Uuf, ei oikeen kiinnosta, vain Arcademode, Options ja Multiplayer :s Eikä niitä kivoja loppucutscenejä, taikka bossejakaan. Hahmojakin on todella vähän, sekä Training-mode puuttuu kokonaan. KoF-sarjan fani oon ollu, mutta nyt ei oikeen innosta.
Lihavoitu oli niin yllättävä tieto, että piti oikein alkaa kaivaa intternettejä... Kyllä siinä practice on.
Kaikki muu onkin sitten aika lailla bare bones. Eniten minua häiritsee se, että valikkoseikkailu näppäinconfigien muuttamisineen on kuuleman mukaan taas jotain kauheaa. Kaikki eivät ehkä pane niin paljon painoarvoa "yhdelle button config"-valikolle mutta paljon miiteissä eri mättöjä pelaavana, se on oikeasti ongelma kun jokaisella on erilainen tikku (joka on parhaassa tapauksessa itse rakennettu ja napeista ei edes tiedä mitä ne ovat) ja pelaajaa vaihtaessa täytyy minuuttitolkulla arpoa nappeja. Kaiken muun hauskan lisäksi SNK (-P) on tehnyt toimivia nappivalikoita jo 15 vuotta sitten (tai jotain...) Ai niin, nettikoodi on paskaa.
Mitäpä tästä, aika lailla ristiriitaiset vaikutelmat tuli pikaisella boardisurffailulla. Kenttiä on peräti viisi, liikelistat ovat yksinkertaistettuja, critical counterissa paras ratkaisu on rynkyttää jotain yhtä tehokasta liikettä tilanteenmukaisen custom combon sijaan (koska se tilannekohtaisuus puuttuu, se johtaa aina samaan ennaltamäärättyyn "tilaan") ja animaatioissa on edelleen tätä SNK-maisuutta (tietyt superit johtavat esimerkiksi siihen, että ilmaosumalla vastus teleporttaa maahan ottamaan sitä iskua ennaltamäärätyn animaation mukaan). Peli kyllä kiinnostaa jonkin verran mutta ehkäpä odotan alelaarikomennusta.
PS. Itse en ole peliä vielä päässyt testaamaan kun vakiomestani petti ja tarjosi lähinnä "ai mikä peli?" -kommenttia kyselyihini... Puhutaan kuitenkin kaupasta, josta hain männäviikolla Horin RAP3:n heräteostoksena ja joka julkaisi Order of Ecclesian ennen muuta PAL-aluetta, go figure. Tämän päivän nettisurffailun perusteella minulla taisi käydä kuitenkin tuuri. Kunhan nyt tulis vielä KoF 2002 UM ja Fatal Fury Battle Archives 2 (=Real Bout 2!), ne ostan kyselemättä heti. Ja miksipä eivät tulisi kun melkein kaikki muu SNK:n arkistoista on jo PALleinakin julkaistu.