Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Street Fighter IV -julkaisu: 20.02.2009
  • King of Fighters XII -julkaisu: 28.07.2009
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 20
Tulostusversio
Aihe: Se pakollinen mättöpeliketju.  (Luettu 192869 kertaa)
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #360 : 01.03.2009 17:12 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili SFIV PS3

+ komeat hahmot
+ napakka pelattavuus (liikkeet onnistuu)
+ challenge moodin kombo-osiot...

-... jotka pitää kuitenkin itse "purkaa", sillä ajoituksia ja asentoja ei kerrota
- PS2 taustat ja valaistus (kirjaimellisesti)
- Latausajat peli kovolle asennettunakin
- musiikit
- aikalailla epäpelattava ilman tikkua. Peukalosta lähti tunnin pelaamisella puolet irti
- täysin järjetön hahmojen avaus


Niin pelihän ei kerro laisinkaan miten hahmoja avataan. Arcade on läpi noin kymmenellä hahmolla ja olen avannut jopa Sakuran. Kai tämä on joku Capcomin jämä-tiimin tekele?

Nettipeliä en ole testannut ja tuskinpa tulee ikinä testattua. Ehkä se Tekken 6 ei sittenkään ole mulle täysin kuollut?

Ai niin ja onhan tässä tosiaan HOMOIN arcade moodin vaikeustaso ikinä... siis olen nähnyt kaikenlaista naurettavaa tappelupeleissä aikaisemminkin, mutta tämä on jotain täysin uutta  :lol:

EDIT: SF universumi on mulle täysin uusi ja siksi liikkeiden vähyys tuli aika yllärinä... Tekkenissä noin kymmenen kertaa enemmän liikkeitä joka hahmolla vähintään.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #361 : 01.03.2009 17:19 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
EDIT: SF universumi on mulle täysin uusi ja siksi liikkeiden vähyys tuli aika yllärinä... Tekkenissä noin kymmenen kertaa enemmän liikkeitä joka hahmolla vähintään.
Itse ainakin pitänyt tätä ihan positiivisena puolena SF:ssä.
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #362 : 01.03.2009 18:54 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
-... jotka pitää kuitenkin itse "purkaa", sillä ajoituksia ja asentoja ei kerrota

Painamalla backia/selectiä näkee liikkeiden inputit ihan menemättä käsiksi command listiin, mutta ajoituksia ei kylläkään näe. Ja kaikki inputit näytetään tietenkin 1P-puolelta eikä peli tee kuten esimerkiksi VF:ssä, missä peli itse peilaa inputit riippuen puolesta, jolla ollaan.

Liikelistan suppeus on tosin siitä ihan kiva, että jokaisella liikkeellä on jokin käyttötarkoitus. Ei oikeastaan haittaisi, jos hahmojakin olisi vähemmän kunhan sillä päästäisiin tulipallo/uppercut-kloonijannuista eroon (Ryu, Ken, Sakura, Sagat, Dan, Akuma, Gouken). Pari riittää, ei niitä puolta hahmokaartista tarvitse olla.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #363 : 01.03.2009 20:03 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kyllähän inputit näkee, mutta joissain komboissa ei kerrota laisinkaan, että "nyt pitäs hypätä kahdesti, että tää on mahdollista" tai, että väliin joutuu joskus jopa heittämään liikkeen jota missään ei mainita. Todella kätevää. Eipä siinä, tuskin mulla muutenkaan riittäisi hermot noihin viimeisiin komboihin...

Dualshock tosiaan on aika paska tähän peliin. Tekkenissä kaikista vaikeimmatkin yhdistelmät onnistuivat ihan kapulalla, mutta jo pelkät Chun-Li/E-Honda superit ovat käytännössä mahdottomia naputella tarpeeksi nopeasti, että niitä voisi tehokkaasti käyttää, vaikeimmista jutuista puhumattakaan. Liipaisimia kun on SF:ssä pakko käyttää.

Piti muuten oikein vertailla tämän pelin ja T5DR:n ulkonäköä äsken... ei uskoisi, että välissä on yksi "sukupolvi".

Custom soundtrack on sentään kiva. Vois olla muissakin peleissä...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #364 : 02.03.2009 05:17 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Korkkasin minäkin nyt sitten tämän.

Peli näyttää todella hyvältä, hahmojen avaaminen on tosiaan suolesta (tallennuksiakaan ei saa netistä, huoh) ja pelattavuus tuntuu 3rd Striken jälkeen kuin siirtyisi Englannin valioliigasta Rykäjärven viitosdivariin.

Mutta enköhän tule tätäkin aina silloin tällöin pelaamaan. Pelissä on ihan omanlaisensa rentous ja raikkaus, kun liikkeiden ei tarvitse tulla juuri prikulleen eikä miljoonaa asiaa tarvitse pitää mielessä.

3rd Strike tulee kuitenkin aina olemaan se pelien ykkönen, ei siitä kukaan irti lopullisesti pääse.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #365 : 02.03.2009 12:19 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Peli näyttää todella hyvältä...

Sha-zam!
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #366 : 02.03.2009 12:58 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili
Liikelistan suppeus on tosin siitä ihan kiva, että jokaisella liikkeellä on jokin käyttötarkoitus. Ei oikeastaan haittaisi, jos hahmojakin olisi vähemmän kunhan sillä päästäisiin tulipallo/uppercut-kloonijannuista eroon (Ryu, Ken, Sakura, Sagat, Dan, Akuma, Gouken). Pari riittää, ei niitä puolta hahmokaartista tarvitse olla.

Voitkin kertoa mikä on Danin supertauntin käyttötarkoitus :)

Mutta itseäni puuduttaa tosiaan noi tulipallo/shoryuken kloonit joilla pelaa 99% kaikista online pelaajista.
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #367 : 02.03.2009 13:33 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Liikelistan suppeus on tosin siitä ihan kiva, että jokaisella liikkeellä on jokin käyttötarkoitus. Ei oikeastaan haittaisi, jos hahmojakin olisi vähemmän kunhan sillä päästäisiin tulipallo/uppercut-kloonijannuista eroon (Ryu, Ken, Sakura, Sagat, Dan, Akuma, Gouken). Pari riittää, ei niitä puolta hahmokaartista tarvitse olla.

Voitkin kertoa mikä on Danin supertauntin käyttötarkoitus :)

No Dan on Dan, ei sillä olekaan tarkoitus muuta kuin hassutella.

Ja saahan sen supertauntin keskelle comboa lämää varten (ja canceloitua ultraan). Ekaa kertaa siitäkin on jotain hyötyä Street Fighterien historiassa.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #368 : 02.03.2009 19:27 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Onkos noihin Ultra comboihin joku tietty kikka? Kun aina niitä yrittäessä tulee vain Superit, mutta onlinessa tuntuu siltä että kaikki surkimuksetkin saavat nuo Ultrat onnistumaan.

E: Heheh... Miten en heti tajunnut, tuli aina yritettyä R1 tai R2:lla  :lol:


« Viimeksi muokattu: 02.03.2009 20:11 kirjoittanut Taist0 »
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #369 : 02.03.2009 19:50 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Paina L1 tai L2
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #370 : 03.03.2009 19:36 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Onneksi japanilaiset osaavat tehdä nettipelit kunnolla. 99% ajasta SF4:ssä tulee ruutuun "Unable to play", haastoi kenet tahansa. Hakusysteemikin löytää kerrallaan maksimissaan viisi pelaajaa, vaikka pelaajia on ainakin tuhatkertainen määrä. Kaikilla pelaajilla on ilmeisesti myös modeemit käytössä, jos pingeihin on uskominen.

Eikä varmaan tarvitse mainita siitä pelaajien tasosta, kun joskus sattuu pääsemään pelaamaan. Ihmiset maksavat pelistä 60e eivätkä jaksa ottaa selvää edes perusasioista, vaan pomppivat edestakaisin ja runkkaavat shoryukenia ja tulipalloja sattumanvaraisesti. Siinä vasta rahalle vastinetta.

The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #371 : 03.03.2009 19:57 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Pätee kaikkiin tappelupeleihin. Tekkenin Lili on ainakin ziljoona kertaa ärsyttävämpi kuin Ken Mestarit.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #372 : 03.03.2009 20:28 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
THE KING OF FIGHTERS XII

Newly Hand-Drawn in High Resolution, The Fight is on in July 2009 on PLAYSTATION®3 System and Xbox 360®
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #373 : 04.03.2009 00:01 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili
Pätee kaikkiin tappelupeleihin. Tekkenin Lili on ainakin ziljoona kertaa ärsyttävämpi kuin Ken Mestarit.

3rd Strikessa voi parryttää moisen paskan ja haukotella omassa nurkassaan. Siinä pelissä ei rämpyttäjät pärjää vaikka voissa paistaisi. :<
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #374 : 04.03.2009 06:28 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsehän vastasin kerran tuleen tulella: lähdin itse hyppimään taaksepäin kohti omaa kulmaa ja jäin sinne sticki yläsuuntaan jumitettuna pomppimaan paikalleni. Vastus meni "hieman" hämilleen ja päätti lähteä etenemään viimeinkin, jolloin vastasin kohteliaaseen eleeseen rynnimällä kohti ja tuhoamalla hänet. Mainittakoon vielä, että minulla ei ollut projektiilihahmoa, joten kulmassa hyppiminen ei edistänyt matsivoittoani millään tavoin. En tosin muista olinko "johdossa" vai en kun olin syönyt jonkin verran näitä n00bi-typeryyksiä (äh, ei se aina wake up srk:ta tee, meatya vaan... AUTS!).

Ja toisinaan netti-shoto-sankareita vastaan riittää yksi liike (jota voi vaihtelun vuoksi vaihdella matsien välillä!), jota pistää blokatun/whiffatun srk:n alastuloon. Parina kertana en myöskään oikein enää jaksanut nenän kaivamiselta kiinnostua, joten yhden liikkeen voittoja on otettu esimerkiksi Abelin HK:lla ja perusheitolla.

On siellä se peli alla, suurimmat viat löytyvät pelaajista. Ja pari kertaa tullut vastaan ihan kohtuullisia pelaajia jo. Kyl se tästä lähtee.
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #375 : 04.03.2009 18:06 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
KEN FLOWCHART
Olin lueskellut jo jonkun verran juttuja Ken Flowchartista ja SF4 online kokemuksista. Kaksi asiaa jäi tosiaan mieleen aika hyvin.
1. Vastutaja odottaa ensin, että pelaaja ottaa hahmon. Sitten pyörittelee muutaman äijän kohdalla, mutta valitsee yllättäen Kenin.
2. Vastustaja pelaa tuon Ken Flowchartin mukaan.

Nyt kun menin ja otin ensimmäisen Ranked Matchini livessä. Minulle siis tapahtui täysin noin. Oli pakko revetä yksikseni nauramaan. Aika naurettava matsi kyllä. Äijä veteli Shoryukeniä, jonka torjuin ja rankasin, vaikka en mitään juuri osaakaan.

Pitää vielä sen verran sanoa, että tuo matsien hakeminen on ihan perseestä. Tosiaan maksimissaan 5 matsia mahtuu listalle ja kaikissa pingi 3/5 tai alle. Tämä siis vaikka prioritynä olisi hyvä yhteys.

E: Mikäs muuten tehoaa Zangiefin lariattiin hyvin? Balrogilla pelailen.


« Viimeksi muokattu: 05.03.2009 00:49 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #376 : 05.03.2009 19:01 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kivat kaksinpelit oli eilen Street Fighterissa, mutta ei auta. Myyntiin meni (toki voitolla), että rahat riittävät Ressaan. Turhake tuo oli muutenkin ilman nettipelimahdollisuutta. Mestari Kenien rankaisua jäin kyllä kaipaamaan... Sagat on aika lol hahmo Zangiefin kanssa. Zangiefin Ultra ja Super eivät sitten ole ollenkaan broken ehei...

El Fuerte oli mun ykköshahmo.

Niin ja jos haluatte päästä pelin vaikeimmalla tasolla läpi niin ottakaa Z-man ja runkatkaa sitä pyörimisliikettä kokoajan. Seth läpi perfectillä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #377 : 07.03.2009 05:32 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Onhan näitä. Sain ilmaiset 1000 battle pointsia ihan noista Keneistä ja Akumoista. Viimeisin Akuma sentään yritti vähän eri taktiikkaa: hyppyä taakse ja ilmatulipallon spämmäystä. Onneksi on Cammyllä on kiva lääkettä sellaiseen (spin knuckle + cannon spike teki gutaa).

Ne matsit Rockyn kanssa ei kyllä menneet ihan putkeen (hävisin ne aika pystyyn), kun noita Kenejä väänsi jonkun aikaa rutiinilla. Loppua kohden varsinkin tuli aika mukavasti koomailtua ja yritettyä jump-iniä monta kertaa peräkkäin, vaikka edellisellä kerralla failattiin. No ei tosta voi syyttää kuin itseään. Sentään yleisön suosikilla voitettiin, eli jotain tehtiin oikein.

Lariateihin pitäisi ainakin tehota Balrogin headbuttit (en muuten tainnut nähdä kertaakaan sulta niitä matsin aikana), EX Dash Upperit kai käy kanssa. Ainakin noita söin, kun tein lariateja väärässä kohtaa. 


« Viimeksi muokattu: 07.03.2009 05:39 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #378 : 07.03.2009 11:24 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Lariateihin pitäisi ainakin tehota Balrogin headbuttit (en muuten tainnut nähdä kertaakaan sulta niitä matsin aikana), EX Dash Upperit kai käy kanssa. Ainakin noita söin, kun tein lariateja väärässä kohtaa. 

Jaajaa, pitää kokeilla. En yleensä headbutteja tee hirveästi, sillä jos ne blokataan niin turpaan tulee aika hyvin. EX Headbuttia voisi alkaa harrastamaan jump-ineihin ja muuten vaan joskus teen Hadoukenia vastaan.

Hyvät matsit oli kyllä, vaikka välillä vähän koomasit niiden pomppujesi kanssa. Jos jollakin muulla 360 dudella on SF4 ja haluaa matsata niin Rokitty on gamertagi.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #379 : 07.03.2009 15:17 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili Gieffin lariatit ovat olleet täälläkin vähän tutkailun alla. Mainitaan nyt heti, että en ole mikään Gief-spesialisti, enkä ole edes täysin perillä siitä, onko KKK- ja PPP-lariateilla esimerkiksi eri prioriteetit. Muilta osinhan ne ovat toki selkeästi erilaisia. KKK-lariat tulee nopeammin (ainakin tuntuisi siltä), kestää vähemmän aikaa, osuu alemmas ja omaa alaruumis-kuolemattomuuksia, kuten ennenkin.

Sitten se prioriteetti ja mitä voitetaan ja mitä ei... (lähinnä PPP-versiota testaillut). Lariat on kova liike, yksi kovimmista ehkäpä, ja Gieffin yleistyökalu. Se muun muassa voittaa useat Ultrat ihan suoraan (Abel, Chun, Fei Long tulee äkkiseltään mieleen ja tietty Ryu ja Dhalsim kun niiden Ultrat on projektiileja). Itsestäänselvyytenä alas osuvat Ultrat (Cammy, Sakura ja Guile, koska sen Ultra lähtee kyykystä ja osuu ennen kuin Guile on Gieffin nyrkissä) toki pieksävät PPP-lariatin ja vaatisi aika intesiivistä testailua mitä KKK-versio pysäyttää (ja sen ajoittaminen ei ole ihan helppoa, jos haluaa saada iskut osumaan toisiinsa). Pyörivänä nyrkkisääntönä PPP-lariatin voittaa alaliikkeillä mutta KKK-lariatin kanssa olisin vähän varoivaisempi, koska siihen ei ne alaliikkeet edes osu enää startupin jälkeen. Mainittakoon kuitenkin, että KKK-lariatin alaiskun kanssa Cammyn Spiral Arrow tradettaa ja Cannon Spike pieksee molemmat lariatit suoraan...

Tämä vaan tälleen "just for giggles" -testailuna. Kyllä se aika näinkin kuluu...
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #380 : 07.03.2009 16:51 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Balrog vs Zangief lariat on kyllä aika paljon ajoituksesta kiinni. Kokeilin tänään PPP ja KKK lariateihin erillaisia iskuja ja tuntuu, ajoittamalla siihen osuu. Muuten tuli aina turpaan tai sitten molemmat ottia iskua. Toi Zangief on kyllä muutenkin aika läppä-äijä. Esim. tänään vääntelin alanurkkaan kun yritin rämppäämällä tehdä sitä käsismashia, mutta tulikin sitten Super Combo attack. Eli alanurkkaan rämppäämällä se rekisteröi kaksi 360 pyöräytystä...
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #381 : 07.03.2009 17:53 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili
Balrog vs Zangief lariat on kyllä aika paljon ajoituksesta kiinni. Kokeilin tänään PPP ja KKK lariateihin erillaisia iskuja ja tuntuu, ajoittamalla siihen osuu. Muuten tuli aina turpaan tai sitten molemmat ottia iskua. Toi Zangief on kyllä muutenkin aika läppä-äijä. Esim. tänään vääntelin alanurkkaan kun yritin rämppäämällä tehdä sitä käsismashia, mutta tulikin sitten Super Combo attack. Eli alanurkkaan rämppäämällä se rekisteröi kaksi 360 pyöräytystä...

Tuon ajoituksen suhteen väittäisin, että tällöin isku osuu lariatin recoveryyn, jolloin sen nyt tietty "pieksää" vaikka jabilla... Ihan takuuseen en mene ja on se mahdollista, että jos osuu sinne lariatin iskujen väliin niin voittaa. Aikamoista arpapeliä kyllä, ellei joku haukansilmä näe lariatista milloin siihen voi iskeä ja sitten vielä ajoittaa oman iskun sinne pyörähdysten väliin. Noista inputeista muuten; esimerkiksi dragon punch -motionin voi tehdä df,df... että kyllä siinä shortcutteja on. Välillä tuntuu, että nuo erilaiset "pyöräytyssuperit" (lasken tähän mukaan Guilen ja Clawin) lähtevät kunhan vääntää tarpeellisen MÄÄRÄN suuntia ja lopettaa nyt about oikeaan suuntaan... tiedä sitten, ehkä me ollaan vaan paskoja eikä itsekään tiedetä mitä inputataan :)
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #382 : 09.03.2009 12:10 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW SF4 Combovideota
Ihan hauskoja comboja, tosin jotkut eivät ole kovinkaan käytännöllisiä kun combo scalingin takia damage putoaa lähes nollaan. Itsellä ei kyllä taidot riittäisi tuommoisten tekemiseen ihan heti.

Zangiefin lariatista vielä sen verran, että j.HK tuntui toimivan ihan kohtalaisen hyvin, kun Livessä tuli yksi vastaan. Toinen mitä voisi joskus kokeilla olisi FA viimeiseen pyörähdykseen.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #383 : 09.03.2009 12:33 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ihan hauskoja comboja, tosin jotkut eivät ole kovinkaan käytännöllisiä kun combo scalingin takia damage putoaa lähes nollaan.

Ja moni noista noista vaikutti oikeassa matsitilanteessa jopa mahdottomilta, kun näytettiin käyttävän kahden tai kolmen superpalkin verran mittaria.


« Viimeksi muokattu: 09.03.2009 12:50 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #384 : 19.03.2009 14:50 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili

Tuon ajoituksen suhteen väittäisin, että tällöin isku osuu lariatin recoveryyn, jolloin sen nyt tietty "pieksää" vaikka jabilla... Ihan takuuseen en mene ja on se mahdollista, että jos osuu sinne lariatin iskujen väliin niin voittaa. Aikamoista arpapeliä kyllä, ellei joku haukansilmä näe lariatista milloin siihen voi iskeä ja sitten vielä ajoittaa oman iskun sinne pyörähdysten väliin.

Kun tässä on Zangiefilla jonkin verran pelattu, niin sanoisin että lariattiin osuu kyllä miltei millä tahansa ei-projektiililla kunhan ajoittaa sen niiden nyrkkien väliin (eli kun Gief on vatsa tai selkä kohti vastustajaa). On meinaan tullut syötyä yhtä ja toista (erityisesti Shotojen hyppypotkuja) ja kaikki riippuu ajoituksesta joka on kyllä aikamoista arpapeliä. Jos Gief-pelaaja reagoi siihen mitä vastustaja tekee niin lariatilla voi myös voittaa asioita todella paljon, mutta se riippuu siitä ajoituksesta.

ps. lariateissa on ainakin kuolemattomuus eroja, siten että KKKssa on lähinnä alaruumiskuolemattomuuksia mutta PPPssä lisäksi vielä paljon enemmän (se menee esim läpi Akuman ilmapallosta missä KKK ei mene)
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #385 : 19.03.2009 19:34 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili



Animaatio on tässä pelissä varmasti upeaa. Mutta muuten se näyttää aasinperseeltä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #386 : 19.03.2009 21:20 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili


Animaatio on tässä pelissä varmasti upeaa. Mutta muuten se näyttää aasinperseeltä.

Mutta kun animaatiokin on sitä vanhaa parin spriten SNK-huitomista. :(




Kohta on muuten 3S:n 10v. synttärit!


« Viimeksi muokattu: 19.03.2009 21:34 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #387 : 19.03.2009 23:05 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili

Mutta kun animaatiokin on sitä vanhaa parin spriten SNK-huitomista. :(


Niin.

ps. Shotojen hyppypotkut näyttävät voittavan Giefin lariatin ihan pystyyn.
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #388 : 19.03.2009 23:11 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Animaatio on tässä pelissä varmasti upeaa. Mutta muuten se näyttää aasinperseeltä.
Ulkonäkö kyllä huokuu halpuutta ja paskaa tyyliä. Teknisestikkin kuraisen näkönen, tosin.
tallennettu
Vs: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #389 : 19.03.2009 23:20 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Lainaus
Kukino replies that each character took 16-17 months to complete with a team of 10 different designers.

En usko, että oli halpaa ainakaan.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines