Mä olen ollut siinä ymmärryksessä että se peliaula ja että muut pelaajat voi seurata sitä matsia aiheuttaa ylimääräistä lagia? Kenties tämän vuoksi VFssä ei ole tuota ominaisuutta.. Mutta tämä on vain arvailua.
DOA:ssa lobby voi vähän vaikuttaa, mutta kavereiden kanssa on kyllä yleensä pelaaminen onnistunut. VF:iin olisivat voineet tehdä edes sellaisen lobbyn, jossa ei voi itse matsia seurata, mutta voi olla jonossa. EDES HAHMONVALINTA OLISI PLUSSAA! Noh nyt on vain pakko tyytyä tähän paskaan. Silti mielummin tämä kuin ei mitään.
Kokonaisuudessaan sanoisin silti DOA:n nettisysteemiä paremmaksi. Toivottavasti SEGA heittää jotain päivitystä kehiin, vaikka vahvasti epäilen.
voisitkin kertoa jos tiedät; onko XBL:ään tai VFonlineen mahdollista tehdä vaihtoehtoisia tilejä tjs, tarkoituksenani siis että kaverit pääsisi kokeilemaan VFonlinea minun accountiltani, muttei tarvitsisi käyttää minun gamertagiani? Vai pitääkö jokaisen pelaajan omistaa maksettu xbl gold tili?
Tietty jos statsien puolesta pelkäät, voithan laittaa kaverit pelaamaan player matcheja. Toinen vaihtoehto on sitten tuo Fraeonin vinkki.