuksen. Juggle-damagea on vähennetty huomattavasti. Ellei tuossa pelattu jollain 150% heloilla.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #62 : 06.07.2007 16:58 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili
Niin ja videoita katsoessani huomasin kutosen parhaan uudistuksen. Juggle-damagea on vähennetty huomattavasti. Ellei tuossa pelattu jollain 150% heloilla.

Saatta johtua damagen pienennys siitä rage-modesta. Mutta hankala on vielä sanoa tuosta uudesta pelattavuudesta, kun samoja liikkeitä spämmäilivät. Jack näytti varastaneen Heihachin b+3,3 ja f,f,f+2(?):sta pystyi tekemään vielä jatkolyönnin. 
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #63 : 06.07.2007 19:33 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Virtua Fighter 5:stä uusin arcadeversio X360:lle, nettipelillä.

Kuukausi sitten olisi ollut vaikea uskoa, että CPS3 murretaan tai että Dark Resurrectionia ja VF5:sta tullaan pelaamaan netissä. Loistava kuukausi mättäjille.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #64 : 06.07.2007 20:08 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Niin ja videoita katsoessani huomasin kutosen parhaan uudistuksen. Juggle-damagea on vähennetty huomattavasti. Ellei tuossa pelattu jollain 150% heloilla.

Saatta johtua damagen pienennys siitä rage-modesta. Mutta hankala on vielä sanoa tuosta uudesta pelattavuudesta, kun samoja liikkeitä spämmäilivät. Jack näytti varastaneen Heihachin b+3,3 ja f,f,f+2(?):sta pystyi tekemään vielä jatkolyönnin. 

Joo se oli b,2 se Jackin nopea humautus. Tuo mainitsemasi juoksusta lyötävä Cemaho Chop on paljon hitaampi ja tehokkaampi. Kätevä jatko kyllä pakko myöntää. Itse tykkään Jackilla jopa pelatakin ja vitosesta asti sillä on ollut mahdollista pärjätäkin. Näin niin kuin muille tietona  ;)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #65 : 06.07.2007 20:12 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili
Niin ja videoita katsoessani huomasin kutosen parhaan uudistuksen. Juggle-damagea on vähennetty huomattavasti. Ellei tuossa pelattu jollain 150% heloilla.

Saatta johtua damagen pienennys siitä rage-modesta. Mutta hankala on vielä sanoa tuosta uudesta pelattavuudesta, kun samoja liikkeitä spämmäilivät. Jack näytti varastaneen Heihachin b+3,3 ja f,f,f+2(?):sta pystyi tekemään vielä jatkolyönnin. 

Joo se oli b,2 se Jackin nopea humautus. Tuo mainitsemasi juoksusta lyötävä Cemaho Chop on paljon hitaampi ja tehokkaampi. Kätevä jatko kyllä pakko myöntää. Itse tykkään Jackilla jopa pelatakin ja vitosesta asti sillä on ollut mahdollista pärjätäkin. Näin niin kuin muille tietona  ;)

Onhan se Jack hahmo muiden joukossa. Ja videon perusteella varmasti vielä tasaisempi tekken 6:ssa verrattuna muihin hahmoihin. Saisivat vain lisätä lyönticomboja ja samalla juggleja. 5:ssa kun niitä oli aika vähän..
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #66 : 06.07.2007 20:14 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Niin ja videoita katsoessani huomasin kutosen parhaan uudistuksen. Juggle-damagea on vähennetty huomattavasti. Ellei tuossa pelattu jollain 150% heloilla.

Saatta johtua damagen pienennys siitä rage-modesta. Mutta hankala on vielä sanoa tuosta uudesta pelattavuudesta, kun samoja liikkeitä spämmäilivät. Jack näytti varastaneen Heihachin b+3,3 ja f,f,f+2(?):sta pystyi tekemään vielä jatkolyönnin. 

Joo se oli b,2 se Jackin nopea humautus. Tuo mainitsemasi juoksusta lyötävä Cemaho Chop on paljon hitaampi ja tehokkaampi. Kätevä jatko kyllä pakko myöntää. Itse tykkään Jackilla jopa pelatakin ja vitosesta asti sillä on ollut mahdollista pärjätäkin. Näin niin kuin muille tietona  ;)

Onhan se Jack hahmo muiden joukossa. Ja videon perusteella varmasti vielä tasaisempi tekken 6:ssa verrattuna muihin hahmoihin. Saisivat vain lisätä lyönticomboja ja samalla juggleja. 5:ssa kun niitä oli aika vähän..


Ne reverset mä sille Jackille tahdon :rollaus: Tai kunnon tappo multipartit.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #67 : 06.07.2007 20:42 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Jackista puheen ollen tässä on hyvää jack-5 pelaamista.

http://www.youtube.com/watch?v=4jkSLFcX5_w

Nauroin siinä 1.15 kohdalla.  :lol:

Ja tekken 6:sta Raven vs Xiaou

http://dv.ouou.com/play/v_38d7f3fd08029.html
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #68 : 06.07.2007 23:36 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Virtua Fighter 5:stä uusin arcadeversio X360:lle, nettipelillä.

Kuukausi sitten olisi ollut vaikea uskoa, että CPS3 murretaan tai että Dark Resurrectionia ja VF5:sta tullaan pelaamaan netissä. Loistava kuukausi mättäjille.
Superior version. Ehkä tuon jaksaa sitten tuurilla hommatakin. Kalpenee vain pahasti Tekkenin vierellä.
Games Radar haastatellut AM2:ta boxin lisäyksistä


« Viimeksi muokattu: 06.07.2007 23:52 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #69 : 07.07.2007 13:44 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Sdtekkeniin on tullut lisää tietoa T6 hahmojen liikkeistä ja uusia videoita.

http://sdtekken.com/tekken-6/

EDIT: lisätty myös vaikutelmia uudesta tekkenistä

Kentät vaikuttivat aika tylsiltä (eikö vedessä ollut fysiikkaa?!)

Lainaus
The water effects aren’t as good as VF5 though, which is about the only thing VF5 does better than T6 right now.

Lainaus
The single thing that impressed me the most, however, was a small detail–Lili’s hair. Holy Jesus Lord. Team Ninja can go get screwed–it’s the best long hair ever in a 3-D video game, period. I repeatedly said wow every time someone used her. Has to be seen to be believed.

Lainaus
IMO this game looks FAR better than VF5 even at the testing stage. Technically it’s really impressive but what puts it over VF5 is just the design of the characters and stage. They did a really good job of making things dynamic. The underlying system of the game hasn’t changed all that much aside from Rage and the 10 frame jabs so it’s really T5DR with a fresh coat of sex over it, but then again, DR is probably the best Tekken in the series so I have no problem with the game playing similar to that.

EDIT: Korealainen Tekken-pelaaja 200wonin(maailman paras Anna pelaaja) mietteitä T6:sta.

Pelin liikkuminen muistuttaa paljon TTT:tä ja juggle systeemi T4:ää.

Lainaus
- 200won said Tekken 6 feels really alot like Tag because of the SS sytem. It seems you can evade alot of things by timing it right. He also mentioned he would think all chars being 10 frames would change the system dramatically, but after playing in Beta Test the difference is not that huge and it doesn’t feel that much change.

It doesn’t have that much impact on gameplay as he felt it would, which he feels is very good. He also thinks Zafina will be super strong. Her stance moves seem very deadly and unless Namco changes the properties she will most likely be top tier.

- Yoshi seems to have some godly moves, but the character needs more development accordingly to 200won. He has something new that extends his juggle properties.. (don’t know what that means.. )

- Best characters from beta test so far seem like Baek and Hwoarang. 200won said those 2 character owned all the T6 machines lol.

- Mishima EWGF seems to be weaker now. Gives less ADV on block, almost seems punishable lol. Also combos like Kaz, EWGF EWGF, jab jab is almost impossible, like Tekken 4. Wow, really big change on juggle system.  :o

- Hwoa JFSR is super super hard to do. ala Tekken 4 style.  :o


« Viimeksi muokattu: 09.07.2007 12:11 kirjoittanut Faiska »
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #70 : 18.07.2007 18:18 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili Tekken DR online Japaniin elokuussa. Toivottavasti tämä ei nyt sitten ole mikään perhanan typo.

http://sdtekken.com/2007/07/17/tekken-online-updates/
"You must never hesitate!"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #71 : 18.07.2007 22:53 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Tekken DR online Japaniin elokuussa. Toivottavasti tämä ei nyt sitten ole mikään perhanan typo.

http://sdtekken.com/2007/07/17/tekken-online-updates/
Toivottavasti! Senhän saa sitten JPN PSN:stä imutettua! \0/
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #72 : 23.07.2007 16:38 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili Taas Uutta juttua kuudennesta Tekkenistä. Arcadia magasine on käynyt haastattelemassa pelin tekijöitä.

Lainaus
Ikeda: The basics of the game are still kept pretty much intact. We wanted to incorporate more tension into the game this time around. You could lose the round as soon as you decide to ‘go easy’ on your opponent. You aren’t going to give up if you see your gauge turn red. Everyone has more life now.

Harada: So in other words, we’ve increased everyone’s health so that the matches won’t be shorter (because of the rage system).

Eli siis juggle damagea ei ole vähennetty. Vaan elkkupalkkia on kasvatettu.

Lainaus
Ikeda: If you get launched by a Mishima in rage mode, you’ll really get scared!

Kuulostaa hyvältä  ;)

Koko stoori:http://sdtekken.com/2007/07/23/tekken-6-development-interview/#more-471
"You must never hesitate!"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #73 : 26.07.2007 03:01 »
Neonomide Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, terve vaan kaikille.  8)

Virtua Fighter 5:stä uusin arcadeversio X360:lle, nettipelillä.

Kuukausi sitten olisi ollut vaikea uskoa, että CPS3 murretaan tai että Dark Resurrectionia ja VF5:sta tullaan pelaamaan netissä. Loistava kuukausi mättäjille.
Kieltämättä otti eteen.

Huono kuukausi mättäjille tosin siksi, että nuo tulee eri koneille. Tosi huono juttu.

Pakko päästä kyl tykittämään VF 5:sta, sen verran jeesuspeli on kyseessä, ylistetty kaikkialla 3D-mättöjen parhaaksi.
(pikku trollailu kuuluu aina aloitusviestiin  :lol: )

Ohjainadapteri on kyllä ehdoton. Sillä 360:n ohjaimella en pelaisi yhtään mitään mätkintää.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #74 : 26.07.2007 12:35 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ohjainadapteri on kyllä ehdoton. Sillä 360:n ohjaimella en pelaisi yhtään mitään mätkintää.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #75 : 31.08.2007 23:01 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Ei saatana!!



 :lol:

Paras hahmo mitä missään tappelupelissä ikinä!

EDIT: Tekken-official sivuilla uusia screenejä. Kannattaa tsekata.



« Viimeksi muokattu: 03.09.2007 12:52 kirjoittanut Faiska »
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #76 : 18.09.2007 18:43 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Lainaus
Murayama: Frankly, we have no plan to update the PS3 version like that, for online versus mode or Version C.
Toiveet murskattu?
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #77 : 23.09.2007 14:59 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Murayama: Frankly, we have no plan to update the PS3 version like that, for online versus mode or Version C.
Toiveet murskattu?

VF5?

Pelasin muuten VMTK:ssa 48-tuumaisella HD-töllöllä DoA4:sta. Ja olihan se pahinta paskaa ikinä sori vaan kaikki, mutta ei helvetti miten jähmeää paskaa se pelaaminen on. Graafisestikin peli on kyllä niin kliininen, että ei elämä. Mutta enpä osaa peliä pelatakaan joten tuskin ketään kiinnostaa, mutta pitipähän päästä avautumaan :lol:

Ei sillä, sillä T6 ei myöskään kiinnosta tällä hetkellä hirveästi. Jugglejen huononnus on jees, mutta vitosen HD-versiolta tuo näyttää. Lopullinen tuomio sitten aikanaan tietenkin.

Bob on tosin aika HOT.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #78 : 23.09.2007 23:49 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Tuo Bob näyttää jotenkin epäilyttävältä ;D. Millainenkohan siitäkin tulee. No Bob on sitten se pakollinen pilahahmo joka on jokaisessa Tekkenissä (mm. Gon, Roger, Alex sun muut) Kaipaisin muuten kipeästi hyvälaatuista pelikuvaa Tekken 6:sta. Omalla listallani odotetuin peli ikinä. Pelkästään tämän takia tähänkin kotitalouteen ilmestyy jossain vaiheessa PS3 ;). Vaikka tulisi XO:lle niin en ikinä hankkisi. Eihän sillä zoikalla mitään tappelupeliä pysty pelaamaan enkä käytä arcade-stikkejä.

Katsokaa muuten tämä: On se Heihachin käsi hieman kasvanut:

http://www.tekken-official.jp/tk6ac/characters/heihachi.html


« Viimeksi muokattu: 23.09.2007 23:56 kirjoittanut Dr. Scientist »
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #79 : 03.10.2007 22:38 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Tekkenin viralliseen sivuun tullut uusia kuvia tänään:

http://www.tekken-official.jp/tk6ac/screenshot.html

Kuvissa näytetään sitä rage-juttua joka on minusta huono idea. Tekisivät vain Tekken 5:n muutamilla uusilla hahmoilla, uusilla liikkeillä ja grafiikalla. No katotaan nyt. Mikään Tekken ei ole tähän asti ollut huono: Toivotaan että tämä kuutososa ei ole poikkeus. Item-use ja rage epäilyttää kummiskin.

Ja myös muutama uusi hahmokuva/kuvaus (japaniksi):

http://www.tekken-official.jp/tk6ac/characters.html


tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #80 : 04.10.2007 14:45 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Tekisivät vain Tekken 5:n muutamilla uusilla hahmoilla, uusilla liikkeillä ja grafiikalla.

Joo ei helvetti.

Hyvä, että edes jotain uutta yrittävät. Ja näyttää minusta vieläkin liikaa viitoselta, vaikka lihaksiin onkin mukavasti panostettu. Nuo isku-efektit vain vaikuttavat hirveiltä. Jotain PS2-linssi efektiä mukana!!!

Mutta siis hyvä vain, että on lisää sekoilukamaa mukana. Bob tulee saamaan meikältä aika runsaasti peliaikaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #81 : 05.10.2007 22:11 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili


Jotain käsittämätöntä.

Noh, kyllä tuo minusta ainakin on suuri harppaus etiäppäin grafiikassa ja varmasti myöskin pelattavuudeltaankin. Mutta tällä hetkellä olen pettynyt joidenkin hahmojen juoniin. Hahmot ovat vain liittyneet joko Mishima zaibatsuun tai G corporationiin ja yrittävät sitten tappaa joko Jinin tai Kazuyan. Itse pelattavuushan on tappelupeleissä se ydin, mutta olisin kyllä toivonut hahmoille myöskin enemmän syvyyttä ja juonta t4 tapaan. Mutta tämä T6:n sota-teema ja mishima zaibatsun johtajan vaihdos ovat aika mielenkiintoisia ja ne tuovat vähän vaihtelua tarinan kulkuun.

Odotan tästäkin mestariteosta.

Ja olette varmaan huomanneet betatestien hahmovalikoissa ylimääräisen kyssärin eli vähintään vielä yksi uusi hahmo on tulossa lisää. Liekkö sitten konsoliversion lopari pelattava... ei tiedä ei.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #82 : 12.10.2007 17:31 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW VF5:n demon iskivät Marketplacelle ja taas tuli todettua kuinka paska peli se on. Jäykkää, munatonta paskaa. Grafiikat ovat varmaan ainoa positiivinen juttu mitä pelistä löysin, tosin animaatiot pilaavat senkin ilon. Onneksi tuli tuo demo, niin tietää ettei kannata poistaa kaupasta tätä turhaketta.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #83 : 18.10.2007 20:24 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Tollanen pikkupeli kuin Street Fighter 4 on julkistettu, eikä täällä ole edes minkäänlaista mainintaa. Shame on you.

Noh, kunhan peli vain on 2d:tä, omaa 3rd Striken peruspelattavuuden ja kasan lisähahmoja HD-graffoilla, niin kyseessä on paras peli ikinä. Prepare yourself.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #84 : 18.10.2007 20:37 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tollanen pikkupeli kuin Street Fighter 4 on julkistettu, eikä täällä ole edes minkäänlaista mainintaa. Shame on you.

Noh, kunhan peli vain on 2d:tä, omaa 3rd Striken peruspelattavuuden ja kasan lisähahmoja HD-graffoilla, niin kyseessä on paras peli ikinä. Prepare yourself.

Äh, unohtui postata, mutta...

Street Fighter EXin paluu? Toivottavasti ei nyt sentään.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #85 : 18.10.2007 20:48 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Tollanen pikkupeli kuin Street Fighter 4 on julkistettu, eikä täällä ole edes minkäänlaista mainintaa. Shame on you.

Traileri on ainakin mahtava. Mulle on ihan sama onko se 2D vai 3D, kunhan se on vain hyvä. Kunhan pysyvät VF:stä ja Tekkenistä kaukana niin ei voi pahasti epäonnistua 3D-puolella. 2D-puolella arvostaisin, jos tekisivät vielä samoilla spriteillä, samalla resolla ja Wiille. Wiimoten heilutus ainoaksi ohjaustavaksi. Arvostaisin todella.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #86 : 18.10.2007 20:50 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 780 Basaaripisteet: 6 Profiili
jos tekisivät vielä samoilla spriteillä, samalla resolla ja Wiille. Wiimoten heilutus ainoaksi ohjaustavaksi. Arvostaisin todella.

Eiköhän yks lastenpeli riitä jo Wiille.

tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #87 : 18.10.2007 21:23 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili
jos tekisivät vielä samoilla spriteillä, samalla resolla ja Wiille. Wiimoten heilutus ainoaksi ohjaustavaksi. Arvostaisin todella.

Eiköhän yks lastenpeli riitä jo Wiille.

Street Fighterit ei oo lastenpelejä.
"You must never hesitate!"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #88 : 18.10.2007 22:22 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Pelaajaboardin puolella oli hieno kommentti:

"VIHDOINKIN uusi Street fighter. Onkohan se jo päivitetty 3D:ksi? Vanhat 2D-spritet kun eivät enää kelpaa pelaajille."
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #89 : 19.10.2007 03:15 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Super Hyper Street Fighter II Turbo Awesome Championship Edition HD Remix: The New Challengers vihdoinkin liikkuvana kuvana. Animaatio ainakin vaikuttaisi olevan pätkän perusteella hieman sulavampaa, mutta en voi mennä satavarmasti sanomaan kamerakännykällä otetun Youtube-pätkän perusteella. Sitä kunnon kuvaa odotellessa.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines