Vaikeusastetta tästä kyllä löytyy minunkin mielestä aika sopivasti. Varsinkin jos (ja kun) kaikki 120 tähteä haluaa kerätä. Kertokaas muuten kommenttia lelumaan kolikko kentästä kun sitä yritätte selvittää... Meikäläisellä meni varmaan joku ~20 elämää siinä touhussa... Että osaakin yks ihminen tehä kaikki mahdolliset virheet mitä yhdessä kentässä vaan voi tehdä.
Ja te jotka säästelette sitä ns. viimestä kenttää "loppuun"... no, ei muuta kommentoitavaa kuin "pitäkää hauskaa kolikkojen kanssa". Jotkut niistä kolikon keräys kentistä on tylsimpiä kenttiä koko pelissä, jotkut taasen haastavimpia. Ainakin mitä nyt olen Luigina pelannu (toista kertaa siis menossa peli läpi...) niin ainakin Freezeflame galaxyn kolikkojen keräys oli kohtuu kuivaa puuhaa, eikä Honeyhive galaxyn kolikot kovin paljoa mielenkiintosempia ollut. Ja se lelumaan kolikko kenttä...
Melty Moltenin daredevil taitaa olla ainut kenttä joka vetää vertoja vaikeudessa.
Ja vaikeusasteesta puhuttaessa, peli on paikka paikoin vaikeampi Luigina! Esim. siniset komeetta kentät (Cosmic Mario/Luigi, eli juoksukilpailu kentät) on tehty uusiksi Luigille, ja ne on vaikeampia kuin Marion versiot. Mahtavaa on se.
Lelugalaksin kolikot ja Melty Moltenin daredevil molemmat tokalla kertaa läpi. :p
Ja tosiaan, jo yhtään haluatte vaihtelua tähtien keräilyyn, kannattaa tosissaan piestä Bowser (en kai spoilannut?) heti kun mahdollista. Kolikkojen keräilyn s'äästäminen loppuun saattaa osoittautua virhevalinnaksi.
Itsellä on 110 tähteä tasan, ja olen aina mennyt seuraavaan galaksiin heti kun semmoinen on auennut. Paras pelityyli minulle, itsekään en oikein tajua sitä touhua että kerätään kaikki tähdet järjestyksessä. Siinä on vähän suorittamisen makua.