Ajattelin, että voisi kerrankin opetella jonkin tappelupelin edes jollekin tasolle, tähän mennessä olen ollut aivan kädetön kaikissa. Ostinpa siis Street Fighter nelkun, kun on kehuttu ja löytyy kavereiltakin. En minä pärjää tässäkään kellekkään missään, mutta ehkä siinä viidenkymmenen tai sadan tunnin kohdilla osaa jo jotain. Mukavalta vaikuttaa nuubin näkökulmasta, ja tuo Same Skill-hakukriteeri toimii loistavasti. Saa omantasoisiaan vastustajia, vaikkei niitä nyt varmasti paljoa olekaan.
Jep. Itse kyllä ihan yllätyin, että kuinka paljon innostuin tästä. En uskonut, että oisin tykännyt tästä kun olen aina perus-Street Fightereitä vihannut. Ei tästä pelistä löydy kyllä kuin yksi pelattava hahmo, mutta sehän riittää. Balrogilla olen vääntänyt 98% online-matseista. Ainoa paska juttu tässä on, että 6-napin systeemin takia tätä ei kehtaa pelata ollenkaan normipadeillä. Tietenkin näitä SF4 Fightpadejä tai stickejä ei ole tullut lisää vielä kertaakaan sitten helmikuun lopun jälkeen. Onneksi sain omani silloin, mutta olisi hyvä olla kaksi.