Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Street Fighter IV -julkaisu: 20.02.2009
  • King of Fighters XII -julkaisu: 28.07.2009
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 20
Tulostusversio
Aihe: Se pakollinen mättöpeliketju.  (Luettu 190882 kertaa)
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #90 : 19.10.2007 10:14 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili Jep, video todistaa, miten turhanpäiväinen HD-remixi tässä tapauksessa on. Animaatio on niin aataminaikaista, että on aivan sama miltä ne spritet näyttää.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #91 : 19.10.2007 10:39 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei siihen todistamiseen mitään videoita olisi tarvinnut. Se tiedettiin jo alusta asti, että animaatioon EI kosketa. Kaksi syytä: 1) Capcom JP on suoraan kieltänyt framemäärien muuttelemisen 2) kyseinen framemäärien muutteleminen aiheuttaisi hankaluuksia pelin toiminalle. Joskin se olisi ollut mahdollista mutta työlästä, jos alkuperäinen peli ei pyöri 60 fps (vai mikä 58,xx se arcadekoneiden vauhti nyt onkaan, minulla ei ole tietoa tästä).

Jooh, ja Street Fighter 4:n virallistaminen on suurin uutinen pelimaailmassa ikinä, ainakin minulle.
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #92 : 19.10.2007 12:15 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ei siihen todistamiseen mitään videoita olisi tarvinnut. Se tiedettiin jo alusta asti, että animaatioon EI kosketa. Kaksi syytä: 1) Capcom JP on suoraan kieltänyt framemäärien muuttelemisen 2) kyseinen framemäärien muutteleminen aiheuttaisi hankaluuksia pelin toiminalle. Joskin se olisi ollut mahdollista mutta työlästä, jos alkuperäinen peli ei pyöri 60 fps (vai mikä 58,xx se arcadekoneiden vauhti nyt onkaan, minulla ei ole tietoa tästä).

Kielto on kyllä sinällään täyttä hevosenpaskaa, jos pelin mukana tulee ihan se originelli versio Super Turbosta. Jos (nyt täysin hypoteettinen) frameiltaan hienosäädetty HD-versio olisi täysiverisen turnauspelaamisen kannalta rikki ja pelikelvoton, niin ne pro-pelurit vain siirtyisivät takaisin alkuperäiseen (CCC2-versioon, jos pilkkua halutaan nussia) ja, öh, kaikki olisi hyvin? Ne pro-pelurit ovat kumminkin häviävän pieni prosentti pelaajista.

Korjatkaa tietenkin, jos syynä on jokin ihan muu. Kuten raha. Raha on aina hyvä syy. Tietty auttaisi tietää miten ne HD-laadun spritet on sinne ängetty. Valaisisi aika paljon senkin kanssa, kuinka työlästä niitä framemääriä olisi muutella.


« Viimeksi muokattu: 19.10.2007 12:31 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #93 : 20.10.2007 17:11 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Tollanen pikkupeli kuin Street Fighter 4 on julkistettu, eikä täällä ole edes minkäänlaista mainintaa. Shame on you.

Noh, kunhan peli vain on 2d:tä, omaa 3rd Striken peruspelattavuuden ja kasan lisähahmoja HD-graffoilla, niin kyseessä on paras peli ikinä. Prepare yourself.

Hieno teaser. Mutta ottaako Capcom riskin tekemällä siitä sprite-grafiikkaa käyttävän pelin ? HC-miehet ostavat siitä ilosta vaikka kymmenen kopiota, mutta uponneeko muihin. Ja miksi 3D-grafiikka haittaisi jos pelattavuus olisi kunnossa ? Tuollainen trailerin mukainen tyylitelty ulkoasu voisi mennä jopa Sprite-parhauden ohi. Toki ilman noita muste-efektejä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #94 : 20.10.2007 17:54 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 582 Basaaripisteet: 4 Profiili
Tollanen pikkupeli kuin Street Fighter 4 on julkistettu, eikä täällä ole edes minkäänlaista mainintaa. Shame on you.

Ja miksi 3D-grafiikka haittaisi jos pelattavuus olisi kunnossa ?

Koska 3d on ihan oma lajinsa, eikä se ole sitä, mitä Street Fighterit edustavat. Itse en lämpene yhtään 3d mätöille, oli niiden pelattavuus miten mahtavaa tahansa. 2d:n luomaa nopeutta ja fiilistä ei 3d:nä saa luotua ei sitten millään.

Itseäni lähinnä mietityttää, mille konsolille peli on tulossa. Jaksaako Capcom oikeasti nähdä vaivaa HD-spritejen tekoon (mikä on ilmeisesti erittäin työlästä/kallista), vai tuleeko peli olemaan 480p-resoinen Guilty Gearien tapaan ja päätyy Wiille ja mahdollisesti hieman fixattuna PSN:ään tai Live Arcadeen ladattavaksi. Arcade-halleissa peli menestyisi joka tapauksessa pitkään, onhan GGXX: Accent Corekin ollut ylivoimaisesti pelatuin arcade-peli Japanissa jo iät ja ajat.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #95 : 22.10.2007 00:30 »
Neonomide Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili Street Fightereiden suhteen 3D tuo mieleen Arikan EX-sarjan, mikä ei nauti hirveän suurta suosiota piireissä enää nykyään (mikäli koskaan).

Samahan tässä keräillä jengiä Kailleraan, jos menevät munimaan HD-konversion.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #96 : 22.10.2007 00:44 »
Neonomide Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili
VF5:n demon iskivät Marketplacelle ja taas tuli todettua kuinka paska peli se on. Jäykkää, munatonta paskaa. Grafiikat ovat varmaan ainoa positiivinen juttu mitä pelistä löysin, tosin animaatiot pilaavat senkin ilon. Onneksi tuli tuo demo, niin tietää ettei kannata poistaa kaupasta tätä turhaketta.

Mielenkiintoista. Pelasit siis analogitikulla peliä kuten kuuluukin?  ;D

Kaveri latasi myös VF 5:n demon ja sanoi että ohjain tappaa peli-ilon totaalisesti. Voin uskoa, Mikkisoftan vaikea ohjainpolitiikka onkin ainoa syy tällä hetkellä, miksen osta uutta, tuunattua XBOX 360:stä.

PS3 -version ongelmana on heikohko treenimoodi (nubut kuten Rocky Balboa nukahtaa) ja munaton yksinpeli – Tekken DR on yksin paljon mielenkiintoisempaa touhua, vaikka treenimoodi puuttuukin kokonaan.

Pitänee mainita, että voitin Akiralla peilihaastematsit (16/4) ja kaveri joutui menemään vetämään yliopiston kirjaston ovelle vetämään kirkasta viinaa puolenpäivän aikaan ihan avoimesti.  :lol:

Mites nettipeli 360-versiossa? Onko kukaan päässyt kokeilemaan miten suolesta se on?
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #97 : 22.10.2007 01:32 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
PS3 -version ongelmana on heikohko treenimoodi (nubut kuten Rocky Balboa nukahtaa) ja munaton yksinpeli
VF4:n treenimode tuli kyllä tutuksi. En kyllä ymmärrä tuota nukahtamis-kommenttia. Tietty jos meinaat siinä mielessä, ettei pelissä ole mitään fiilistä...

Mites nettipeli 360-versiossa? Onko kukaan päässyt kokeilemaan miten suolesta se on?
Taisi perjantaina ilmestyä ja näin vain yhden pelaavan tätä kaverilistallani. Itsehän en tähän paskaan 20 euroa enempää laita, joten en pysty kommentoimaan. Veikkaan kuitenkin, että suomiporukalla sitä voi pelailla ilman suurempia ongelmia. Niin siis puhun nyt vain verkkoviiveen aiheuttamista ongelmista, en itse pelin.

Boxin ohjaimesta ei tarvitse kärsiä, vaikka oma kokemukseni ei mitenkään johtunut boxin padistä. Olenhan mättänyt tätä paskaa Tokion tupakansavuisissa arcade-halleissa.

HORI sticki riittää varmaan suurimmalle osalle. Pellet modailkoot omat tikut:
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #98 : 22.10.2007 17:53 »
Neonomide Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili
PS3 -version ongelmana on heikohko treenimoodi (nubut kuten Rocky Balboa nukahtaa) ja munaton yksinpeli
VF4:n treenimode tuli kyllä tutuksi. En kyllä ymmärrä tuota nukahtamis-kommenttia. Tietty jos meinaat siinä mielessä, ettei pelissä ole mitään fiilistä...

No mistä se fiiliksen puuttuminen viime kädessä johtuu, joko olet opetellut ythään mitään siitä, miten VF 5 toimii!? Itse PS3-version pohjalta en voi sanoa muuta, kuin kaikkea mahdollista: Virtua Fighter 5 on nostanut 3D-tappelupelit ihan uudelle sulavuuden tasolle peruspelimekaniikan suhteen. Hahmotasapaino ja liikkuminen on parempaa kuin koskaan aiemmin (Tekkenissä lähinnä Tetsuon Lei tulee lähelle VF:n liikkumista). Angstaamisesi on siis loputtoman koomista seurattavaa. :lol:

On myönnettävä, että Vf 4 Evon heittopakomekaniikkojen uudistaminen enemmän nitaku/poketusmyönteiseen suuntaan on paitsi nopeuttanut peliä, tehnyt sen myös entistä aloittelijaystävällisemmäksi. Harmillista sinällään, että Tekken-uskonto ei ole murentunut vähääkään tällä välin – molemmat sekä VF5 että Tekken DR ovat upean pelattavia pelejä ilman tuunailua PS kolmosella. Kai pelit sitten ovat jo niin hyviä, ettei uuden mekaniikan opettelu jaksa vanhoja pieruja kiinnostaa, samalla kun newbiet siirtyvät sen pelin pariin, jossa kilpailua löytyy eniten? Eli sama vanha loru... hehe.

Kuitenkin juuri VF 5 on helpommin opeteltava peli uusiin hahmoihin siirtymisen suhteen – peruspelimekaniikan saa hyvin hanskaan pari hahmoa opettelemalla ja loppu on yllättävän helppoa. Tekkenissä hahmojen opettelu on yhä kryptistä matematiikkaa, mikä on vielä vuosienkin jälkeen ärsyttävää. Myös vanhojen kombojen ja stringien nerffaus ja muuttelu kosketti enemmän nähdäkseni Tekken DR:ää kuin VF 5:sta.

Veikkaan kuitenkin, että suomiporukalla sitä voi pelailla ilman suurempia ongelmia. Niin siis puhun nyt vain verkkoviiveen aiheuttamista ongelmista, en itse pelin.

Melkein minkä tahansa muun mätön suhteen olisin optimistinen, mutta VF 5 omaa niin monta elementtiä jotka ovat viiveen raiskattavissa (fuzzy guard, heittopaot, puskuroinnit), että se on oikeasti pelottavaa. Lupaan kyllä että jos nettipeli on puoliksikaan OK-tasoa, teippaan leipälävet umpeen yhdeltä jos toiseltakin nettinoobielta, etunenässä ajattelin leipoa sinun [virtuaalihahmojasi].

Boxin ohjaimesta ei tarvitse kärsiä, vaikka oma kokemukseni ei mitenkään johtunut boxin padistä. Olenhan mättänyt tätä paskaa Tokion tupakansavuisissa arcade-halleissa.

Viitsit sitten kuitenkin lähteä Japaniin asti tupakansavuisiin pelihalleihin pelaamaan "tätä paskaa"? Viha/rakkaussuhde meneillään... alkaako VF 5 sittenkin kihelmöidä vähitellen? :lol:

HORI sticki riittää varmaan suurimmalle osalle. Pellet modailkoot omat tikut:


Kiitos vinkistä.

Tuliko kovis-olo, kun et osaa pelata useimpien kriitikoiden parhaaksi ylistämää tappelupeliä? :)

Jospa et viitsisi trollata keskustelua ihan siksi, ettet pelistä jostain tarkemmin määrittelemättömästä syystä tykkää.

PS: Poraan sulle uuden ***** nettipelissä ihan koska vaan sulle sopii.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #99 : 22.10.2007 17:59 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
PS: Poraan sulle uuden ***** nettipelissä ihan koska vaan sulle sopii.
Jos harrastaisin hauskojen juttujen tunkemista allekirjoituksiin niin laittaisin sinne varmaankin tämän huikean uhkauksen. Toisaalta, mitäpä mä teen pakollisessa mättöpeliketjussa kun en ole yhtään kyseisestä pelityypistä kiinnostunut. Hyvä jos jaksoin Street Fighter kakkosta pelata silloin kun se ilmestyi Super Nintendolle. Yhtäkään tähän genreen kuuluvaa peliä en ole kyllä omistanut.
N
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #100 : 22.10.2007 18:59 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
No mistä se fiiliksen puuttuminen viime kädessä johtuu, joko olet opetellut ythään mitään siitä, miten VF 5 toimii!? Itse PS3-version pohjalta en voi sanoa muuta, kuin kaikkea mahdollista: Virtua Fighter 5 on nostanut 3D-tappelupelit ihan uudelle sulavuuden tasolle peruspelimekaniikan suhteen. Hahmotasapaino ja liikkuminen on parempaa kuin koskaan aiemmin (Tekkenissä lähinnä Tetsuon Lei tulee lähelle VF:n liikkumista). Angstaamisesi on siis loputtoman koomista seurattavaa. :lol:
Fiiliksen puutehan johtuu suoraan siitä pelattavasta pelistä. Joissakin sitä on ja joissakin ei. VF5:ssa on vain liikaa ärsyttäviä tekijöitä, jotta siitä voisi nauttia. Niistä en jaksa alkaa jälleen kirjoittamaan, kun ne on jo varmaan kolmessa eri ketjussa tullut selitettyä. Voit jälleen kerran heittää “et vain osaa”-kortin pöytään ja pakko myöntää se on myöntää. En osaa syödä paskaa ja pitää siitä.

Lainaus
Melkein minkä tahansa muun mätön suhteen olisin optimistinen, mutta VF 5 omaa niin monta elementtiä jotka ovat viiveen raiskattavissa (fuzzy guard, heittopaot, puskuroinnit), että se on oikeasti pelottavaa.
Jep. MISSÄÄN MUUSSA MÄTÖSSÄ EI OLE NOITA OMINAISUUKSIA! EI SITTEN MISSÄÄN!

Lainaus
Lupaan kyllä että jos nettipeli on puoliksikaan OK-tasoa, teippaan leipälävet umpeen yhdeltä jos toiseltakin nettinoobielta, etunenässä ajattelin leipoa sinun [virtuaalihahmojasi].
Kustannat mulle pelin niin voin tulla pelaamaan. Maksoin kyllä 5€ Superman Returns pelistä, joten kaipa tästäkin sen verran voisi maksaa.

Lainaus
Viitsit sitten kuitenkin lähteä Japaniin asti tupakansavuisiin pelihalleihin pelaamaan "tätä paskaa"?
Jep! JUURI sen takia kävin Japanissa. *Taputapu*

Lainaus
Tuliko kovis-olo, kun et osaa pelata useimpien kriitikoiden parhaaksi ylistämää tappelupeliä? :)
Jospa et viitsisi trollata keskustelua ihan siksi, ettet pelistä jostain tarkemmin määrittelemättömästä syystä tykkää.
Onhan niitä syitä määritelty jo ihan tarpeeksi. Kunhan totesin vielä demoa testattuani olevani täysin oikeassa. Pitää kai vielä sitten joskus, jos satun jostakin koko version saamaan, “trollata” hieman lisää.

Lainaus
PS: Poraan sulle uuden ***** nettipelissä ihan koska vaan sulle sopii.
Pitäiskö tossa ***** tilalla olla PASKASSA? Sillä Virtua Fighteriin kai viittasit?
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #101 : 22.10.2007 19:17 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tekken kutosen Yoshi on kyllä kuumaa kamaa. Innostus peliä kohtaan myös nousee videoiden myötä, sillä jugglejen tehon vähennys pidentää hieman eriäkin. Myös älytön customaatio hahmojen ulkonäköön on iso plussa. Perus-ukkoihin kyllästyy joka mätössä aika nopeasti...

Niin ja Rocky laita siihen "räppi":n tilalle "Virtua Fighter" :)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #102 : 22.10.2007 19:27 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili Täällä tuntuu kaikki olevan tavalla tai toisella paskaa (perseessä), joten kerronkin nyt, että kaikki mättöpelit on ihan pelikelvottomia pökäleitä. Seuraava lista sisältää sekä omia että muilta kuultuja perusteluja. Kaikki ovat siis huonoja puolia.

(Super) Street Fighter 2 (Turbo)
- osa hahmoista omaa ylihyviä lockdown-taktiikoita
- combosysteemi on köyhä ja vaikea
- ilmassa ei voi torjua
- parry puuttuu
- mix upit köyhiä kun overheadeja on niin vähän
- keskittyy liikaa zoningiin
- animaatio on paskaa

SF Alpha 3
- custom combot on ylihyviä
- hahmot ihan epätasapainossa
- ilmassa voi torjua
- ilmassa ei voi torjua X-ismillä
- parry puuttuu
- hahmoja on liikaa mutta silti Yun puuttuu

3rd Strike
- pelissä on parry, se pilaa zoningin ja okizemen
- liian vähän ja liian outoja hahmoja
- ilmassa ei voi torjua
- vain yksi superi per hahmo
- mix up-helvetti
- loppupomo on cheap ja ruma
- custom comboja vain parilla hahmolla

Dead or Alive x (samaa paskaa perseessä ne on kaikki)
- reversalit ovat liian helppoja ja tehokkaita
- tissit heiluu liikaa
- okizeme puuttuu
- hit stunnit "puuttuu"
- löysät ja epärealistiset animaatiot
- pelattavuus on jäykkää ja munatonta paskaa
- väärällä konsolilla (paitsi DOA2 mut se onkin sarjan paras!!1!)
- Xboxin ohjain

Tekken (5+)
- bufferointi puuttuu
- liikkuminen on paskamaista sidestep/dash -helvettiä
- universaali crouch dash puuttuu
- backdash cancel
- just framet haisee ja on huono idea muutenkin
- jugglet riippuvat ihan kaikesta, missä kulmassa osuma tulee, oliko se counter, millä etäisyydellä, missä on seinä ja paljonko onkaan kala

Virtua Fighter (5)
- jäykkää, munatonta paskaa
- hahmot rumia
- jäykkää, munatonta paskaa
- animaatiot rumia
- jäykkää, munatonta paskaa
- musiikit huonoja
- ring outit
- seinät
- jugglet
- ai niin, jäykkää, munatonta paskaa

Mortal Kombatit
- kaikki (paitsi pari hahmodesignia)

Soul Calibur
- air control
- variable cancel
- hahmotasapaino
- heitot voi torjua GI:llä
- jugglet puuttuu
- stunnit kestävät noin kaksi viikkoa

King of Fightersit
- pitää pelata tiimeillä
- hahmot on hölmöjä
- hahmoja on liikaa
- graffat on anuksesta
- ei näistä oo ees kukaan koskaan kuullu
- super cancel maksaa asioita

Garou
- mikäs vittu tää on?

Marver vs. Capcom 2
- kts. Mortal Kombat

Guilty Gear XX #%&?^slashcore - The Midnight Reload feat. Isuka
- hahmot on liian outoja
- lol, ei 2d-peleissä oo syvyyttä
- taustamusiikki on jotain kikkeliä kakkaheviä
- rämpäämällä pärjää
- Boss I-no/HOS
- liikaa universaaleja puolustustekniikoita
- superit on turhia

Samurai Spirits/Shodown
- täh?

Animemätöt
- älkää nyt viittikö...
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #103 : 22.10.2007 19:34 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Heh aika asiapitoista. Pitäytykäämme siis tikku-ukkojen sumopainissa.

Niin ja mitä bufferointia meinaat Tekkenistä puuttuvan ?


« Viimeksi muokattu: 22.10.2007 19:45 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #104 : 22.10.2007 19:37 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Mortal Kombatit
- kaikki (paitsi pari hahmodesignia)


Haha.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #105 : 22.10.2007 20:06 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Heh aika asiapitoista. Pitäytykäämme siis tikku-ukkojen sumopainissa.

Niin ja mitä bufferointia meinaat Tekkenistä puuttuvan ?

Tekkenissä ei kai pysty esim. niitä 10 iskun comboja hakkaamaan valmiiksi sisään vaan ne pitää painaa ajallaan.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #106 : 22.10.2007 20:18 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Heh aika asiapitoista. Pitäytykäämme siis tikku-ukkojen sumopainissa.

Niin ja mitä bufferointia meinaat Tekkenistä puuttuvan ?

Tekkenissä ei kai pysty esim. niitä 10 iskun comboja hakkaamaan valmiiksi sisään vaan ne pitää painaa ajallaan.

Juuri päinvastoin. Niitä osaa huorata kolme-vuotiaatkin tuon bufferoinnin ansiosta. (vaikkei niistä nyt mitään iloa olekaan, ellei saa ukkoa seinään)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #107 : 22.10.2007 20:39 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Juuri päinvastoin. Niitä osaa huorata kolme-vuotiaatkin tuon bufferoinnin ansiosta. (vaikkei niistä nyt mitään iloa olekaan, ellei saa ukkoa seinään)
Ai siis sitä nappien naputtelua ei tarvikaan ajoittaa mitenkään? Voit naputella kaikki painallukset sekunnissa ja sen jälkeen katsoa kun 10 hit combo lähtee etenemään ruudulla?
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #108 : 22.10.2007 21:20 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili Hienoa termistöä havaittavissa Shintan postauksessa


 :lol:
Kokoelma
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #109 : 22.10.2007 21:39 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Juuri päinvastoin. Niitä osaa huorata kolme-vuotiaatkin tuon bufferoinnin ansiosta. (vaikkei niistä nyt mitään iloa olekaan, ellei saa ukkoa seinään)
Ai siis sitä nappien naputtelua ei tarvikaan ajoittaa mitenkään? Voit naputella kaikki painallukset sekunnissa ja sen jälkeen katsoa kun 10 hit combo lähtee etenemään ruudulla?

On siinä tietenkin joku raja, mutta kyllä niitä inputteja voi bufferoida vähintään aina sen yhden iskun verran. Enemmänkin jos ne lyö oikeaan aikaan etukäteen.

En ole itseasiassa edes perehtynyt tuohon asiaan kovin tarkkaan, mutta itse kyllä pelaan melkoista bufferia. Esmes kun vastus lyö meikää ja tiedän, että se menee torjuntaan niin siinä voi jo alkaa bufferoimaan seuraavaa tekoa. Tiedä sitten onko tuo "bufferia" mitä Shinta tarkoitti. Tuskin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #110 : 22.10.2007 22:06 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili Lähinnä tarkoitin tuolla bufferilla sitä, että juggleissa on mahdollista syöttää asioita liian aikaisin, jolloin haluttu liike ei yksinkertaisesti tule ulos (bufferia ei siis ole). Tämä häiritsee minua suunnattomasti vaikka ei se vakavasti puhuen varsinaisesti ole pelin vika (tai vika ylipäätään). VF:ssä systeemi tykkää enemmän "kaikki inputit mahd. pian. plz"-filosofiasta ja on lähes mahdotonta syöttää liikkeitä liian nopeasti juggleissa. Tosin VF5:ssa on menty vähän Tekkenin suuntaan ja tietyissä tilanteissa, tietyillä hahmoilla max damage -vaihtoehto vaatii liikkeiden viivyttämistä (tekemällä vaikkapa UNIVERSAALI crouch dash väliin). Tiesin kyllä, että Tekkenissäkin pystyy joitakin asioita bufferoimaan. Tottumisestahan tässä on kyse. Tekken on minusta/minulle monin verroin vaikeampi peli, se on siis pro-pelaajien valinta kun se vaatii enempi skilliä. Mutta en mä siitä silti tykkää.

Hienoa termistöä havaittavissa Shintan postauksessa


:lol:

Tarvitseeko jotain selittää? Voisihan sitä välillä puhua jotain asiaakin ainaisen "kaikki on paskaa"-jauhannan ohessa.
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #111 : 23.10.2007 02:56 »
Neonomide Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili
VF5:ssa on vain liikaa ärsyttäviä tekijöitä, jotta siitä voisi nauttia. Niistä en jaksa alkaa jälleen kirjoittamaan, kun ne on jo varmaan kolmessa eri ketjussa tullut selitettyä.

No pistäpä top 5 tähän kertauksen vuoksi?

Voit jälleen kerran heittää “et vain osaa”-kortin pöytään ja pakko myöntää se on myöntää.


Hyvä että päädyimme konsensukseen.

En osaa syödä paskaa ja pitää siitä.

Nyt puhuttiinkin Virtua Fighter 5:n pelaamisesta, ei paskan syömisestä.

Lainaus
Melkein minkä tahansa muun mätön suhteen olisin optimistinen, mutta VF 5 omaa niin monta elementtiä jotka ovat viiveen raiskattavissa (fuzzy guard, heittopaot, puskuroinnit), että se on oikeasti pelottavaa.
Jep. MISSÄÄN MUUSSA MÄTÖSSÄ EI OLE NOITA OMINAISUUKSIA! EI SITTEN MISSÄÄN!

No heittopakojen suhteen olen erityisen kyyninen, koska kolme heittopakoa väistön jälkeen tuntuu terva-lagin vallitessa hieman suolaiselta touhulta. Ellei jumahduksen aikana ehdi bufferoimaan väistöön kuutta pakoa... :P

Lainaus
Lupaan kyllä että jos nettipeli on puoliksikaan OK-tasoa, teippaan leipälävet umpeen yhdeltä jos toiseltakin nettinoobielta, etunenässä ajattelin leipoa sinun [virtuaalihahmojasi].
Kustannat mulle pelin niin voin tulla pelaamaan. Maksoin kyllä 5€ Superman Returns pelistä, joten kaipa tästäkin sen verran voisi maksaa.

En edes omista koko peliä vielä, joten saat odottaa asiaa hyvän aikaa. VOisit toki käyttää ajan hyväksesi keräämällä pulloja ja ottamalla pään pois pebasta -> ostamalla pelin.

Jokaikinen koskaan näkemäni VFDC:n DOA-fanittaja tunnustaa, että VF-sarja pistää DOA-pelit pinoon ja poikittain. Ja he sentään ovat todella asiallista porukkaa, niin keskustelijoina kuin pelaajina.

Lainaus
Viitsit sitten kuitenkin lähteä Japaniin asti tupakansavuisiin pelihalleihin pelaamaan "tätä paskaa"?
Jep! JUURI sen takia kävin Japanissa. *Taputapu*

No hyvä alku tuokin. Nyt kannattaa panostaa vaikkapa siihen Horin tikkuun niin pääset pelaamaan mätkintöjen ykkösnyrkkä Omassa Olohuoneessasi! :D

Lainaus
Tuliko kovis-olo, kun et osaa pelata useimpien kriitikoiden parhaaksi ylistämää tappelupeliä? :)
Jospa et viitsisi trollata keskustelua ihan siksi, ettet pelistä jostain tarkemmin määrittelemättömästä syystä tykkää.
Onhan niitä syitä määritelty jo ihan tarpeeksi. Kunhan totesin vielä demoa testattuani olevani täysin oikeassa.

Protestimaskuliinisuutesi ei ole vakuuttavaa: käyt Japanissa pelaamasssa peliä ihan tarkoituksella (ks. yllä) ja pakoilet silti suoraa haastetta. Voithan tulla Rautanyrkkiin ottamaan minulta pataan Virtuassa (ja Tekkenissä), jos et netissä uskalla.

Pitää kai vielä sitten joskus, jos satun jostakin koko version saamaan, “trollata” hieman lisää.

Paljastuit VF-faniksi jo aiemmin, maskisi on paljastettu! :lol:

---

Heh aika asiapitoista. Pitäytykäämme siis tikku-ukkojen sumopainissa.

Kuin vanhaan hyvään aikaan! :lol:

Pikku flame-war piristää aina ketjua kuin ketjua!  ;)

Ai siis sitä nappien naputtelua ei tarvikaan ajoittaa mitenkään? Voit naputella kaikki painallukset sekunnissa ja sen jälkeen katsoa kun 10 hit combo lähtee etenemään ruudulla?
On siinä tietenkin joku raja, mutta kyllä niitä inputteja voi bufferoida vähintään aina sen yhden iskun verran. Enemmänkin jos ne lyö oikeaan aikaan etukäteen.

En ole itseasiassa edes perehtynyt tuohon asiaan kovin tarkkaan, mutta itse kyllä pelaan melkoista bufferia. Esmes kun vastus lyö meikää ja tiedän, että se menee torjuntaan niin siinä voi jo alkaa bufferoimaan seuraavaa tekoa. Tiedä sitten onko tuo "bufferia" mitä Shinta tarkoitti. Tuskin.

Puskurointi meinaa juuri sitä – syötetään liikkeen vaatimat komennot toipumisajan TAI edellisen liikkeen aikana. Tekkenissä muutaman ten-stringin olen opetellut, kakkosesta lähtien puskurointi on pääosin emähelppoa, jotain 3-4 liikettä voi rämppäillä sisään helpostikin ja katsoa, kun joko...

A: NooB saa uuden persreiän

B: sinut jugglataan ensimmäisessä raossa ja piestään seinäkombolla violetiksi mössöksi.

Liekö sitten makuasia, miten stringejä (liikkeitä jotka niveltyvät yhteen) voi pitää puskuroituina. Ovathan ne toki, tavallaan. Käsitteitä voinee käyttää miten haluaa, kunhan sanoma menee jotenkin perille...

Lähinnä tarkoitin tuolla bufferilla sitä, että juggleissa on mahdollista syöttää asioita liian aikaisin, jolloin haluttu liike ei yksinkertaisesti tule ulos (bufferia ei siis ole). Tämä häiritsee minua suunnattomasti vaikka ei se vakavasti puhuen varsinaisesti ole pelin vika (tai vika ylipäätään).

Vihasitko sinäkin muuten sairaita just-frame komboja Evossa? Onko niitä miten vitosessa?
(ihan sama tosin, en niitä kumminkaan ala opettelemaan, ainakaan shakiralla)

VF:ssä systeemi tykkää enemmän "kaikki inputit mahd. pian. plz"-filosofiasta ja on lähes mahdotonta syöttää liikkeitä liian nopeasti juggleissa.

Totta. Toisaalta munin yhä aina shakiran Byakkon ilmakomboissa puskuroituna/modifioituna. Ilman tikkua homma ei vaan luonnistu. Dinosauruksena pelaan yhä DS 2:lla ohjainadapterin voimalla, no bullshit.

Onneksi shakiralla on nyt noob-DLC, se teki siitä heti parhaan hahmon. :D

Tosin VF5:ssa on menty vähän Tekkenin suuntaan ja tietyissä tilanteissa, tietyillä hahmoilla max damage -vaihtoehto vaatii liikkeiden viivyttämistä ---

Kyllä, tosin Evossa mm. Lionin b,df+P & D_f+P+G -kombot olivat jo joskus tällaisia, noin esimerkiksi.

--- (tekemällä vaikkapa UNIVERSAALI crouch dash väliin).

Mitä ei *köh köh* ole tekkenissä, doassa, mortal kombatissa, jne jne...

Kun heitetään kehiin jotain taaksepäin-CD-ETEG -kaltaista niin päästään aika lähelle VF-pelien ydintä. Huono puolustuspeli on kuolemaksi, aivoton rushaaminen ei yleensä toimi. Silti nokkela horottaja VOI pärjätä pelissä, mikä on ideanakin. Monella tavoin voi voittaa, mutta kuten Chibita opettaa "play the way you have most fun".  :P

Tiesin kyllä, että Tekkenissäkin pystyy joitakin asioita bufferoimaan. Tottumisestahan tässä on kyse. Tekken on minusta/minulle monin verroin vaikeampi peli, se on siis pro-pelaajien valinta kun se vaatii enempi skilliä. Mutta en mä siitä silti tykkää.

EWEG-kikkailu on mahtavan näköistä, mutta muutoin diggaan itse VF:n lähestymistavasta oikeastaan enemmän pro-meininkinä (enemmän skenaarioita ja reilumpi okizeme), mutta ovathan nämä osaltaan myös makuasioita (sanoinko todella tuon?).
Itse nautin molemmista pirusti – vaikkeivat Capcomin Vampire-peleille koskaan tule pärjäämäänkään...  ;D

Lainaus
Hienoa termistöä havaittavissa Shintan postauksessa

:lol:
Tarvitseeko jotain selittää? Voisihan sitä välillä puhua jotain asiaakin ainaisen "kaikki on paskaa"-jauhannan ohessa.

Älä nyt pilaa lupaavaa flame-waria!

PS: Vieläkö sulla on se hassu parta?


« Viimeksi muokattu: 23.10.2007 03:10 kirjoittanut Neonomide »
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #112 : 23.10.2007 15:05 »
Entomo Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tervehdys kaikille. Olen näitä Pelaajalaudan porukan viestejä lueskellut jo pidempään (pelaajalehti.com ja tämä boardi) ja nyt taidan vihdoin heittää omankin lusikkani soppaan.

Rocky_Balboan pointti näyttää mennnen ohi yhdeltä jos toiseltakin, mikä ei tosin ole ihme kun mies ilmaisee asiansa noin kärkevästi. VF5:ttä voi hyvin luonnehtia jäykäksi ja munattomaksi paskaksi sekä turhaksi jos:
1) Vaakakupissa näyttävyys yms. merkitsee paljon
2) Omassa suosikkipelissäkin tuntuu jatkuvasti riittävän mielekästi opeteltavaa (eli syvyyttä)

Yleensä pelaajille riittää että pelissä on tarpeeksi syvyyttä, jotta sitä on mielekästä pelata jonkinlaisella antaumuksella. Mitä syvempi sen parempi, sitä on hankala kieltää, mutta riittävän tason jälkeen muut tekijät vaikuttavat enemmän. Kuten nyt Rocky_Balboalle käsittääkseni näyttävyys eli tarkemmin sanoen liikkumisen animaatio, osumien mojovuus, mielenkiintoiset hahmot, grafiikka ja musiikki. Tai tällaisen kuvan olen ainakin saanut. Miksi joku haluaisikaan testausta enemmän syventyä peliin, jolla ei vaikuta olevan mitään uutta ja parempaa tarjottavana? Pelkän yksinpelin perusteella en tosin itse lähtisi mitään taistelupeliä täysin tuomitsemaan. Kaksinpeli on kuitenkin huomattavasti hauskempi kokemus, vaikka aloittelijataktiikoilla peli ei täysin avautuisikaan.

Neonomiden viestissä pistää muuten silmään tuo sivulauseessa mainittu VF:n Tekkeniä "reilumpi" okizeme. Missä mielessä reilumpi? Ja miten missään mielessä reilumpi voi olla parempi? Tekkenissähän ylösnousutilanteet ovat melko monipuolisia, koska molemmilla osapuolilla on paljon erilaisia vaihtoehtoja. Yleensä tämä on alueella kuin alueella vain hyvä asia kunhan ei liiallisuuksiin mennä. Rikkinäisyys on eri asia, ja sitähän Tekkenin okizeme ei missään nimessä ole.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #113 : 23.10.2007 15:34 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Kuten nyt Rocky_Balboalle käsittääkseni näyttävyys eli tarkemmin sanoen liikkumisen animaatio, osumien mojovuus, mielenkiintoiset hahmot, grafiikka ja musiikki. Tai tällaisen kuvan olen ainakin saanut. Miksi joku haluaisikaan testausta enemmän syventyä peliin, jolla ei vaikuta olevan mitään uutta ja parempaa tarjottavana? Pelkän yksinpelin perusteella en tosin itse lähtisi mitään taistelupeliä täysin tuomitsemaan. Kaksinpeli on kuitenkin huomattavasti hauskempi kokemus, vaikka aloittelijataktiikoilla peli ei täysin avautuisikaan.
Juurikin näin. On se kiva, että joku huomaa pointin eikä vain heittele EVOa kehiin. En ole tietääkseni koskaan VF5:n pelimekaaniikkaa juuri haukkunut. Se on monella tavalla lähellä DOA4:n systeemiä, joten ei siinä vikaa ole. Kaikki muu siinä sitten onkin vialla. Jos jälleen pistäisin mahtavan esimerkin (jonka neomide sitten tahallaan jättää ymmärtämättä tai vääntää joksikin muuksi, mutta samapa tuo), VF:a voisi verrata shakin pelaamista paskapökylöillä. Siinäpäs liikuttelet ja haistelet paskaa, mutta kun itse pelin idea on niin mahtava niin on pakko vain pelata!
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #114 : 23.10.2007 22:32 »
Neonomide Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili Rockyn argumentaatio senkuin paranee! Pelimekaniikka on enemmän kuin ok, mutta "pökäleet tappelee". Todella analyyttistä!

Heips, Entomo, kiva nähdä jälleen!

Yleensä pelaajille riittää että pelissä on tarpeeksi syvyyttä, jotta sitä on mielekästä pelata jonkinlaisella antaumuksella. Mitä syvempi sen parempi, sitä on hankala kieltää, mutta riittävän tason jälkeen muut tekijät vaikuttavat enemmän. Kuten nyt Rocky_Balboalle käsittääkseni näyttävyys eli tarkemmin sanoen liikkumisen animaatio, osumien mojovuus, mielenkiintoiset hahmot, grafiikka ja musiikki. Tai tällaisen kuvan olen ainakin saanut. Miksi joku haluaisikaan testausta enemmän syventyä peliin, jolla ei vaikuta olevan mitään uutta ja parempaa tarjottavana? Pelkän yksinpelin perusteella en tosin itse lähtisi mitään taistelupeliä täysin tuomitsemaan. Kaksinpeli on kuitenkin huomattavasti hauskempi kokemus, vaikka aloittelijataktiikoilla peli ei täysin avautuisikaan.

Olen ensimmäisenä tunnustamassa, että vaikkapa VF 5 on yksinpelinä yllättävänkin tylsä. Keinoäly on huomattavan tönkköä, vaikka ekstroja piisaakin.

Kun näkee Virtuaa 11 vuotta tahkonneita juippeja jauhamassa shakiran blokinmurtajista ketjutolkulla, niin ei voi kuin seurata johtajaa. Itselleni Virtuan omistuksellisuus lähtee juuri kaksinpelistä ja jatkuvasta ilmaisun kehittymistä "pelin kielellä". Yksinpelatessa touhu on kuin autistista pasianssia – VERRATTUNA kaksinpeliin, jossa molemmat haluavat kehittyä ja voittaa. Jälkimmäistä ei ymmärrä arvostaa ellei sitä pääse kunnolla kokeilemaan.

Neonomiden viestissä pistää muuten silmään tuo sivulauseessa mainittu VF:n Tekkeniä "reilumpi" okizeme. Missä mielessä reilumpi? Ja miten missään mielessä reilumpi voi olla parempi? Tekkenissähän ylösnousutilanteet ovat melko monipuolisia, koska molemmilla osapuolilla on paljon erilaisia vaihtoehtoja. Yleensä tämä on alueella kuin alueella vain hyvä asia kunhan ei liiallisuuksiin mennä. Rikkinäisyys on eri asia, ja sitähän Tekkenin okizeme ei missään nimessä ole.

En väittänytkään Tekkenin okizemea rikkinäiseksi. DR:n nerffaukset heikensivät mm. Ninan tyrmäävän okizemen normaaliksi, mikä on hyvä juttu. Mitä nyt mm. Tetsuo-Lein matseja viimeksi katselin, niin ihan hyvältä Tekkenin oki pääosin näyttää. Ehkä myös puolustuspelin suhteellinen yksinkertaisuus ei harmita niin paljoa, kun maasta (ja seinän vierestä) nousevia molestoimalla voi voittaa matseja aika nopeasti? Seinien lähellä oki ei ole aina kovin kilttiä katseltavaa...

Mitenkähän yleensä alkaa keskustelemaan niinkin monipuolisesta touhusta kuin okizemesta? Virtuan oki lienee 'epäreiluinta', kun vastustaja on naama ylöspäin selällään – sivulle toipuminen kerjää hyökkääjälle backstaggeria sisään. Tuo pitää vain muistaa ja nousta pystyyn ilman quick rollia. Yleensä kuitenkin ylösnousija Virtuassa ei voi tehdä fuzzy guardia (suojata ylös ja alas tietyilä frameilla yhtäaikaa) ja muut optiot ovat enemmän ajoituksesta kiinni. Todelliset ninjat (en nyt viittaa Kageen) voivat kikkailla sivuväistöillä ja päästä jopa ylösnousupotkua yrittävä selkäpuolelle – mutta se on ollut kolmosesta lähtien erikoistavaraa. Virtuan matseja harvemmin ratkotaan okizemellä, siksi pidän pelin okizemea keskimäärin reilumpana systeeminä.

Paremmuudesta voidaan aina väitellä – turpiinottajan näkökulma ja hyökääjän näkökulmahan tässä varmaan ovat tärkeimpiä tarkasteltavia. Puolustaja on Virtuan okissa keskimäärin selvästi edullisemmassa asemassa – ihan pikkuvirheistä horottaminen Tekkenin mattopelissä ei vain ole minun makuuni. Ratkaisen matsit mieluummin pystyssä.

Jos ajatellaan okizemen ideaa, niin pidän siitä miten Chibita lähestyy asiaa (joo, olen fani). Kakkoserässä Chibita soveltaa pelimekaniikkaa mielenkiintoisesti – onko tämä reilua?

http://www.youtube.com/watch?v=OsXTbBeqi9U


« Viimeksi muokattu: 23.10.2007 22:45 kirjoittanut Neonomide »
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #115 : 24.10.2007 11:28 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Jessus. Alkavat tappelemaan jonkun pelin takia. Halatkaa ja pelatkaa Mortal Kombatia.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #116 : 24.10.2007 11:37 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Jessus. Alkavat tappelemaan jonkun pelin takia. Halatkaa ja pelatkaa Mortal Kombatia.
Mättöpeliketjussa tapellaan. Tietty täällä ei kaikki halua pysyä itse peleissä vaan yrittävät kaikin voimin vääntää jotain muuta. Ehkä niin käy väkisin, jos on liian kiintynyt tiettyyn sarjaan. Vähän sama homma noissa konsolisotakeskusteluissa.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #117 : 24.10.2007 16:44 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Sama pätee kyllä Rockyynkin. Tuot aina se elementin pöytään kun Doaa haukutaan ja VF:ää kehutaan, että DoA on jotenkin munakkaampi kuin muut mätöt ? Minä kun sitä intissä sillointällöin pelasin niin piti oikein tarkistaa, että eikai tämä ole joku vitun demo, sillä animaatiot ja osumat näyttivät aivan karmeilta. Tai no oikeastaan tasan DoA3:selta. Mallinuket hakkaavat toisiaan muoviset ääniefektit laulaen. Tosiaankin se on tottumiskysymys.

Salamaa siitä nyrkistä pitää lentää... ja VF:n eduksi on pakko sanoa hienot ja sulavat animaatiot, vaikkakin osa liikkeistä pelissä on surkuhupaisan tehottoman näköisiä. Realistisuus ei aina peleissä toimi.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #118 : 24.10.2007 19:55 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 953 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Sama pätee kyllä Rockyynkin. Tuot aina se elementin pöytään kun Doaa haukutaan ja VF:ää kehutaan, että DoA on jotenkin munakkaampi kuin muut mätöt ?
Itseasiassa olen aina yrittänyt selittää DOA4:n systeemejä ja sitä, että siinä on paljon samaa kuin VF:n systeemissä. Tietenkin mielestäni DOA4:ssa on sitä menoa enemmän kuin muissa. Onhan se myös nopeampi kuin muut mätöt.

Tosin viestini pointti olikin siinä, että monesti ne viestit eivät edes kohdistu itse peliin vaan siinä väännetään jotakin ihan muuta vaikka esim. viestin kirjoittajasta.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #119 : 24.10.2007 22:52 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW LOL paskapökyläshakkia. :lol:
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines